کد خبر: ۷۴۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۱
بازیکن گران قیمت استقلال مدعی است روزهای خوب این تیم در راه است.
روزهای بد استقلال تمام شد/ از این به بعد فقط صعود می کنیمبه گزارش خبرداغ ، داريوش شجاعيان با گل زيبايي كه به سپيدرود رشت زد باعث شد به رغم گلي كه تيمش از روي نقطه پنالتي خورد باز هم استقلال برنده زمين را ترك كند.

 

او درباره اتفاقات بازي و آينده تيمش حرف زد.

 

* تيم‌‌تان خيلي با روحيه بازي مي‌كرد؟

همه ما از آنچه در اين مدت براي استقلال رقم خورده بود ناراحت بوديم و مي‌خواستيم به روزهاي تاريكي كه استقلال خواسته يا ناخواسته در آن گرفتار شده بود پايان بدهيم. براي همين اين‌قدر با انگيزه به ميدان رفتيم كه مطمئن بوديم بدون برد زمين را ترك نمي‌كنيم.

 

* با چه هدفي جاي باقري به ميدان رفتي؟

طبيعي بود كه من با خصوصيات رو به جلويي كه در بازي‌ام دارم بيشتر به خط جلويي تيم كمك كنم تا به گل برسيم. شكر خدا اين اتفاق هم خيلي زود افتاد و با شروع نيمه دوم بيشتر ما تيم حمله‌كننده بوديم و جابر گل به موقعي زد. من رفته بودم تا براي جابر فرصت گلزني ايجاد كنم كه البته او براي من گل ساخت (خنده).

 

* گل هوشمندانه‌اي زدي.

دروازه‌بان سپيدرود را ديدم. سيدمحمد حسيني دروازه‌بان خيلي خوبي است و ما بازي‌هاي قبلي او را ديده بوديم و مي‌دانستيم سخت گل مي‌خورد. من وقتي توپ را از جابر گرفتم او را ديدم كه سمت ما آمده و از دروازه‌‌اش دور شده براي همين تصميم گرفتم ضربه‌ام را از بالاي سرش بزنم و شكر خدا شدت آن هم مناسب بود و درست وارد دروازه شد.

 

* در شادي گل‌ها رو به جايگاه چه مي‌گفتي؟

دكتر نوروزي آنجا نشسته بود البته مك‌درموت و روزبه (چشمي) و اشكان نامداري هم آنجا بودند و من هم تا ديدم آنها از آن بالا در حال خوشحالي هستند براي‌شان دست تكان دادم. البته بعد از پايان بازي گلم را به دكتر نوروزي تقديم كردم. جابر هم اين كار را كرد. ما در هفته‌هاي گذشته هر روز در كلينيك دكتر بوديم.

 

* حريف را چطور ارزيابي كردي؟

سپيدرود خيلي تيم خوبي است و حتم دارم در ادامه هم يقه خيلي از تيم‌ها را خواهد گرفت. ما در نيمه اول منتظر بوديم ببينيم آنها با چه روشي بازي مي‌كنند و بعد در نيمه دوم تاكتيك‌مان را تغيير داديم و به نتيجه هم رسيديم.

 

* فكر مي‌كني اين نتايح ادامه داشته باشد؟

ما به اندازه كافي از صدر دور شده‌ايم و مي‌خواهيم از اينجا به بعد فقط صعود كنيم. 

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: