کد خبر: ۷۳۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۲
در نامه‌ای به لاریجانی صورت گرفت؛
معاون امور زنان و خانواده، معاون امور حقوقی و دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی رییس‌جمهور طی مکاتبه‌ای با رئیس‌ مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در رسیدگی به لایحه حمایت ازکودکان و نوجوانان کشور شدند.
درخواست ابتکار، جنیدی و مولاوردی جهت تسریع در رسیدگی به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان کشور

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن نامه مشترک معصومه ابتکار، لعیا جنیدی و شهیندخت مولاوردی به علی لاریجانی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر لاریجانی

رییس محترم مجلس شورای اسلامی

 با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان که در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول و به کمیسیون‌های حقوقی و فرهنگی ارجاع شده است، نیازمند تسریع جهت رسیدگی به وضعیت کودکان و نوجوانان کشور است که سال‌ها در مجلس با توقف و اطاله بررسی مواجه شده است.

متمنی است جنابعالی با اولویت قراردادن این لایحه، دستور فرمایید ضمن مداقه در محتوای مواد، جهت تکمیل و بررسی لایحه فوق‌الذکر اقدامات مقتضی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: