کد خبر: ۷۳۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۹
در فراکسیون نمایندگان ولایی
وزیر صنعت، معدن و تجارت تعادل بین عرضه و تقاضا را به عنوان برنامه ۴ ماه آینده این وزارتخانه مطرح کرد و گفت که ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کالاهای بی‌رویه وارد کشور شده و تولید داخلی را نابود کند لذا باید تعرفه‌های موثر را احیا کرده و با استحکام بیشتری کار انجام شود.
شریعتمداری: تعادل عرضه‌وتقاضا در ۴ ماه آینده/اجازه ورود کالاهای بی‌رویه را نمی‌دهیمبه گزارش خبرداغ،سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که این جلسه با حضور اکثریت نمایندگان فراکسیون و وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونینش در ساعت ۷ صبح و پیش از آغاز جلسه علنی برگزار شد که آقای شریعتمداری به بیان توضیحاتی درباره اولویت‌هایش در ۴ سال آینده در این وزارتخانه پرداخت.

وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه ضمن قدردانی از نمایندگان برای رای بالا به کابینه دوازدهم و اعتمادشان به او جهت تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که تلاش ما حرکت براساس برنامه ارائه شده به مجلس است که طبق این برنامه برای اغلب نقطه نظرات مطروحه راه‌حل ارائه کردیم و می خواهیم همان برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

نقوی حسینی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تعادل بین عرضه و تقاضا را به عنوان برنامه کوتاه مدت این وزارتخانه در ۴ ماه آینده عنوان کرد و گفت که باید با سیاست‌های تعیین شده تعادلی بین عرضه و تقاضا ایجاد شود تا تولید ثبات پیدا کند. چون سود بانکی که در حال ثبات است، می تواند منجر به تقویت حوزه تولید شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: