کد خبر: ۷۳۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۸
روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با العبادی:
رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر عراق تاکید کرد ایران با هر حرکتی که در تقابل با تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق باشد، مخالف است.
ایران کاملا از دولت مرکزی عراق حمایت می‌کند/ قانون اساسی عراق باید مورد احترام همه باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی شامگاه یکشنبه در گفت‌و‌گوی تلفنی با "حیدر العبادی" نخست وزیر عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران کاملا از دولت مرکزی عراق حمایت می کند.

رییس جمهور افزود: ما مطمئن هستیم مثل همه مشکلات دیگر، دولت و ملت عراق با تدبیر و حکمت، از این مشکل نیز عبور خواهد کرد.

وحانی گفت: از نظر ما قانون اساسی عراق باید مورد احترام همه باشد و تخلف از آن به معنای انجام اقدامات غیرقانونی است.

رییس جمهور به گفت‌وگوی تلفنی خود با رییس جمهور ترکیه و اشتراک نظر دو کشور در حمایت کامل از بغداد اشاره کرد و گفت: در این مساله مهم عراق ، ما کنار همسایه خود و دولت عراق خواهیم بود.

حیدر العبادی نخست وزیر عراق نیز در این گفت‌وگو تلفنی با قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق تصریح کرد: حرکت بارزانی در اقلیم کردستان عراق ، تحولات را به سمت یک رویارویی جدید در عراق سوق خواهد داد.

نخست وزیر عراق با تشریح اقدامات گسترده دولت مرکزی عراق برای مقابله با این حرکت اقلیم کردستان عراق گفت: دولت مرکزی بسیار فراتر از آنچه در قانون اساسی عراق عنوان شده ، اختیارات به اقلیم کردستان عراق داد و این حرکت آقای بارزانی اقدامی علیه تمامیت ارضی و قانون اساسی عراق است که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی بار دیگر تاکید کرد که همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق خلاف قانون اساسی بوده و هر نتیجه آن نیز غیرقانونی است و دولت مرکزی هرگز آن را نخواهد پذیرفت و مذاکره‌ای هم در این ارتباط نخواهد کرد و مسوولان اقلیم باید درک کنند که به هیچ وجه نباید به فکر تجزیه عراق باشند.

نخست وزیر عراق همچنین در این گفت وگوی تلفنی برضرورت گسترش و تعمیق همکاری های تهران – بغداد در همه عرصه ها تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
بنده تاریخ 1396/6/27 از طریق رسانه ها اعلام کرده ام اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد هیچ گونه ارزشی قانونی دارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل حمایت ازجنایتکاران است.
درسازمان های بین المللی هیچ قانونی و عدالتی وجود ندارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل هیچگونه ارزشی قانونی ندارد و فقط به خاطرحمایت از رژیم جعلی صهیونیستی و دیگرجنایتکاران مانند آمریکا وهم پیمانانش درجهان است.جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بش، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و...! واین درحالی که مدعیان حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به کشتار و جنایات نمی کنند و مجامع بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
نمی تواند درحمایت ازحقوق مسلمان به اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل امید داشت.
تمام مشکلات و... مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطرجنایت های، خیانت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار وخیانتکاربوده است.
تمامی ملت های کشورهای عربی نه تنها مسلمان نیستند بلکه آدم نیستند.


تمام مشکلات و... مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطرجنایت های، خیانت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار وخیانتکاربوده است.
تمامی ملت های کشورهای عربی نه تنها مسلمان نیستند بلکه آدم نیستند.

شما تروریسم را به وجود آوردید.
شما داعش را به وجود آوردید.
شما القاعده را به وجود آوردید.
شما طالبان را به وجود آوردید.
شما مخالفان سوری را به وجود آوردید.
شما شورشیان را به وجود آوردید.
شما ارتش آزاد سوریه را به وجود آوردید.
شما ترویست های سوریه را به وجود آوردید.
شما گروه های تروریستی را به وجود آوردید.
شما منافقین تروریست را به وجود آوردید.
شما جنگ را درعراق به وجود آوردید.
شما جنگ را درافغانستان به وجود آوردید.
شما جنگ را درسوریه به وجود آوردید.
شما جنگ را درلیبی به وجود آوردید
شما جنگ را درنوارغزه به وجود آوردید.
شما جنگ را درفلسطین به وجود آوردید.
شما جنگ را دریمن به وجود آوردید..

آمریکا از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
انگلیس از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
فرانسه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
آلمان از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
رژیم کودک کش صهیونیستی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
عربستان سعودی از تروریست ها درسوریه حمایت میکند.
قطر از تروریست هادرسوریه حمایت میکند.
امارات از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
اردن از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
ترکیه از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.
سازمان ملل از تروریست ها در سوریه حمایت میکند.


آمریکا آتش تروریسم را شعله ور کرد.
آمریکا باید درباره حمایت به داعش توضیح دهد.
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد سوریه می شود.!
آمریکا به بهانه مبارزه با داعش وارد عراق می شود.!
آمریکا حامی اصلی تسلیحات تروریسم است.
آمریکا حامی اصلی تسلیحات داعش است.
آمریکا مرتکب جنگی درسوریه وعراق ولبنان ونوارغزه ویمن وافغانستان ولیبی و... شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق ویمن وافغانستان و... است.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
کشورمان با برجام به بازار فروش محصولات کشورهای اروپایی تبدیل شده در نتیجه کارخانههای کشور یکی پس از دیگری تعطیل شده و کارگران بیکار میشوند. دولتمردان ما واقعاً دلشان را به چه چیزی در برجام خوش کردهاند. بنویسید این وضعیت قابل تحمل نیست.


رئیسجمهور میگوید باید یاد بگیریم که مخالف خود را تحمل کنیم! پس چطور منتقدین خود را با توهین از خود راندید و آنها را به جهنم حواله دادید؟! قرآن کریم در سوره مبارکه صف میفرماید: ای کسانی که ایمان آوردید چرا چیزی میگویید که عمل نمیکنید.

در فضای مجازی جملهای را به آقای شریعتمداری مدیر مسئول کیهان نسبت دادهاند و از قول ایشان نوشتهاند «احمدینژاد پر خطر و لاریجانی ولایی است» این نوشته دقیقاً بعد از انتشار عکس لاریجانی و علی عسکری در کنار محمد خاتمی در مجلس ختم مرحوم آیتالله راستی کاشانی منتشر شده بود و معلوم بود که میخواهند کار آن آقایان را توجیه کنند. بنده که به این نقل قول بعد از انتشار آن عکس مشکوک شده بودم در تماس تلفنی از دفتر آقای شریعتمداری سؤال کردم که گفتند این جمله جعلی و دروغ است. میخواستم عرض کنم که چرا این دروغها را تکذیب نمیکنید؟

کیهان: هر از چند گاه از اینگونه اخبار جعلی در فضای مجازی منتشر میشود که اگر قرار به پاسخگویی باشد باید وقت زیادی برای آن صرف شود. ضمناً به نظر ما نیز حدس شما درباره علت انتشار این مطلب دروغ و ارتباط آن با عکس یاد شده میتواند صحت داشته باشد.

توهین ترامپ به ملت ایران نتیجه سیاست انفعالی در برابر کدخداست وقتی فرزند خانواده به توصیهها و موعظههای بزرگ خانواده بیتوجهی کند جز خسارت چه چیزی عاید او و خانواده میشود؟! ثمره برجام شده درخت زقوم به جای درخت گلابی!


اگر دیپلماسی کشورمان در این چند سال منفعلانه نبود دشمنان به خود جرأت و جسارت گستاخی اخیر لاتی به نام ترامپ علیه ایران را نمیدادند و حتماً با احتیاط رفتار خود را تنظیم میکردند.

دکتر روحانی گفته ترامپ به خاطر اهانت به ملت ایران باید عذرخواهی کند. عرض میکنم به جز ترامپ آن کسانی که طی این 4 سال گذشته در جایگاه مسئولیت به مردم و منتقدین که فقط امروز را پیشبینی میکردند اهانت کردند باید عذرخواهی کنند و خسارتهای وارده بر ملت را نیز جبران کنند!!


آیا منطقی است که وزیر خارجه کشورمان بعد از آن همه ناسزاهایی که رئیسجمهور آمریکا بار ایران کرده با همتای آمریکایی خود دیدار داشته باشد و خوشو بش کند. کجا داریم میرویم؟ و چه میکنیم؟


از همه کسانی که جواب رئیسجمهور لات آمریکا را دادند تشکر میکنیم. مشکل امروز آمریکاییها این است که دیگر مورد اعتماد هیچکس نیستند، یعنی ترامپ چهره واقعی آمریکا را آشکار ساخته است.


وقتی دلسوزان نظام به دولت و مذاکرهکنندگان میگفتند آمریکا قابل اعتماد نیست و دغدغه خود را بیان میداشتند با تعابیری چون بیسواد، بیشناسنامه، از جایی پول گرفته و... به جهنم حواله داده میشوند ولی حالا با گذشت 4 سال و خسارتهای غیرقابل جبران، دستاورد هیچ و وعدههای نسیه، بیایید و به ملت متکی باشید تا شر شیطان به خودش بازگردد.


آقای رئیسجمهور این حرفهایی را که در مراسم سالگرد دفاع مقدس در مورد تقویت و آزمایش موشک در کشور به زبان آوردهاند باید در گذشته در زمان مذاکرات هستهای میزدند که مفاد برجام متوازن وضع میشد و مشکل امروز به وجود نمیآمد.

رئیسجمهور در دیدار با رئیسجمهور بولیوی اظهار داشت ایران دائم تکرار میکرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و اکنون دنیا هم متوجه این امر شده است! عرض میکنم ملت ایران و مردم دنیا خیلی وقت پیش به این نتیجه رسیده بودند که آمریکا شیطان بزرگ است و به شیطان نمیتوان اعتماد کرد و از ابتدای مذاکرات نیز رهبر فرزانه و حکیم انقلاب فرمودند که آمریکا طرف قابل اعتمادی نیست! ولی دستگاه دیپلماسی ما متأسفانه پیام حکیم انقلاب را نگرفت حالا هزینه این اعتماد به شیطان در برجام را چه کسی باید پرداخت کند؟!


برخی وادادههای داخلی وانمود میکنند اولین بار است که امثال ترامپ به ملت شریف ما اهانت کردهاند! در حالی که طی این قریب به 40 سال بارها مقامات آمریکا گفتهاند که ما باید موجودیت ایران را بخشکانیم! و برخیها یا خود را به نشنیدن زدند یا وادادگی به آنها اجازه نداد موضع بگیرند. ترامپ ذات شرارتبار شیطان بزرگ را بروز داده است و این ماهیت همان آمریکاست که برخیها دلداده اویند.


قابل توجه کاسبان برجام! وقتی خبرنگار از موگرینی پرسید آیا آمریکا تعهد داده که بر برجام پایبند باشد؟! با لحنی تمسخرآمیز گفت سوال بعدی؟! این تحقیرها را باید تا کی تحمل کرد؟ و در بیان دیگر گفت تمام طرفها توافق داشتند که به تعهدات خود پایبند باشند! معنای این حرف این است که اروپا قبول ندارد که شیطان بزرگ نقض عهد کرده است! حال چطور برخیها به اروپا دل خوش کردهاند؟!


به هر حال دولت آقای روحانی با خوشبینی به دشمن و محروم کردن خود از مشورت حقوقدانان و کارشناسان برجسته و انقلابی سرانجام ایران را با برجام در تله آمریکا انداخت. حال همه عقلا و دلسوزان نظام باید فکرهای خودشان را روی هم بگذارند تا بتوانند کشور را از این تله بیرون بیاورند.

روزی که ترامپ رئیسجمهور آمریکا شد خیلی خوشحال شدم و خدا را شکر کردم چون برایم روشن بود که این همان کسی است که آمریکا را بر زمین خواهد زد به شرطی که مسئولان ما از این فرصت درست استفاده کنند!!!

سخنان تهدیدآمیز و توخالی ترامپ سرگرمی خوبی برایمان شد تا با دوستان دور هم مدتی بخندیم.

ر مراسم تجلیل معاونت بانوان ریاستجمهوری از مریم میرزاخانی که در تاریخ 96/6/28 برگزار شد آیا نمیشد عکس با حجاب او را در بنرها چاپ کرد؟! آیا کتابخانه ملی و معاونت زنان ریاستجمهوری به دنبال ترویج بیحجابیاند؟!

قای نهاوندیان! شما که قائلید دولت نهم و دهم کاری برای بازنشستگان انجام نداد، دولت شما طی این قریب به 5 سال چه کاری برای آنها کرد؟! همسانسازی حقوقها، تصاحب سهام عدالت، افزایش هر ساله و بعضا چندباره قیمت حاملهای انرژی، گرانی، بیکاری فرزندان و... و از سوی دیگر افزایش فقط 10 تا 11 درصد حقوقها؟


مجلس و دولت کی قرار است به نقضهای برجام از سوی شیطان بزرگ و عربدهکشیهای ترامپ، پاسخ قاطع و عملی بدهند؟چرا در مقابل نقض عهدهای مکرر آمریکا سکوت کردهاند.

آقای سیف در بحبوحه انتخابات وعده وام با پرداخت اقساط یارانهای را داد ولی با گذشت 4 ماه از پایان انتخابات دیگر هیچ خبری از این نوع ادبیات نیست چرا که مرکبشان از پل گذشت!

سقف تعیین شده برای وام مسکن در حد رهن یک خانه کوچک میباشد و هیچ تناسبی با میزان تورم و قیمت مسکن ندارد در نتیجه در خانهدار شدن مردم خانه به دوش بیتاثیر است.

از وزیرآموزش و پرورش درخواست میشود واریز حقوق بازنشستگان فرهنگی را به قبل از اتمام ماه (همانند اردیبهشت و ایام انتخابات) برگردانند.

وزارت علوم قانون سهمیه 50 درصدی فرزندان ایثارگران و جانبازان و آزادگان را در آزمون سراسری امسال به گونهای مهندسی شده اعمال کرده که این قانون کاملا به ضرر فرزندان این خانوادهها تمام شده است. تقاضا داریم صدای اعتراض ما را به گوش مسئولان بالای کشور برسانید.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
متهم کردن ایران حمایت ازتروریسم ازسوی عادل الجبیر نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیرخارجه عربستان سعودی سخرانی اخیردرمجمع عمومی سازمان ملل متحد در واقع به سرپوش گذاشتن به جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای و... خودشان درسوریه، لبنان، عراق، فاجعه منا، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان است.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.
حمایت مالی عربستان سعودی ازگروه های افراطی نه تنها مردم خاورمیانه بلکه صدای مردم دنیا را درآورد.

پشتیبانی اسرائیل غاصب از همه پرسی در کردستان عراق فتنه گری است
اسرائیل غاصب برای فتنه گری در منطقه خود را آماده و از همه پرسی در کردستان عراق اعلام پشتیبانی کرده است .
این رژیم آیا می خواهد به کردستان عراق کمک کند و این به معنای فتنه انگیزی نیست ؟پشتیبانی اسرائیل غاصب از همه پرسی در کردستان عراق فتنه گری است
تصور شما این است صهیونیسم این فرزند نامشروع که برای رفراندوم اشک تمساح می ریزد آیا راست می گوید یا هدفش این است که همسایگان عراق را تحریک کند .
وقتی رژیم صدام به کردستان عراق فشار وارد کرد ایران آنها را در آغوش خود کشید و با بمباران شیمیایی کردهای عراق، ایران به کردها پناه داد .
رژیم صهیونیستی می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد
اگر من جای کردهای عراق بودم می گفتم ما هیچ احتیاجی به دلسوزی شماها نداریم و باید این مسائل را بسنجند.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون دروغ می گوید که درپی مبارزه با تروریسم است.
آمریکا ازسال 2003 تاکنون ثابت کرد که حامی اصلی تروریسم درجهان است.
سازمان های بین المللی باید پاسخ بدهند.
مدعیان دروغین حقوق بشرباید پاسخ دهند.
آمریکایی ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟ حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
صهیونیست ها با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟حمله رژیم صهیونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
سعودی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
اماراتی ها با کدام قانون و مجوز به یمن حمله کردند؟حمله امارات به یمن، اجرای قانون جنگل بود.
ازهرکسی که علیه آمریکا ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه اسرائیل ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه عربستان ایستادگی کند، حمایت می کنم.
ازهرکسی که علیه امارات ایستادگی کند، حمایت می کنم.

300 داعشی جمهوری آذربایجان چگونه وارد عراق شدند؟ از طریق ترکیه کمک مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا!
ترکیه درمدت 7 سال مسئول اعزام تروریست به سوریه وعراق است.
ترکیه پشتیبانی اصلی تروریست های داعش درمرزهای ترکیه، عراق وسوریه است.


آمریکا وهم پیمانانش تسلیحات طالبان را تامین می کنند.
کشورهای عربی مالی ظالبان را تامین می کنند.

آمریکا تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
انگلیس تسلیحات تروریسم را تامین می کند.
فرانسته تسلیحات تروریسم را تامین می کند.

هیچ کس به آمریکا اعتماد ندارد.

هیچ کس به رژیم صهیونیستی اعتماد ندارد.

هیچ کس به عربستان اعتماد ندارد.

99 درصد کشورهای به اصطلاح اسلامی و 99 درسازمان های به اصطلاح بین المللی عاملان اصلی جنایت های، خیانت های، دخالت های، تجاوزهای و... آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وامارات درمدت 7 سال درسوریه، عراق، لبنان، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان هستند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
اجرا برجام با آمریکا غیرقانونی است.
مذاکره سیاسی با آمریکا غیرقانونی است.
گفته و گو سیاسی با آمریکا غیرقانونی است.
آمریکا بیش از 300 سال است دشمن تاریخی مردم است.
همکاری با آمریکا خیانت به ملت ایران است.
همکاری با آمریکا خیانت به دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
آمریکا درمدت 38 سال عامل اصلی قتل عام مردم ایران بوده است.
آمریکا عامل اصلی حمله شیمیایی صدام به ایران بوده است.
آمریکا عامل جنگ هشت سال ایران و عراق بوده است.
آمریکا درمدت 38 سال است ازگروه هگ تروریستی منافقین همه جانبه کمک و حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
تمام تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان تحت امر مدیریت و نظارت و حمایت همه جانبه آمریکا است.
آمریکا درافغانستان ازتروریسم حمایت می کند.
آمریکا درسوریه، عراق ویمن ازداعش حمایت می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیاست.
آمریکا بزرگترین ناقض قوانین بین المللی درجهان است.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوقی بین المللی درجهان است.
آمریکا تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
حقوق بشرآمریکایی با طعم خون وترور!
دموکراسی وحقوق بشرآمریکایی با طعم وترور!
آمریکا ازسال 2003 تااکنون عامل اصلی تروریسم درمنطقه خاورمیانه بوده است و همچنان ادامه می دهد.

آمریکا درافغانستان با تروریسم همکاری می کند. آمریکا تروریسم را وارد افغانستان کرده است.

آمریکا درافغانستان با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد افغانستان کرده است.

آمریکا درعراق با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد عراق کرده است.

آمریکا درسوریه با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد سوریه کرده است.

آمریکا درسوریه با تروریست ها همکاری می کند. آمریکا تروریست ها را وارد سوریه کرده است.

آمریکا درلیبی با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد لیبی کرده است.

آمریکا دریمن با داعش همکاری می کند. آمریکا داعش را وارد یمن کرده است.

آمریکا دریمن با القاعده همکاری می کند. آمریکا القاعده را وارد یمن کرده است.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
دولت روحانی درمدت 4 سال هیچ گونه به مشکل مردم وکارکنان توجهی نکرده است.
فقط با آمریکا وغرب سیاسی باز می کند.

نمایند گان مجلس باید مشکلات مردم وکارکنان نگاه کنند وشرم کنند.

مشکل اصلی درسراسرکشورفقط به خاطر بی قانونی و بی عدالتی بوده است.
38 سال است دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی، مسئولان ومدیران به مشکلات مردم وکارکنان و... توجهی نکرده اند وفقط سکوت اختیارکرده اند.
نمایند گان مجلس، نماینده ملت نیستند و نماینده نظام هستند.
دولت، رئیس جمهورمردم نیست و رئیس جمهورنظام است.
نمایند گان مجلس و رئیس جمهور تاکنون مشکلات مردم و کارکنان پیگیری، حل ورسیدگی نکرده است.
رئیس جمهور و نمایند گان مجلس با تبلیغات دروغین تاکنون هیچ کاری برای مردم وکارکنان نکرده است.
دولت تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.

هرموقع دولت، نمایند گان مجلس ومسئولان درکشوراحساس شکست می کنند به دامن ملت می شود.
دولت، نمایند گان مجلس ومسئولان چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی توانند مدعی دفاع ازحق وحقوق مردم وکارکنان باشند.
قوه قضائیه به مسئولیتش برای محاکمه مسئولان، ومدیران خیانتکاران عمل نمی کند.
درکشور فقط اسم قانون وعدالت است ونه عمل قانون وعدالت

دولت، احترام به خواسته مردم وکارکنان نیست
سکوت دربرابرخیانت ازخود خیانت بدتراست.
وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.
دولت نهم ودهم عامل اصلی مشکلات مردم وکارکنان بوده است.
دولت روحانی عامل اصلی مشکلات مردم وکارکنان بوده است.
دولت روحانی تاکنون نتواسته مشکلات مردم وکارکنان را حل کند.دولت روحانی باید ازمردم وکارکنان عذرخواهی کند؟


هنوز که هنوز است پس از 8 سال به دریاقت اضافه کاری، شبکاری و... نرسیده ام پیگیری های زیادی انجام دادیم تا به امروزدر رابط مشکل اینجانب هیچگونه اقدام به عمل نیامده است. اعتراض دارم چرا که درطول مدت 8 سال است ولی هیچگونه درمورد آن انجام نمی شود.هرزمان به اداره مخابرات مربوطه مراجعه کرده اند هیچکدام وبررسی وجواب نامه های دقیق به اینجانب نداده اند.
هیچ ازمدارک مربوط دردسترسی ما قرارنداده اند هیچ گونه توجهی نمی کنند وهنوز سرگردان است.


هنوز که هنوز است پس از 8 سال به دریاقت اضافه کاری، شبکاری و... نرسیده ام پیگیری های زیادی انجام دادیم تا به امروزدر رابط مشکل اینجانب هیچگونه اقدام به عمل نیامده است. اعتراض دارم چرا که درطول مدت 8 سال است ولی هیچگونه درمورد آن انجام نمی شود.هرزمان به اداره مخابرات مربوطه مراجعه کرده اند هیچکدام وبررسی وجواب نامه های دقیق به اینجانب نداده اند.
هیچ ازمدارک مربوط دردسترسی ما قرارنداده اند هیچ گونه توجهی نمی کنند وهنوز سرگردان است.



چرا نمایند گان مجلس دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
من یک نگهبان رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران هستم به 207 نماینده مجلس بگوئید سوال این است درمدت 8 سال است که دولتمردان، مسئولان، مدیران ونمایند گان مجلس شورای اسلامی برای مشکلات کارگران رسمی ونگهبانان رسمی شرکت مخابرات استان تهران چه کرده اند؟

درمدت 8 سال است مشکلات نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ازطریق رسانه ها به دولتمردان، نمایند گان مجلس، مسئولان درمیان گذاشته شده است

اگراین آقایان نماینده ی ملت درمجلس شورای اسلامی هستند. چرا هیچ گونه واکنش نشان نمی دهد. آیا نمایندگان مجلس دراین رابطه کوتاهی نکرده است. فقط به خاطراینکه نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان هیچ ارزش برای ما نگهبانان رسمی قائل نیستند.
به دلیل این که تمام مشکلات و گرفتاری هایی که دولت و نمایندگان مجلس و مسئولان برای کارکنان رسمی به وجود آوردن.
چرا تاکنون جواب قانع کننده ای ازسوی دولت و نمایندگان مجلی و دیگر مسئولان داده نشده است.با اینکه مرتب پیگیری موضوع هستیم ولی مکشل همچنان باقی است وحل نمی کنند. درمدت 5 سال متاسفانه با مشکلات زیادی مواجد هستند وبه ٱنها رسیدگی وتوجه لازم وکافی نمی شود.
درمدت 5 سال است ازاین ماجرا می گذرد اما هنوزهیچ اقدامی دراین باره صورت نگرفته است.
شرکت مخابرات که بابت همه چیزپول خرج می کند. مگرما همه جز ویک سازمان نیستیم؟ چرا هیچ حساب وکتابی درکارنیست فقط به افراد خاصی تعلق می گیرد.
110 ساعت پرداخت اضافه کاری خارج ازشمول آبان 1383 به ما کارگران رسمی و نگهبانان رسمی پرداخت نشده است.
جبران پاداش خدمات به ما نگهبانان رسمی نمی دهند.
5 روز تعطیلات شهریور 1391 اضافه حقوق نگهبانی را داده نمی شود.
اگردولت ونمایندگان مجلس و دیگر مسئولان دراین مورد کوتاهی کنند درحق ما نگهبانان رسمی ظلم کرده اند. اعتراض های ما بدون رسیدگی مانده است تاکی باید شاهد این بی عدالتی ها باشیم.آیا این ظلم وستم واقعی درحق ما نگهبانان رسمی نیست.آیا برای گرفتن حق قانونی خود را مانند اضافه کاری و شبکاری وتعطیل کاری و... باید این همه اعتراض کنیم.
امیدواریم دولت و نمایندگان و دیگرمسئولان صدای ما نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابع ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته شرکت مخابرات استان تهران بشنوند وبه مشکلات درمدت 5 سال را رسیدگی کنند. (12055)

با یک دست می دهند وبا دست دیگرمی گیرید.
یک کارگرکه روزانه با 12 ساعت کار وماهی زیرمیلیون درآمد دارد.به نظرشما یک پدرچگونه می توان با این حقوق مخارج فرزندش را تامین کند.


بارها این مشکل ازطریق رسانه ها به دولت و نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان درمیان گذاشته شده است

بارها این مشکل ازطریق رسانه ها به دولت و نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان درمیان گذاشته شده است


تمامی کارکنان رسمی شرکت مخایرات ایران حق وحقوق خودشان را به طور کامل دریافت می کنند ولی مسئولان ومدیران شرکت مخابرات استان تهران به کارکنان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران خیانت کرده اند. و مسئولان ومدیران مخابرات منطقه تهران هم تاکنون سکوت اختیارکرده اند. چه دستگاهی باید به مشکل رسیدگی کند؟
وچه کسی باید دربرابراین بی قانونی و بی عدالتی پاسخگو باشد.
چرا مسئولان ومدیران شرکت مخابرات استان تهران زیرپای خود را نگا نمی کنید تا چه زمان باید بی عدالتی ها را تحمل کنیم.

تاکنون دو وزیر درارتباعات وفتاوری اطلاعات عوض شده است درمدت 8 سال است نه جوابگو بوده ونه عملی انجام داده اند.
وظیفه چه کسی است که نبست به آنها اقدام نماید.

چرا اضافه کاری، شبکاری و... نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران 4 سال است پرداخت نشده است؟ ازسال 1389 تا 1392
به این آقایان بگویید تا کی این وضعیت ادامه خواهد داشت ودولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی و مسئولان کی به وعدههای خود عمل خواهند کرد؟
و تا کِی باید منتظر بمانیم؟
چرا حتی رئیس مجلس شورای اسلامی در خانه ملت در این زمینه سکوت اختیار کرده و واکنشی از او
دیده نمی شود؟
! از ریاست قوه قضائیه درخواست پیگیری داریم.

دولتمردان، نمایند گان مجلس ومسئولان به این خواسته نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران توجه کنند.
نگهبانان رسمی درمراکزتلفن ثابت زحمات بسیاری کشید.

جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: