کد خبر: ۷۳۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۶
سردار پاکپور خبر داد:
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در رزمایش امنیتی محرم عملیات های ترکیبی با حضور یگان های پهپادی و موشکی و توپخانه و هوانیروز و زرهی با موفقیت انجام شد.
انجام عملیات ترکیبی در رزمایش امنیتی محرم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه رزمایش محرم گفت: مهمترین هدف ما در رزمایش ایجاد هماهنگی و اجرای عملیات ترکیبی رسته‌ها با یکدیگر بوده است که به فضل الهی این امر محقق شد.

وی تاکید کرد: در این رزمایش علاوه بر اینکه یگان‌های مختلف به تمرین آمادگی‌های خود پرداختند، هماهنگی آنها با یکدیگر و در شرایط واقعی به نمایش درآمد. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: منطقه رزمایش از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب در گذشته بوده که با انجام رزمایش‌ها و عملیات‌های مقتدرانه سپاه در آن منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.

پاکپور با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه مأموریت‌های قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی اظهار داشت: قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه از جمله قرارگاه قدس و حمزه سیدالشهداء (ع) به طور دائم و مستمر در حال انجام عملیات، رزمایش و تمرین آمادگی‌ها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: