کد خبر: ۷۳۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۳۰۵
دور رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا 2017، سه‌شنبه 4 مهر 96، ساعت 19:30، ورزشگاه محمدبن زائد ابوظبي داور: كيم جونگ هيوك (كره‌جنوبي) كمك‌ها: يون كوانگ يول و كيم يونگا (كره‌جنوبي)
الهلال عربستان – پرسپوليس ايران/ رؤيای فینالبه گزارش خبرداغ ، بعد از عبور از سد ديگر تيم سرشناس عربستاني در مرحله قبل امشب قهرمان ايران در شهر رؤياها و خوشبختي يعني ابوظبي، يك بار ديگر بايد با حريفي عربستاني براي رسيدن به فينال آسيا مصاف بدهد. حريف امشب پرسپوليس يك سر و گردن آماده‌تر و سرشناس‌تر از الاهلي است. آنها كه فصل گذشته با اقتدار عنوان قهرماني را به خود اختصاص دادند و اين فصل هم همچنان يكه‌تاز رقابت‌هاي باشگاهي در عربستان هستند.

 

الهلال به عنوان يكي از پرافتخارترين و متمول‌ترين باشگاه‌هاي سعودي در اين سال‌ها همواره جنگ‌هاي حساس و حيثيتي با نماينده‌هاي ايران داشته و حالا با سرمربي آرژانتيني و ستاره‌هاي سرشناس و گرانقيمتي كه دارد دوباره به قهرمان ايران برخورد كرده تا تداعي‌كننده دو بازي رفت و برگشت مرحله گروهي باشد. رامون دياز كه به نسبت بازي‌هاي قبلي كمترين تغيير را در فهرست نفراتش داشته تقريباً تركيبي مشابه دو بازي گروهي براي بازي امشب روانه ميدان خواهد كرد، جز يكي، دو پست كه مصدوميت‌ها او را مجبور به تغيير كرده است.

 

الهلالي كه با عبور مقتدرانه از سد العين نشان داد تيمي قدرتمند و مدعي قهرماني است امروز با بهره بردن از امتياز ميزباني به دنبال برداشتن گام اول براي رسيدن به فينال خواهد بود از همين‌رو پيش‌بيني مي‌شود فوتبالي تهاجمي از اين تيم ديده شود. در سوي مقابل برانكو در دوئل تكراري با قهرمان عربستان اين بار شرايطي كاملاً متفاوت دارد چون نه تنها مصدوميت و محروميت‌ها او را براي انتخاب 11 نفر به چالش كشيده بلكه از دست دادن مهدي طارمي بهترين گلزن سرخپوشان به واسطه حكم فيفا هم شوك ديگري به او وارد كرده است.

 

با غيبت آقاي گل حالا همه نگاه به جانشين طارمي در خط حمله دوخته شده تا بلكه منشا بتواند جاي خالي طارمي را پر كند اما كليدي‌ترين پست در بازي امروز به ساختار تدافعي برمي‌گردد كه در غياب انصاري، كاميابي‌نيا و...  بايد ديد پروفسور چه راهكاري براي مهار ساختار تهاجمي الهلال در دستور كار دارد. امشب مي‌تواند شبي رؤيايي براي سرخپوشان پايتخت باشد، تيمي كه در همين ورزشگاه الاهلي را برد و حالا رؤياي برتري مقابل الهلال و رسيدن به فينال آسيا را دارد.

 

چهره‌ها

كارلوس ادواردو هافبك- مهاجم برزيلي الهلال را مي‌توان كليدي‌ترين چهره اين تيم در بازي امشب دانست. بازيكني كه با هت‌تريك برابر العين ستاره آبي‌هاي رياض بود امشب انگيزه‌هاي زيادي براي گلزني دوباره و رسيدن به صدر جدول آقاي گل‌هاي آسيا دارد و قطعاً جنگ او با مدافعان پرسپوليس صحنه‌های جالب توجهي را رقم خواهد زد.

 

با محروميت مهدي طارمي از سوي فيفا همه نگاه‌ها در خط حمله به گادوين منشا دوخته شده، مهاجم نيجريه‌اي كه حالا فرصت دارد تا چهارماه آينده بدون اينكه جايگاهش تهديد شود در تركيب اصلي به ميدان برود. او امشب مي‌تواند با به دوش كشيدن جور گلزني پرسپوليس استارتي رؤيايي براي تبديل شدن به مرد اول خط حمله قهرمان ايران داشته باشد.

الهلال (4-2-3-1)

عمر الخريبين

 نيكولاس مليسي

 سلمان الفرج

 كارلوس ادواردو

 سالم الدوساري

 عبدالمالك الخبيري

ياسر الشهراني

اوساما هوساوي

 عبدا.. الزوري

 محمد جحفلي

عبدا.. المعيوف

پرسپوليس (4-4-2)

 علي عليپور

 گادوين منشا

فرشاد احمدزاده

 محسن ربيع‌خواه

محسن مسلمان

 وحيد اميري

صادق محرمي

سيدجلال حسيني

 شجاع خليل‌‌زاده

حسين ماهيني

عليرضا بيرانوند

*ورزشگاه محمدبن زائد براي پرسپوليسي‌ها يادآور خاطره خوش برد 10 نفره برابر الاهلي در مرحله قبلي است، بردي كه شيريني همچون قهرماني براي طرفداران اين تيم داشت كه از دقيقه 12 با اخراج كمال با يك يار كمتر تا آستانه وداع تلخ با آسيا پيش رفته بودند اما... 

*كمال كاميابي‌نيا به خاطر اخراج و محمد انصاري به دليل سه اخطاره شدن همچنين مهدي طارمي به دليل محروميت انضباطي از سوي فيفا غايبان سرشناس پرسپوليس هستند. بازيكناني كه در دو بازي مرحله گروهي جزو ستاره‌هاي قهرمان ايران برابر الهلال بودند.

 

*الهلال در تركيب خود پنج بازيكن تك اخطاره دارد كه در صورت دريافت كارت بازي برگشت دو تيم را از دست خواهند داد.

 

*اماراتي‌ها براي حمايت از حريف عربستاني سنگ‌تمام گذاشته‌اند تا جايي كه چند باشگاه كه رابطه خوبي با الهلال دارند با در اختيار قراردادن وسيله اياب و ذهاب در پي پر كردن سكوهاي ورزشگاه در راه حمايت از الهلال هستند.

 

*باشگاه عربستاني به عنوان ميزبان تنها 8 درصد ظرفيت ورزشگاه را در اختيار طرفداران پرسپوليس قرار داده كه با اين حساب تنها 1200 تا 1500 ايراني مي‌توانند براي حمايت از قهرمان ايران به ورزشگاه بروند.

 

*حضور عمر الخربين ستاره سوري در پيشاني خط حمله الهلال مي‌تواند يكي از جذابيت‌هاي مصاف امشب باشد. مهاجمي كه زوج عمر السوما در تيم ملي سوريه است و رويارويي او با بيرانوند قطعاً صحنه‌هاي جالبي را رقم می‌زند.

 

*حضور جاسوس الهلالي‌ها در شهر دبي آن هم در روزهاي گذشته نشان مي‌دهد سرمربي آرژانتيني سخت در تلاش است تا آخرين اطلاعات را از تركيب احتمالي پرسپوليس به دست بياورد تا با اطلاعات كامل تركيب الهلال را بچيند. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: