کد خبر: ۷۳۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان بر تعامل و هم‌افزائی دهیاری ها با پست بانک استان در راستای کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا تأکید نمود.
تأکید نماینده سمنان در مجلس برتعامل دهیاری‌ها با پست بانک ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این نشست ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: گسترش تعامل و همکاری بیشتر دهیاری‌ها با پست بانک جهت افتتاح حساب در باجه‌های خدمات بانکی روستائی و پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و مهاجرت‌زدائی می‌شود.
همچنین شعبانعلی رجبی مدیرشعب پست بانک استان سمنان در این نشست درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زائی ازمحل صندوق توسعه ملی و نصب دستگاه‌های خودپرداز(ATM) گزارشی را ارائه و بر ضرورت همکاری بیشتر دهیاری‌ها جهت افتتاح حساب در باجه‌ها برای خدمات‌رسانی بیشتر به روستائیان و محرومان تأکید نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: