کد خبر: ۷۳۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
در آستانه سال جدید تحصیلی، بانک پارسیان دو هزاردستگاه تجهیزات رایانه‌ای خود را به سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور اهدا کرد.
بانک پارسیان، ۲۰۰۰ دستگاه تجهیزات رایانه‌ای به مدارس کشور اهدا کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، بنابر اعلام بانک پارسیان، این اقدام با نگاهی ویژه به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور ارتقای جایگاه نظام آموزش و پرورش کشور طی چهار مرحله صورت گرفته است.

بانک پارسیان اعلام کرد: فراهم آوردن زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای نقش آفرینی مدارس به‌عنوان کانون و محورکسب تجربیات پرورشی و آموزشی و تقویت و نهادینه‌سازی مشارکت در نظام تعلیم و تربیت، از سیاست‌ها و راهبردهای بانک پارسیان در راستای تحقق اهداف عالیه آموزشی و پرورشی نظام اسلامی است.

بنابر اعلام بانک پارسیان، این بانک برای تحقق اهداف عالیه آموزشی و پرورشی نظام اسلامی که بهترین جلوه‌گاه آن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در همسویی با اهداف کلان آن به‌ویژه در تقویت و نهادینه‌سازی مشارکت در نظام تعلیم و تربیت و همچنین تعامل اثربخش و فعال برای محرومیت‌زدایی و رشد و توسعه اقتصادی کشور و ترویج مدرسه‌سازی و توسعه و تامین فضاهای آموزشی، تداوم نهضت ساخت مدرسه در جامعه را مورد تاکید قرارداده و در ساخت و افتتاح پروژه‌های گوناگون آموزشی مشارکت داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: