کد خبر: ۷۳۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۴۶۱
وزیر امور خارجه انگلیس با ابراز نگرانی درباره آزمایش موشکی اخیر ایران مدعی شد که این اقدام خلاف قطعنامه 2231 است.
وزیر خارجه انگلیس: آزمایش موشکی ایران خلاف قطعنامه 2231 است
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: به شدت نسبت به گزارش‌ها در آزمایش موشکی ایران نگران هستیم. اقدامی که خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است. از ایران می‌خواهیم تا دست از اقدامات تنش‌زا بردارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از سامانه موشکی جدید خرمشهر رونمایی کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس در حالی این ادعا را مطرح کرده است که قطعنامه 2231 شورای امنیت هیچ گونه محدودیتی بر برنامه موشکی ایران اعمال نمی کند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان نیز روز جمعه تاکید کرد: ایران حق دارد از خاک خود دفاع کند و برای این کار توان نظامی خود را گسترش می دهد و دست از برنامه موشکی‌اش بر نمی‌دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
ادعاهای وزیرخارجه انگلیس درباره آزمایش موشکی ایران خلاف قطعنامه 2231 بی پایه و اساس است.
انگلیس مانند آمریکا، عربستان سعودی و رژ یم صهیونیستی بزرگ ترین ناقض حقوق بشر دردنیاست.
انگلیس مانند آمریکا برای زندگی بشری قائل نیست.
انگلیس مانند رژیم صهیونیستی برای زندگی بشری قائل نیست.
انگلیس مانند عربستان برای زندگی بشری قائل نیست.
انگلیس مانند میانمار برای زندگی بشری قائل نیست.
زیربا زورگویی انگلیس نخواهیم رفت.
هرهفته آزمایش موشکی انجام می دهیم.
هرهفته یک موشک آزمابش می کنیم.
هرهفته و هرشهر و هرسال آزمایش موشکی خواهیم.
زیرباردخالت بیگا نگان درامور دفاعی نمی رویم.
جمهوری اسلامی زیربار دخالت بیگانگان دراموردفاعی نخواهد رفت.
ازکسی برای قدرت دفاعی خود اجازنمی گیریم.
ایران برای تامین امنیت خود ازکسی اجازه نمی گیرد.
آزمایش موشکی ایران خلاف قطعنامه 2231 نیست.
آزمایش موشکی ایران ناقض برجام نیست.
آزمایش موشکی ایران ناقض قطعنامعه شورای امنیت نیست.
آزمایش موشکی هیچ ربطی به انگلیس ندارد
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
۵۷ بار حمله هوایی عربستان به مناطق یمن
ساعت 24- جنگنده‎های سعودی طی ساعات گذشته ۵۷ بار به تعدادی از مناطق مختلف یمن حمله کردند.
جنگنده‎های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته سلسله حملاتی را علیه تعدادی از مناطق یمنی انجام داد که در پی آن خسارت‎های مالی سنگین عمومی و خصوصی به اهالی این مناطق وارد شده است.
جنگنده‎های سعودی طی 24 ساعت گذشته دو بار منطقه «الحفا» در صنعاء و پنج بار منطقه جربان در سنحان را هدف قرار دادند.
جنگنده‎های ارتش عربستان همچنین دو بار منطقه بنی حسن در منطقه عبس و دو بار نیز منطقه مستبا و کشر را هدف قرار دادند و بیش از 19 بار نیز دو منطقه حرض و میدی استان حجه را بمباران کردند.
یک منبع امنیتی دیگر یمن گفته که عربستان سه بار به منطقه «مندبه» در منطقه باقم استان صعده و یک بار نیز به یکی از مناطق منطقه الصلو در تعز حمله کرد. جنگنده های سعودی 23 بار نیز به شهر الربوعه در عسیر واقع در جنوب عربستان حمله کردند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
روسیه موشک بین‌قاره‌ای مجهز به کلاهک اتمی را با موفقیت آزمایش کرد
وزارت دفاع روسیه از آزمایش موشک بین قاره‌ای با برد بیش از پنج هزار کیلومتر خبر داد.
تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

روسیه موشک بین‌قاره‌ای «آر.اس-24» مجهز به کلاهک اتمی را با موفقیت آزمایش کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اواخر هفته گذشته با موفقیت یک موشک جدید بین قاره‌ای را آزمایش کرده است.

به نوشته «بیزینس اینسایدر» این موشک بین قاره‌ای مجهز به سوخت جامد به نام «آر. اس-24 یارس» بوده و از سوی واحدهای پرتاب کننده متحرک یگان موشکی ارتش این کشور شلیک شده است.

این منبع خبری نوشت: موشک آر .اس-24 یارس مجهز به کلاهک اتمی از منطقه پلستکس شلیک شد و به تاسیسات موشکی کامچاکتا کرای رسید.

بر این اساس، فاصله بین مکان شلیک موشک و فرود آن بیش از پنج هزار مایل بوده است.

این پرتاب آزمایشی همزمان با برگزاری رزمایش «زاپاد-2017 » انجام شد.

روسیه دو هفته قبل نیز موشک بین قاره‌ای دیگری از نوع یارس را از سیلوی موشکی با موفقیت شلیک کرد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه؛
قاسمی: آزمایش موشکی هیچ ربطی به واشنگتن ندارد/ آرزوی آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی ایران محقق نمیشود
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان میگوید بحث موشکی مسئلهای داخلی، دفاعی و بازدارنده است و هیچ مغایرتی با قطعنامه ۲۲۳۱ ندارد و هیچ ربطی به آمریکاییها ندارد.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار در خصوص مراسم تحلیف گفت: 105 کشور و 9 سازمان بینالمللی در مراسم تحلیف حضور داشتند و حدود 140 ملاقات مختلف صورت گرفته و بر تعداد این ملاقاتها افزوده خواهد شد که در آن مسایل مختلف بحث شده و قطعاً تشریفاتی نبوده است.
آزمایش موشکی به آمریکا هیچ ربطی ندارد
قاسمی در خصوص اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره آزمایش ماهوارهبر سیمرغ گفت: ادعاهای آنها با اعتنا، فاصله زیادی دارد، بحث بیاعتمادی ما موضوع جدید نیست. بحث موشکی مسئلهای داخلی، دفاعی و بازدارنده است و هیچ مغایرتی با قطعنامه 2231 ندارد و هیچ ربطی به آنها ندارد.
پیروی همیشگی جمهوری اسلامی از سیاست خارجی مسالمتآمیز
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص بیانات مقام معظم رهبری درباره تعامل با دنیا اظهار داشت: صحبتهای رهبر انقلاب در این حوزه بحث مهمی است، جمهوری اسلامی ایران همواره سعی کرده است که از یک سیاست مسالمتآمیز پیروی کند، ولی تأکید ایشان بحث مهمی است که باید روی آن کار شود و در برنامههای کشور لحاظ خواهد شد.
حضور پرشمار هیئتهای خارجی نشانگر ایراندوستی و شکست ایرانهراسی است
قاسمی درباره تعداد هیئتهای حاضر برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری که بعد از انقلاب بینظیر بود، گفت: این موضوع بیانگر ایراندوستی در مقابل ایرانهراسی است و نشانگر شکست بدخواهان منطقهای و بینالمللی است که تلاش داشتند چهره ایران را مخدوش کنند و شکست ایرانهراسی و ایرانستیزی بود و ما در یک نقطه برتر قرار داریم که امیدواریم بتوانیم از آن بهرهبرداری کنیم.
بهگفته قاسمی، رئیس جمهوری کشورمان تاکنون 27 مذاکره، رئیس مجلس شورای اسلامی 30 دیدار و وزیر امور خارجه نیز تاکنون 27 دیدار داشتهاند.
ایران در مسائل داخلی عراق دخالت نمیکند
قاسمی درباره سفر مقتدی صدر به عربستان گفت: روابط ایران و عراق حسنه است، ایران بهدلایل تاریخی، فرهنگی و مذهبی ارتباطات گستردهای با آنها داشته و دارد، ولی قرار نیست شخصیتهای عراقی در سفرهای خود به خارج از عراق از ما اجازه بگیرند یا گزارش بدهند و ما در مسائل داخلی عراق دخالت نمیکنیم و این امور به خود آنها مربوط است.
نشست استانبول درباره فلسطین بهجا و خوب بود
وی درباره سفر ظریف به استانبول که مرتبط با قضیه فلسطین بود، گفت: ظریف در نشست فوقالعاده سازمان همکاری اسلامی شرکت کرد که جلسهای بهجا و خوب بود که فرصت تماس را با برخی مقامات فراهم کرد. نیاز بود که در این برهه سازمان همکاری اسلامی تشکیل جلسه دهد و مسئله فلسطین را مورد توجه قرار دهد و کشورهای اسلامی حمایت خود را از مقاومت و آرمان مردم فلسطین بیان کنند و این ظرفیت را داشت که به اهداف خود نایل آید.
خوابِ آمریکا برای نابودی برجام تعبیر نخواهد شد/ ایران پیشقدم نقض برجام نخواهد شد
سخنگو درباره تلاش آمریکا برای نابودی برجام گفت: این خوابی است که تعبیر نخواهد شد. تلاش دولت آمریکا این است که با هزینه ایران برجام را تخریب کند، اما ایران بارها اعلام کرده است که ما پیشقدم نقض برجام نخواهیم بود اما در مقابل بدعهدیها با هوشیاری تمام اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و در هیئت عالی نظارت اقدامات (مدنظر) تصویب شده و در زمان خود و بهشکل لازم انجام خواهد شد. ما برای حفظ برجام تلاش خواهیم کرد و در نقض آن پیشقدم نخواهیم شد و در تماس دائم با کشورهای ذینفع و ذینفوذ هستیم. موگرینی در ایران بود و فرصت خوبی بود تا در این خصوص مذاکراتی داشته باشیم.
قاسمی در خصوص اینکه نقض برجام از سوی هیئت عالی نظارت بر برجام مشخص نشده است، گفت: این یک بحث فنی است که هیئت نظارت در این خصوص باید اظهار نظر کند.
ایران بحث دوتابعیتی را قبول ندارد/ صحبتی درباره تبادل زندانیان وجود ندارد
وی در خصوص دیدار مقامات انگلیسی با خانواده نازنین زاغری گفت: با خانواده زاغری دیدار شد اما ما دوتابعیتی را قبول نداریم و وی ایرانی است که همسری انگلیسی دارد. صحبتی درباره تبادل زندانیان وجود ندارد.
سخنگو درخصوص اظهارات لاریجانی درباره هیئت نظارت بر برجام گفت: ابلاغ دستورالعمل لازم از سوی رئیس جمهوری صورت گرفته و روند اقدامات ایران در جریان است. درباره نشست وزرای خارجه نیز تاریخی تعیین نشده و هنوز این موضوع در سطح صحبت است.
ویزای هیئت عربستانی برای بازدید از اماکن دیپلماتیکش در تهران صادر شده است
قاسمی درباره اعلام وزارت خارجه عربستان برای بازدید هیئت سعودی از سفارتش در ایران گفت: براساس تفاهمی که از گذشته صورت گرفته بود قرار بود هیئتی از عربستان برای بازدید از اماکن دیپلماتیک خود به ایران سفر کند و متقابلاً هیئت ایرانی برود. چند هفته پیش ویزای آنها صادر شد و برای پرواز اختصاصی مجوز پرواز داده شده و هرگاه بخواهند میتوانند سفر کنند و ما هم طی روزهای آینده ویزای خود را برای سفر به عربستان خواهیم گرفت. در برخی رسانهها تلاش است تا اعلام شود ایران کارشکنی میکند که چنین نیست و آنها میتوانند هرگاه خواستند به ایران سفر کنند.
موضوع تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران مراحل طبیعی خود را طی میکند
وی درباره سفر موگرینی به ایران و تأسیس دفتر اتحادیه اروپا گفت: این بحث در جریان است و مراحل خود را طی میکند و هرگاه به نتیجه برسد و مجوز صادر شود اطلاعرسانی خواهد شد و در دستور کار است و مراحل طبیعی خود را طی میکند.
تلاش وزارت امور خارجه برای کاهش مشکلات شرکتهای ایرانی در عراق
وی در خصوص روابط اقتصادی ایران و عراق و اظهاراتی که در این خصوص مطرح میشود، گفت: با توجه به حجم روابط ایران و عراق و پیچیدگیهای آن برای شرکتهای ایرانی میتواند مشکلاتی وجود داشته باشد، بهخصوص اینکه عراقِ نوپا با تروریسم هم درگیر است ولی ما بهطور دائم با توجه به اهمیت کشور و بازار عراق این موضوعات را پیگیری میکنیم تا مشکلات را در این رایزنیها کاهش دهیم.
نگرانی از اقدامات کشورهای خارجی در شعلهور کردن اختلافات ارمنستان و آذربایجان
سخنگو درباره اختلافات آذربایجان و ارمنستان و روابط ایران با این کشورها گفت: ما در شمال دو همسایه داریم که روابط خوبی با آنها داریم و برای ما مهم هستند. مشکل بزرگ، درگیریها و اختلافات دو کشور است که دیرپا بوده و توصیه ما پیروی از روشهای گفتگو و مفاهمه بوده تا از این طریق بر مسائل فایق آیند و به ثبات منطقه بهخصوص قفقاز جنوبی کمک کنند. ما با دقت تحولات منطقه را رصد میکنیم و مرزها را بهدقت زیر نظر داریم و اجازه نمیدهیم بهعلت این درگیریها خدشهای به مرزهای ما وارد شود ولی این نگرانی وجود دارد که با اختلافافکنی کشورهای دیگر آتش این اختلافات بیشتر شود.
برگزاری نشست کارشناسی فرآیند آستانه در تهران طی دو روز آتی
قاسمی در خصوص توافقات خارج از مذاکرات آستانه درباره سوریه گفت: آرزوی ما درباره سوریه تثبیت آتشبس و امنیت و ثبات است و هر کشوری که بتواند به آن کمک کند میتواند کنار ما قرار گیرد و آستانه هم در همین راستا بوده و ما توانستیم از کمک دیگران در منطقه هم استفاده کنیم. فردا و پسفردا نشست کارشناسی را در تهران خواهیم داشت و هفته اول شهریور نیز نشست سطح بالاتر را خواهیم داشت.
نمیتوانیم درباره عکس «سلفی» نمایندگان مجلس با موگرینی اظهار نظر کنیم
سخنگو درباره عکس «سلفی» نمایندگان با موگرینی در مراسم تحلیف و تذکر به قشقاوی گفت: متأسفم که درباره این موضوع نمیتوانم اظهارنظر کنم. در صحن مجلس اتفاقاتی افتاده و با توجه به تفکیک قوا نمیتوانم به مسایل داخل مجلس ورود کنم.
بدعهدی آمریکا از جمله دلایل مشکلات بانکی ایران است
وی درباره اظهارات ولیالله سیف، رئیس بانک مرکزی درباره مشکلات در حوزه مبادلات بانکی گفت: مشکلات در حوزه بانکی وجود دارد که علل فنی و سیاسی دارد که دلایلی از جمله بدعهدی آمریکا و فشار برای عدماستفاده ایران از برجام و ایرانهراسی از مسایل کلی آن است، اما تلاش ما ادامه دارد و حوزه بانکی ما در این جهت همراستا با دیپلماسی باید تلاش کند تا از برجام استفاده کنیم.
سخنگو در خصوص اظهارات عادل الجبیر درباره اسد و سوریه گفت: از تغییر موضع عربستان خبر ندارم اما الجبیر از یک حقیقت صحبت کرده است.
حضور 105 هیئت در مراسم تحلیف یک اقدام جهانی معنادار است
وی درباره کسانی که در مراسم تحلیف حضور داشتند و سطح مراسم تحلیف گفت: سطح شرکتکنندگان با توجه به اینکه تحلیف برای دور دوم بود سطح بسیار خوبی بود، معمولاً در دور دوم تحلیف تعداد شرکتکنندگان کمتر است، در صورتی که ما در دوره قبل حدود 47 کشور را داشتیم و امروز 105 کشور را داریم. مراسم تحلیف باید در ایامی میبود که مصادف بود با آگوست که بسیاری از کشورها در تعطیلات هستند و در حوزه آسیا اجلاس آسهآن را داشتیم. همیشه برای بهانهجویی و انتقاد موضوع وجود دارد اما در حوزه شمالی ما در سطح قابل قبولی نماینده حضور داشت. از ارمنستان رئیس جمهوری و از آذربایجان رئیس پارلمان حضور داشتند، و با توجه به اینکه افزایش تعداد هیئتها را نسبت به دور قبل داشتیم، این حضور در ایران، یک اقدام جهانی معنادار است، بهخصوص (حضور) کشورهای اروپایی. اگر جدول تطبیقی داشته باشیم بین دور گذشته و اکنون میتوان از این حضور معناهای زیادی را تفسیر کرد.
بازدید از مراکز نظامی ایران یک طنز و آرزویی است که به ثمر نخواهد نشست
سخنگو در خصوص پیشنهاد آمریکا برای بازدید از مراکز نظامی ایران گفت: این یک طنز است و یک طنزپرداز مطلبی نوشته است. هرآنچه لازم بود در مذاکرات بهدست آمده و این هم از آن خوابها و آرزوهایی است که به ثمر نخواهد نشست.
ایران با کمترین بودجه نظامی در منطقه بیشترین توانمندی دفاعی را دارد
وی در خصوص همکاری نظامی ایران و روسیه بعد از تحریم دو کشور از سوی آمریکا گفت: همکاری با روسها در ابعاد مختلف وجود داشته و با توجه به روند روابط، این همکاریها وجود داشته و ادامه دارد مثل موضوع اســ300. ما کشوری هستیم با کمترین بودجه نظامی در منطقه و بیشتر به توانمندیهای دفاعی خود متکی هستیم که از سوی جوانانمان دنبال میشود.
سیاست ما در حوزه ورزش عدم رویارویی با اسرائیلیها است
سخنگو در خصوص حضور دو بازیکن ایران مقابل تیمی اسرائیلی گفت: مواضع ما مقابل رژیم صهیونیستی مشخص است که آن را بهرسمیت نمیشناسیم و در حوزه ورزش هم سیاست ما عدمرویارویی بوده و در این خصوص وزارت ورزش باید پاسخگو باشد که البته آنها این اقدام را محکوم کردند.
باشگاههای ما و سازمان ورزش ما در تبادلات خارجی باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند و در قراردادهای خود عدمبازی با رژیم صهیونیستی را مشخص کنند و آنها توجیه شوند، اگرچه این بازیکنان هم بخشی از مردم ما هستند و مردم ما نسبت به این رژیم موضع روشنی دارند.
در عکسگرفتن و «سلفی» تبحری ندارم
وی در خصوص عکسهای یادگاری مقامات ایرانی با طرفهای خارجی گفت: در عکس گرفتن تبحر ندارم و هر کدام میتواند معنای خود را داشته باشد ولی ما به مسائل داخلی ورود نخواهیم داشت.
تلاش برای حل مسائل همسایگی ایران و افغانستان در مذاکرات دوجانبه
سخنگو درباره ادعای رسانههای خارجی درباره حضور ایران در افغانستان گفت: روابط ما با افغانستان روشن است، ما روابط حسنهای داریم و از زمان اشغال آن از سوی شوروی همواره با مردم افغانستان بودهایم. ما همکاریهای گستردهای را با دولت داشتهایم؛ البته بهدلیل همسایگی برخی مسائل وجود دارد و در مذاکرات سعی کردهایم آنها را حل کنیم اما ثبات و امنیت افغانستان برای ما مهم است و دخالت دیگران در افغانستان را محکوم میکنیم و ما نیز هرگز در این کشور دخالت نخواهیم کرد و تلاش داریم روابط خود را در عرصههای مختلف توسعه دهیم.
تلاش برای حل مشکل بستهشدن حساب ایرانیان در چین
قاسمی درباره بسته شدن حساب برخی ایرانیان در چین گفت: در خصوص دانشجویانی که آنجا هستند اطلاعاتی دریافت کردیم و تلاش داریم آن را برطرف کنیم. بیشتر احساس میکنیم مسئله فنی است که در گذشته بود و حلوفصل شد و این بحث جدیدی است.
عربستان در صدور ویزای دیپلماتهای ایران تأخیر بسیاری داشت
وی در خصوص صدور ویزا برای دیپلماتهای ایرانی از سوی ریاض، گفت: چند روز پیش شاهد صدور روادید برای این افراد بودیم که قراربود شوال انجام شود و با تأخیر بسیار انجام شد. مباحثی درباره مکانیسم کار آنها وجود داشت اما روند کارها با توجه به گزارش سازمان حج بدون مشکل خاصی در جریان است و امیدواریم این روند تا پایان مراسم ادامه یابد.
پرتاب ماهوارهبر یک اقدام تحقیقاتی و جدید در حوزه دانش فضایی بود
سخنگو در خصوص پرتاب موشک ماهوارهبر ایران و اسراییل طی روزهای گذشته گفت: مباحث موشکی ما روشن است، در بخشهای دفاعی سیاست خود را دنبال کرده و خواهیم کرد. این یک کار تحقیقاتی و جدید بود که ما را در حوزه دانش فضایی قرار میداد. این همان تناقضگویی و استاندارد دوگانه است که از سوی آمریکا دنبال میشود و قابل درک نیست. آنها سعی میکنند برخی فناوریها و امکانات را در اختیار خود داشته باشند و این امری است محکوم و ناپسند که نباید اجازه دهیم آمریکا از این روش استفاده کند و مانع پیشرفت علمی سایر کشورها شود.
تلاش نمایندگیهای دیپلماتیک ایران در حوزه اقتصادی
قاسمی در خصوص دیدار نمایندگان بخش خصوصی با دولت و تغییرات در وزارت امور خارجه گفت: لازم است که از نگاه اقتصادی وزارت خارجه دفاع کنم و با تمام تلاش و توان در نمایندگیهای خارج از کشور، حوزه اقتصادی را دنبال میکنیم و این تا حدی جفاست که عنوان شود وزارت خارجه در این حوزه فعال نبوده است. حوزه اقتصادی و شرایط کشور ما بهگونهای است که هر قدر تلاش کنیم جا دارد، و این کار را حتماً در دولت دوازدهم ادامه خواهیم داد و این یکی از اهداف وزارت خارجه است که در دیپلماسی اقتصادی دنبال میکنیم، هیچ ارتباطی با چارت وزارت خارجه و اساسنامه نیست.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.

حبس ۳۰۰ کودک فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کودک فلسطینینتایج تازهترین بررسیها حاکی از افزایش بازداشت کودکان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیستی است.

به گزارش خدمت به نقل از مرکز اطلاعرسانی فلسطین؛ مرکز مطالعات اسرای فلسطین تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست طی چند ماه گذشته به بازداشت کودکان فلسطینی در کرانه باختری، به ویژه شهرهای الخلیل و قدس شدت بخشیده اند.

این نهاد فلسطینی در گزارشی اعلام کرد: نظامیان صهیونیست ماهیانه به طور متوسط 12 کودک فلسطینی را اسیر می کنند.

در این گزارش می خوانیم که 300 کودک فلسطینی در حال حاضر در زندان های صهیونیستی به حبس کشیده شده اند که این اقدام با تمامی قوانین و موازین بین المللی تضاد دارد.

طبق این گزارش، ماموران اسرائیلی کودکان اسیر را به شیوه های مختلف شکنجه می کنند و از آنان بازجویی به عمل می آورند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
عربستان در یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
که عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، استفاده کرده است..
رفتارآمریکا دراین زمینه شرم ووراست.
رفتارانگلیس دراین زمینه شرم ووراست.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
ومدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.
آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
انگلیس شریک جنایات عربستان سعودی است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
عربستان در یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
که عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، استفاده کرده است..
رفتارآمریکا دراین زمینه شرم ووراست.
رفتارانگلیس دراین زمینه شرم ووراست.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
ومدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.
آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
انگلیس شریک جنایات عربستان سعودی است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
چرا سران بی فرهنگ و بی شخصبت امارات خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
جنگنده های سعودی مناطقی را در استان مارب بمباران کردند
تاریخ: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
جنگنده های متجاوز سعودی - آمریکایی منطقه «حریب القرامیش» را در استان مارب چهار بار بمباران کردند و همواره به پرواز در این منطقه ادامه می دهند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
نابودی داعش مورد حمایت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، امارات وعربستان سعودی در عراق و سوریه تا 2 ماه دیگر؟!

پرچم رژیم صهیونیستی سرخط تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
پرچم رژیم صهیونیستی سرخط داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
درهرجایی دنیا جنایتی رخ می دهد دست پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت، قتل عام، نسل کشی، خیانت، دخالت، مداخله، تجاوز وستم است رد پای آمریکا، رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی را می توان دید.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
دادستان دیوان کیفری بینالمللی به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا عمل نمی کند. آمریکا هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد. آمریکا احترامی برای زندگی بشری قائل نیست. آمریکا به علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه است.آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه خاورمیانه نقش دارند. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و با کمک مالی عربستان سعودی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای تروریسم، القاعده، جبهه النصره، داعش، ارتش آزاد سوریه، مخالفان سوریه، شوریشان سوریه، تروریست های خارجی و دیگرگروه های تروریستی تکفیری درسوریه، لبنان، لبنان، یمن ومنطقه خاورمیانه بوده است. آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کنند.


کارمان به جایی رسیده که وزیر خارجه بی ادب امارات به ما زور می گوید.
امارات یکی ازحامیان اصلی مالی تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان است.
کسی که با رژیم صهیونیستی همکاری می کند ثابت کرده است که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وکل بشریت است.
امارات جنایتکارهمیشه با رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه همکاری می کند.
ادعاهای وزیرخارجه امارات درباره ایران بی پایه و اساس است.
برجام که در واقع هیچ ارتباطی به امارات جنایتکار ندارد.
باید جلوی سیاست های امارات جنایتکار گرفته شود.
نباید درقبال جنایات امارات سکوت کرد.

دفاع از حقوق بشر شعار دروغین است.
نابودی داعش در عراق و سوریه تا 2 ماه دیگر
اسرائیل پایتخت سوریه را بمب باران کرد !

نابودی داعش مورد حمایت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، امارات وعربستان سعودی در عراق و سوریه تا 2 ماه دیگر؟!

پرچم رژیم صهیونیستی سرخط تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
پرچم رژیم صهیونیستی سرخط داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
درهرجایی دنیا جنایتی رخ می دهد دست پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت، قتل عام، نسل کشی، خیانت، دخالت، مداخله، تجاوز وستم است رد پای آمریکا، رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی را می توان دید.

پرچم رژیم صهیونیستی در خیابان های اربیل + عکس
ایسنا نوشت: کردهای عراق در تجمع خود در اربیل برای حمایت از برگزاری همهپرسی، پرچم رژیم صهیونیستی را در دست گرفتند.
کردهای عراق در تجمع خود در اربیل برای حمایت از برگزاری همهپرسی، پرچم رژیم صهیونیستی را در دست گرفتند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
همه پرسی کردستان عراق یک تهدید است.

همه پرسی کردستان عراق غیرقانونی است وبه نفع آمریکا است.

همه پرسی کردستان عراق غیرقانونی است و به نفع رژیم صهیونیستی است.

همه پرسی کردستان عراق غیرقانونی است و به نفع عربستان سعودی است

همه پرسی کردستان عراق غیرقانونی است و به نفع غرب است.

زمان مناسب برای پاسخ سوریه، عراق وایران به جنایت های، خیانت های، تجاوزهای ودخالت های رژیم صهیونیستی فرار رسیده است.

آمریکا پدر واقعی داعش است.
آمریکا مادر اصلی داعش است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
آمریکا وهم پیمانانش عاملان اصلی ناآرامی های وجنگ و تروریسم و داعش درافغانستان هستند.
حضور نظامیان خارجی به سرکردگی آمریکا عامل اصلی جنگ وتروریسم وداعش درافغانستان است.

۵۱ هزار افغان به دنبال ناآرامی های یک ماه گذشته آواره شده اند

۵۱ هزار افغان بر اثر حملات تروریستی و درگیری میان مخالفان مسلح و نیروهای دولتی طی یک ماه گذشته بی خانمان شدند.

مجموع این آوارگان مربوط به پنج شهرستان است که براساس این گزارش، شهرستان «غورماچ» در ولایت «فاریاب » با ۲۱ هزارآواره در صدر قرار دارد و شهرستان «بالامرغاب»ولایت «بادغیس » با ۱۴ هزار بی خانمان در رتبه بعدی است . همچنین شهرستان های «جانی خیل» در ولایت «پکتیا» و «تیوره» در ولایت«غور» و «گومل» در «پکتیکا» به ترتیب در رتبه های بعد از نظر شمار آوارگان قرار دارند.

برای کمک به این افراد ۴۱۴ میلیون دلار نیاز است و تاکنون این نهاد فقط توانسته است ۱۷۹ میلیون دلار را تامین کند.
در همین حال، ژنرال «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا خبر اعزام ۳۰۰۰ نیروی نظامی جدید این کشور به افغانستان را تأیید کرد.همچنین نیروی هوایی افغانستان چهار هلیکوپتر بلک هاوک UH-60 آمریکایی خود را تحویل گرفت. در چنین شرایطی، منابع محلی افغان در شمال افغانستان اعلام کردند

در نتیجه حملات گروهی طالبان به شهرستان کوهستان در ولایت فاریاب، چند پاسگاه و مناطقی در این شهرستان تحت کنترل این گروه درآمده است.

زنان بی حجاب و دختران بی حجاب کشورهای اروپایی، قتل عام ونسل کشی مظلومان ومسلمانان دریمن ومیانمارعلیه دولت وحشی عربستان و دولت وحشی میانمار و مدعیان حقوق بشر وسازمان های بین المللی هر روز اعتراض می کنند ولی ملت های نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای عربی تاکنون خفه خون گرفتند وهیچ اعتراضی به این جنایت های، خیانت های وتجاوزهای نمی کنند.
زنان بی حجاب و دختران بی حجاب کشورهای اروپایی با شرفترازاین ملت های نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای عربی هستن
ملت های نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای عربی ادعای مسلمانی می کنند.

تمام مشکلات و... مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطرجنایت های، خیانت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار وخیانتکاربوده است.
تمامی ملت های کشورهای عربی نه تنها مسلمان نیستند بلکه آدم نیستند.


تمام مشکلات و... مظلومان ومسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان به خاطرجنایت های، خیانت های وتجاوزهای کشورهای عربی جنایتکار وخیانتکاربوده است.
تمامی ملت های کشورهای عربی نه تنها مسلمان نیستند بلکه آدم نیستند.


مردم اربیل سگ دست نشانده نتانیاهو وحشی است.
کسانی که با رژیم جعلی درمنطقه خاورمیانه وجهان همکاری می کند ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت هستند.
رژیم جعلی صهیونیستی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و کل بشریت است.
مشکل اصلی منطقه خاورمیانه درمدت 38 سال به خاطرجنایت های، خیانت های، تجاوزهای، دخالت های بی مورد کشورهای عربی جنایتکاربوده است.
همکاری با رژیم صهیونیستی همکاری با تروریسم است.
همکاری با رژیم صهیونیستی همکاری با داعش است.

همکاری با آمریکا همکاری با داعش است.
همکاری با آمریکا همکاری با تروریسم است.

همکاری با عربستان سعودی همکاری با تروریسم است.
همکاری با عربستان سعودی همکاری با داعش است.

همکاری با امارات همکاری با تروریسم است.
همکاری با امارات همکاری با داعش است.

داعش با حمایت رژیم صهیونیستی درموصل و دیگر شهرهای عراق جنایت می کند.
خاک بر سراین مردم بی فرهنگ و بی شخصیت اربیل عراق باز هم آدم نمی شود.

نیروهای آمریکایی به درخواست کرد های بی فرهنگ و بی شخصیت عراق به موصل و شهرهای دیگر اعزام شدند.

نیروهای بیگانگان به درخواست کرد های بی فرهنگ و بی شخصیت عراق به موصل و شهرهای دیگر اعزام شدند.

ارتش ترکیه با چراغ سبز کرد های عراق وارد خاک شمال عراق شده است.

پرچم رژیم صهیونیستی در خیابان های اربیل + عکس
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
با فروش سلاح به عربستان
انگلیس 6 میلیارد پوند از جنگ یمن به جیب زده است
طبق آخرین گزارشهای منتشر شده در رسانههای انگلیس، این کشور در جریان جنگ عربستان و یمن بیش از 6 میلیارد پوند سلاح به سعودیها فروخته است.


عربستان در 30 ماه گذشته به کمک سلاحهای خریداری شده از انگلیس، آمریکا و دیگر کشورهای غربی هزاران انسان بیگناه در یمن را به کام مرگ فرستاده است. این مسئله تاکنون باواکنشهای مختلفی مواجه شده و بسیاری از کارشناسان معتقدند جنگ یمن مانند بسیاری از جنگهای دیگر در منطقه منبع درآمد بسیار ارزشمندی برای کشورهای غربی است. در همین ارتباط روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی اعلام کرده که «تحقیقات جدید نشان میدهد شرکتهای تسلیحاتی انگلیس بیش از 6 میلیارد پوند از فروش سلاح به عربستان از آغاز جنگ یمن تاکنون به دست آوردهاند.» موسسه «کودکان جنگ انگلیس» هم با تهیه گزارشی اعلام کرده «درآمد واقعی از داد و ستد تسلیحاتی با عربستان دو برابر برآوردهای قبلی است، با وجود اینکه تنها حدود 30 میلیون پوند از این معاملات به طور علنی اعلام شده است.»
در این گزارش همچنین میخوانیم: «عربستان متهم به ارتکاب جنایتهای جنگی و کشتار هزاران شهروند بیگناه با حمله به مواضع نیروهای شیعیان حوثی در یمن است... انگلیس نه تنها به نیروهای سعودی سلاح میفروشد بلکه از آنها حمایت هم میکند.»
شکایت 108 سازمان بینالمللی از آلسعود
خبر دیگر اینکه، 108سازمان، انجمن و اتحادیه با امضای طوماری، از سازمان ملل و نهاد حقوق بشری خواستند که درباره ارتکاب جنایتهای جنگی عربستان در یمن، کمیته‎ای بینالمللی تشکیل دهند. این طومار همزمان با برگزاری تظاهرات روسای اتحادیه‎ها، انجمنها و سازمان‎های حقوق بشری مقابل مقر سازمان ملل در صنعا و برگزاری سی و ششمین دور نشست شورای حقوق بشر در ژنو امضا شد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به وزیرخارجه انگلیس
قطعنامه 2231 غیرقانونی است
قطعنامه 2231 ارزشی قانونی برای ما ندارد.
تمام جنایت های، خیانت های، تجاوزهای، دخالت های و... انگلیس درمنطقه وجهان برخلاف قوانین المللی است.
عربستان سعودی با بمب های خوشه ای ساخت انگلیسی دریمن جنایت وقتل عام ونسل کشی می کند.
انگلیس ازسال 2005 تاکنون درمنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی شده است.
رژیم جنایتکارآل سعود با چراغ سبزانگلیس درمدت 3 سال است برسرمردم مظلوم بی دفاع و بی گناه بمب خوشه ای می ریزد.
عربستان سعودی دریمن ازبمب های خوشه ای ممنوع ساخت انگلیس استفاده می کند.
استفاده ازبمب فسفری انگلیس دریمن ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
عربستان سعودی با حمایت انگلیس دریمن کشتار می کند.
انگلیس ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
چرا وزیر خارجه انگلیس جنایتکارخفه خون گرفتن باید توضیح دهد.
با فروش سلاح به عربستان
انگلیس 6 میلیارد پوند از جنگ یمن به جیب زده است
طبق آخرین گزارشهای منتشر شده در رسانههای انگلیس، این کشور در جریان جنگ عربستان و یمن بیش از 6 میلیارد پوند سلاح به سعودیها فروخته است.


عربستان در 30 ماه گذشته به کمک سلاحهای خریداری شده از انگلیس، آمریکا و دیگر کشورهای غربی هزاران انسان بیگناه در یمن را به کام مرگ فرستاده است. این مسئله تاکنون باواکنشهای مختلفی مواجه شده و بسیاری از کارشناسان معتقدند جنگ یمن مانند بسیاری از جنگهای دیگر در منطقه منبع درآمد بسیار ارزشمندی برای کشورهای غربی است. در همین ارتباط روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی اعلام کرده که «تحقیقات جدید نشان میدهد شرکتهای تسلیحاتی انگلیس بیش از 6 میلیارد پوند از فروش سلاح به عربستان از آغاز جنگ یمن تاکنون به دست آوردهاند.» موسسه «کودکان جنگ انگلیس» هم با تهیه گزارشی اعلام کرده «درآمد واقعی از داد و ستد تسلیحاتی با عربستان دو برابر برآوردهای قبلی است، با وجود اینکه تنها حدود 30 میلیون پوند از این معاملات به طور علنی اعلام شده است.»
در این گزارش همچنین میخوانیم: «عربستان متهم به ارتکاب جنایتهای جنگی و کشتار هزاران شهروند بیگناه با حمله به مواضع نیروهای شیعیان حوثی در یمن است... انگلیس نه تنها به نیروهای سعودی سلاح میفروشد بلکه از آنها حمایت هم میکند.»
شکایت 108 سازمان بینالمللی از آلسعود
خبر دیگر اینکه، 108سازمان، انجمن و اتحادیه با امضای طوماری، از سازمان ملل و نهاد حقوق بشری خواستند که درباره ارتکاب جنایتهای جنگی عربستان در یمن، کمیته‎ای بینالمللی تشکیل دهند. این طومار همزمان با برگزاری تظاهرات روسای اتحادیه‎ها، انجمنها و سازمان‎های حقوق بشری مقابل مقر سازمان ملل در صنعا و برگزاری سی و ششمین دور نشست شورای حقوق بشر در ژنو امضا شد.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
روزنامه انگلیسی: بمباران یمن با بمبهای خوشهای آمریکا

دوشنبه 14 ارديبهشت 1394 - 11:07
سازمان دیده بان حقوق بشر فاش کرد که عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریک، استفاده کرده است.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "آلیستر داوبر" روز دوشنبه در گزارشی در روزنامه "ایندیپندنت" نوشت: در سال 2008، صد و هشت کشورِ جهان، با امضای معاهده ای، استفاده از بمب های خوشه ای را به سبب پیامدهای وخیم آن بر غیرنظامیان، ممنوع کردند.
از میان کشورهایی که از امضای این معاهده سر باز زدند می توان به دو کشور آمریکا و عربستان سعودی اشاره کرد.
سرهنگ "عسیری" سخنگوی نظامی عربستان سعودی، چندی پس از آغاز تجاوز به یمن ادعا کرده بود که عربستان، در این تجاوز به هیچ وجه از بمب های خوشه ای استفاده نخواهد کرد.
اما بر خلاف این ادعا، سازمان دیده بان حقوق بشر با انتشار گزارشی اعلام کرد که در مناطق شمال غربی یمن، نزدیک مرزهای عربستان سعودی، بقایای بمب های خوشه ای ساختِ آمریکا را یافته است.
"استیو جووس" از اعضای سازمان دیده بان حقوق بشر نیز گفت: نیروی هوایی عربستان سعودی، با بمب های خوشه ای، مناطقی نزدیک روستاها را هدف قرار داد و این کار، زندگی ساکنان آن روستاها را تهدید می کند.
وی افزود: عربستان و دیگر کشورهای ائتلاف به اضافه صادر کنندۀ این سلاح ها که آمریکا است، همه ارزش های بین المللی را زیر پا نهاده اند و خطر استفاده از این بمب ها برای جان شهروندان را نادیده می گیرند.
به نوشته داوبر، بمب های خوشه ای پیدا شده توسط سازمان دیده بان حقوق بشر، ساخت شرکت تکترون سیستمز کورپوریشن است که شرکت سلاح سازی آمریکایی است و مقر آن در رود آیلند است.
26

بی توجهی شورای امنیت سازمان ملل متحد عامل اصلی جنایت ها، خیانتهای وتجاوزهای آمریکا وترکیه درسوریه وعراق است. بی توجهی دبیرکل سازمان ملل متحد عامل اصلی جنایت ها، خیانتهای وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، عراق، یمن ومنطقه است.
سازمان ملل شریک جنایتهای آمریکا وهم پیمانانش است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایتهای آمریکا وهم پیمانانش شریک است.
آمریکایی ها و غربی ها ازناقضان حقوق بشر درجهان است.
آمریکایی ها و غربی ها درسوریه و عراق و سایر کشورها مختلف رفتارهای غیرانسانی انجام می دهند.
عربستان سعودی و قطر و امارات و ترکیه و اسرائیل نوکر و رعیت آمریکایی ها است.
آمریکایی ها هرغلط می کند و نوکرانش وهم همین غلط تکرار می کند.
گروهک القاعده و دیگر وه های تروریستی تابع آمریکا و اسرائیل و غرب هستند.
مسلمانان دربرابر جنایات گروه های تکفیری وحامیانش درسوریه و عراق ساکت نباشند.
70 ماه ازاین ماجرا می گذرد اما هنوز هیچ اقدامی دراین باره صورت نگرفته است نهاد های بین المللی چشم خود را بر جنایات تکفیری ها و جنایت های و خیانت های و تجاوزهای دولت تروریست درسوریه و عراق و لبنان و غزه بسته است و سازمان های بین المللی هیچگونه اقدامی برای حال مشکل انجام نداده است دلیل براین است که این نهاد های بین المللی با ضعف مدیریتی همراه است درسازمان های بین المللی وظیفه چه کسی است چرا زیرپای خود را نگاه نمی کنید انسان های بی گناه را قتل عام می کنند.

درپاسخ به وزارت خارجه آمریکا جنایتکار
در کنار سوریه، عراق، یمن، نوارغزه، لبنان، فلسطین وافغانستان خواهیم ایستاد/ با فعالیت های آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار وعربستان سعودی جنایتکار در منطقه مقابله میکنیم.


در کنار سوریه، عراق، یمن، نوارغزه، لبنان، فلسطین وافغانستان خواهیم ایستاد/ با فعالیت های آمریکا جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار وعربستان سعودی جنایتکار در منطقه مقابله میکنیم.
دخالت های عربستان سعودی جنایتکار در سوریه، عراق ، لبنان، یمن ومنطقه خلاف منطق بین الملل است ولی سران نجس وحشی وبی شخصیت عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.
دست و پا زدن سعودی ها درعراق، یمن، سوریه ومنطقه بی .فایده است

دخالت های عربستان سعودی جنایتکار در سوریه، عراق ، لبنان، یمن ومنطقه خلاف منطق بین الملل است ولی سران نجس وحشی وبی شخصیت عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.
دست و پا زدن سعودی ها درعراق، یمن، سوریه ومنطقه بی .فایده است

شهر موصل - دومین شهر بزرگ عراق - از سال 2014 در اشغال گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش قرار دارد.
شهر موصل - دومین شهر بزرگ عراق - از سال 2014 در اشغال گروه تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش قرار دارد.

آمریکا حق ندارد درباره حقوق بشردرایران نظربدهد.
آمریکا به عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
آمریکا چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی توان مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
آمریکا ناقض حقوق بشر/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
مصوبه کنگره آمریکا، مصرف داخلی آمریکا است.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا نمی تواند برجام را نقض کند چون سخنگوی دنیا نیست.
آمریکا ازابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
مذاکره با آمریکا ازابتدا اشباه بود
آمریکا دشمن دریک ایران است.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشرو... با آمریکا مذاکره کند.
حرف دل همه مردم ایران

آمریکا به همراه عربستان سعودی وبا همکاری ترکیه تامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درعراق، سوریه ومنطقه بوده است.

حرف سازمان ملل متحد دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باور می کند دبیرکل سازمان ملل متحد وشورای امنیت سازمان ملل متحد ودیگرسازمان های به اصطلاح بین المللی نگران حقوق بشردرسوریه، عراق، یمن، افغانستان ،لیبی، نوارغزه، فلسطین و... است؟
اگرتمام سازمان های بین المللی می خواهند به مردم منطقه خاورمیانه کمک باید ازحمایت تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش وبه ویژه ازآمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی وعربستان سعودی دست بردارند.
کشتارفلسطینی ها جنایت جنگی است ولی صهیونیست ها نمی فهمند.
کشتاریمنی ها جنایت جنگی است ولی سعودی ها نمی فهمند.
آمریکا درجنایت های صهیونیست ها وسعودی ها شریک است.
دولت وحشی آمریکا شریک ریخته شدن خون فطسطینی ها ویمنی هاست.
الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان، میگوید ایران درصدد نابودی عربستان است و اعجبا این شما هستید که با ظلم و ستم فراوان کشورتان را نابود میکنید؛ البته این تعجب تنها به عربستان ختم نمیشود، بلکه مجامع بینالمللی در مقابل جنایاتی که در کشورهای دیگر، از جمله میانمار، یمن، سوریه و عراق رخ میدهد، اعتبار خود را از دست دادهاند. جمهوری اسلامی ایران از مظلومیت حمایت کرده و میکند.
آل سعود ... فعالترین کارخانه تولید تروریست در جهان
آل سعود ... فعالترین کارخانه تولید تروریست در جهان

عربستان حامی تروریسم است
عربستان حامی تروریسم است
توافق آمريكا و عربستان برای نجات داعش در موصل
ردپای حمایت عربستان از داعش در نامههای کلینتون
آمریکا از کمک عربستان و قطر به داعش آگاه است


آمریکایی ها نمی خواهند در سوریه آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند درعراق آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند در لبنان آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند در لیبی آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند در یمن آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند در افغانستان آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند در منطقه آرامش برقرار شود. آمریکایی ها نمی خواهند در جهان آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در سوریه آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند درعراق آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در لبنان آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در لیبی آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در یمن آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در افغانستان آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در منطقه آرامش برقرار شود. کشورهای اروپایی نمی خواهند در جهان آرامش برقرار شود. دیوان بین المللی کیفری درجنایت های آمریکا،انگلیس،فرانسه، اسرائیل،عربستان،قطروترکیه شریک است.

سیاست آمریکا و غرب درتقویت تروریسم،تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درمنطقه به زیان جامعه جهانی خواهد بود. آمریکا وکشورهای اروپایی غذبی با حمایت ازتروریست ها به افزایش خشونت وخونریزی درسوریه وعراق و... دامن می زنند. به علت سیاست های اشتباه آمریکا وغرب، خطرتروریسم درسوریه وعراق و... ادامه دارد واین خطربه تهدید ی علیه خاورمیانه وجهان تبدیل شده است. عملیات موصل بدون حضورنظامیان آمریکا انجام خواهد شد. عملیات موصل بدون حضورنظامیان آمریکا انجام خواهد شد. عملیات موصل بدون حضورنظامیان خارجی انجام خواهد شد. سعودی ها مجرم توطنه های آمریکا درمنطقه هستند. بان کی مون دبیرکل سازمان ملل از تجاوز آمریکا حمایت می کند. رئیس شورای امنیت سازمان ملل از تجاوز آمریکا حمایت می کند.

آیا حامیان تروریستها درصدد مبارزه با تروریستها هستند و جنایت گروههای تروریستی را خطری برای منافع خود میدانند؟! چگونه میشود که حامیان این وحشیها امروز علیه آنان متحد شوند؟ مطمئنا توطئهای در میان است که هدف آن جبهه مقاومت است، مسئولان نباید فریب دشمنان را بخورند زیرا خسارتهای زیادی برای امت اسلامی خواهد داشت. اسم لوزان که میآید تنمان میلرزد از یاد برجام چنین بدفرجام. باز هم لوزان و این بار نشست به بهانه سوریه و آتشبس برای نجات تکفیریها!... مسئولین را قسم میدهم که به هوش باشند و بار دیگر فریب شیطان بزرگ را نخورند. مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشود.

مدعیان حقوق بشر درمدت 6 سال است درسوریه وعراق ولبنان و...به نام دموکراسی آدمکشی می کنند کشورترکیه جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال است یکی ازعامل اصلی ورود تمام تروریست های جهان درسوریه وعراق است.
ترکیه درمدت 6 سال است عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم سوریه وعراق است. کشورترکیه درجنایت های تروریست های شریک است. کشورترکیه عامل ومسئول اصلی ورود تمام تروریست های به سوریه وعراق است. ترکیه درمدت 6 سال است با کمک عربستان،قطز، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد.

مدعیان حقوق بشر درمدت 6 سال است درسوریه وعراق ولبنان و...به نام دموکراسی آدمکشی می کنند کشورترکیه جنایتکارشماره یک درمدت 6 سال است یکی ازعامل اصلی ورود تمام تروریست های جهان درسوریه وعراق است.
ترکیه درمدت 6 سال است عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم سوریه وعراق است. کشورترکیه درجنایت های تروریست های شریک است. کشورترکیه عامل ومسئول اصلی ورود تمام تروریست های به سوریه وعراق است. ترکیه درمدت 6 سال است با کمک عربستان،قطز، تروریست وسلاح به سوریه می فرستد.

درپاسخ قطعنامه حقوق بشری مجمع عمومی غیرقانونی علیه جمهوری اسلامی ایران آیا اتحادیه اروپا حقوق بشردرک می کند. اتحادیه اروپا درمورد حقوق بشرتوضیح دهد. آمار جنایات آل سعود و همپیمانانش در یمن دو شنبه 24 آبان 1395 - 16:37:33 العالم - مرکز حقوق و توسعه یمن اخیرا آمار جنایات 600 روزه آل سعود و هم پیمانانش علیه مردم یمن را منتشر کرد. به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، در این مدت یازده هزار و 403 یمنی شهید و نوزده هزار و 343 نفر که شماری زن و کودک هستند، زخمی شدند. خبرگزاری انقلاب یمن به نقل از این گزارش اعلام کرد: از یازده هزار و 403 شهید غیر نظامی 2458 نفر آنان کودک، 1811 نفر زن و 7134 نفر مرد هستند. همچنین پانزده هزار و 184 غیرنظامی زخمی شدند که 2253 نفر کودک، 1906 نفر زن و 15184 نفر مرد هستند. شماری خانه های خسارت دیده و ویران شده 380 هزار و 366 باب، مسجد 675 باب، مدرسه و مرکز آموزشی 719 باب، دانشگاه 108 باب و ساختمان های دولتی 1553 باب است. 263 باب بیمارستان و درمانگاه، 20 موسسه اطلاع رسانی، 202 مرکز گردشگری، 201 تاسیسات گردشگری، 201 اثر باستانی و صد ورزشگاه و تاسیسات ورزشی ویران


سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ دیوان کیفری جنایت جنگی آمریکا در افغانستان را تایید کرد دیوان بین المللی کیفری اعلام کرد نیروهای آمریکایی و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در افغانستان مرتکب جنایت جنگی شده اند. به نقل از العالم، دیوان بین المللی کیفری اعلام کرد نیروهای آمریکایی و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا احتمالاً علیه زندانیان افغانستان مرتکب جنایت جنگی شده اند و خصوصاً علیه آنها دست به شکنجه و اقدامات وحشیانه زده اند. براساس گزارش های حقوق بشری واشنگتن مسئول کشته شدن هزاران غیرنظامی در افغانستان است. زینب الکرشت گزارشگر این شبکه گفت: فاتو بن سودا دادستان دیوان بین المللی کیفری ضمن طرح این اتهامات گفت: این رخدادها طی سالهای 2003 و 2004 روی داده است. این گزارشها مقدماتی و مربوط به پیش از آغاز تحقیقات است. به نظر می رسد دیوان بین المللی کیفری مدارک کافی در این خصوص دارد. بن سودا گفته است اطلاعات موجود حاکی از شکنجه 61 شهروند افغان و رفتار وحشیانه با آنها و نقض کرامت انسانی در خاک افغانستان است.

چرا بانکیمون دبیرکل سازمان ملل چشمان خود را نسبت به جنایات عربستان در یمن میبندد.
چرا بانکیمون دبیرکل سازمان ملل چشمان خود را نسبت به جنایات عربستان در یمن میبندد.

داعش مامور انجام ماموریتی است که آمریکا از آن عاجز است داعش برای منافع ما در دنیا تهدید کننده است سوریه قربانی حقوق بشر /پوستر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به عنوان یکی از نهادهای سازمان ملل و از ارکان فرعی مجمع عمومی ملل متحد است که تا کنون مواضع صحیح و عادلانه ای در کشورهای مختلف بالاخص سوریه اتخاذ نکرده است. خفقان سازمان ملل در مقابل جنایت سلفی های آمریکایی غیر قابل تحمل است شورای امنیت واکنش لازم را به کره شمالي بدهد بانکیمون حق اظهارنظر درباره آزمایش موشکی ایران را ندارد بهتر است دبیرکل سازمان ملل در اموری که به وی مربوط است سخن بگوید و حق اظهار نظر در خصوص آزمایش موشکی ایران را ندارد. حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست جریان شیمیایی حلبچه و حادثه انفجار هفت تیر شاهد و گواه این مطلب است که حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست و سازمانهای جهانی بحث حقوق بشر را شوخی گرفته، دنبالهرو آمریکا کار خاصی انجام نمیدهند.
چه کسی باور می کند عربستان نگران حقوق بشر در سوریه است؟ چه کسی می تواند باور کند که حامیان اصلی این قطعنامه بویژه عربستان، نگران وضع حقوق بشر در سوریه هستند.
ترکیه درمدت 6 سال است با کمک مالی کشورهای عربی وبه و یژه عربستان سعودی، قطر، تروریست وسلاح با رهبری آمریکا درسایه سکوت تمام نهاد های بین المللی به سوریه وعراق می فرستد. ما آمریکایی ها تروریسم می دانیم. ما غربی ها تروریسم می دانیم. ما کشورهای عربی تحت مدیریت رژیم آل سعود تروریسم می دانیم. ما ملت ترکیه تروریسم می دانیم. ما صهیونیست ها تروریسم می دانیم ما مدعیان حقوق بشرتروریسم می دانیم. ما سازمان های بین المللی تروریسم می دانیم. که حرف دل همه مظلومان ومسلمانان (19233)

کشورهای اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند. بمب های ساخت کشورهای مدعی حقوق بشردرنوارغزه ویمن استفاده می شوند. بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن! چرا مون کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد درمدت 6 سال است،نفت داعش را تحریم نمی کند؟ ما اعتقادی به سازمان های بین المللی ومدعیان حقوق بشرنداریم چرا رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درمدت 6 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟ چرا غرب درمدت 6 سال است، نفت داعش را تحریم نمی کند؟ آمریکا یکی ازاصلی ترین سرکرد گان تروریسم، داعش و دیگرگروه های تروریستی جهان است. داعش چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند. آمریکا داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد. شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند. چه کسانی ازداعش نفت می خرند؟ ترکیه ازداعش نفت می خرند. اسرائیل ازداعش نفت می خرند. آمریکا ازداعش نفت می خرند. داعش درمدت 6 سال است نفت را ازطریق به رژیم صهیونیستی وکشورهای اروپایی می فروشد
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل عامل اصلی تروریست ها درسوریه، لبنان،عراق،یمن،افغانستان ومنطقه هستند. تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، حامیان تروریسم هستند. تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، حامیان داعش هستند. تصویب قطعنامه ضدایرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، حامیان تروریست های سوریه هستند.
چرا سران نجس وحشی امارات خفه خون گرفته اند. چرا سران وحشی بی شخصیت 10 کشورعربی درمورد جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای عربستان سعودی درمدت 6 سال است درجنگ سوریه،لبنان،عراق ودرمدت 2 سال است درجنگ یمن خفه خون گرفته اند ولال شده اند وسکوت اختیارکرده است. رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.

چرا سران نجس وحشی امارات خفه خون گرفته اند. چرا سران وحشی بی شخصیت 10 کشورعربی درمورد جنایت ها،خیانت های وتجاوزهای عربستان سعودی درمدت 6 سال است درجنگ سوریه،لبنان،عراق ودرمدت 2 سال است درجنگ یمن خفه خون گرفته اند ولال شده اند وسکوت اختیارکرده است. رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.

عربستان در یمن مرتکب جنایت جنگی شده است. عملکرد عربستان سعودی زیر نظر داریم. عربستان در یمن جنایت جنگی مرتکب شده است. عربستان با تسلیحات غربی در یمن مرتکب جنایت جنگی شده است عربستان با تسلیحات غربی در یمن مرتکب جنایت جنگی شده است چگونه آمریکا، انگلیس و فرانسه میتوانند همچنان به ارسال محمولههای تسلیحاتی به عربستان ادامه دهند؟ چگونه آمریکا، انگلیس و فرانسه میتوانند همچنان به ارسال محمولههای تسلیحاتی به عربستان سعودی ادامه دهند وقتی خلبانان سعودی به سر غیرنظامیان بیگناه یمنی بمب فرو میریزند؟

عربستان در یمن مرتکب جنایت جنگی شده است. عملکرد عربستان سعودی زیر نظر داریم. عربستان در یمن جنایت جنگی مرتکب شده است. عربستان با تسلیحات غربی در یمن مرتکب جنایت جنگی شده است عربستان با تسلیحات غربی در یمن مرتکب جنایت جنگی شده است چگونه آمریکا، انگلیس و فرانسه میتوانند همچنان به ارسال محمولههای تسلیحاتی به عربستان ادامه دهند؟ چگونه آمریکا، انگلیس و فرانسه میتوانند همچنان به ارسال محمولههای تسلیحاتی به عربستان سعودی ادامه دهند وقتی خلبانان سعودی به سر غیرنظامیان بیگناه یمنی بمب فرو میریزند؟
کشورهای اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند. بمب های ساخت کشورهای مدعی حقوق بشردرنوارغزه ویمن استفاده می شوند. بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن!
کشورهای اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند. بمب های ساخت کشورهای مدعی حقوق بشردرنوارغزه ویمن استفاده می شوند. بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن!
در پاسخ به نامه امارات جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش آل سعود ضد دین اسلام،قرآن،مسلمانان و ضد بشریت و١٠ کشور عربی نوشت و به عنوان نوکران آمریکا درمنطقه هستند. مضحک است رژیمهایی که خود پرورش دهنده و صادرکننده افراط گرایی و تفکر تکفیری به عراق و سوریه هستند، اینک ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند. رژیم هایی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند که خود پرورش دهند وصادرکننده تفکرتکفیری به عراق، سوریه ودیگرگشورها هستند. 11 کشورعربی جنایتکارشماره یک مدعی دخالت ایران درامورداخلی آنها، جنگی هشت ساله را برایران تحمیل و دنهایت دورویی درحال بمباران کردن مردم یمن بی گناه یمن هستند. 11 کشورعربی جنایتکاردرجه عامل اصلی جنگ افروزیوخشونت درسوریه، لبنان،عراق، لیبی،افغانستان،پاکستان،یمن ومنطقه هستند. آمریکا جنگ علیه یمن را هدایت کرده است.
کشورهای غربی درمدت 18 سال است به دروغ شعارمبارزه با تروریسم سرمی دهند. کشورهای غربی مدعی مبارزه با تروریسم هستند ولی درحقیقت ازتروریسم حمایت می کنند. برخی اعضای شورای امنیت درپی نجات گروه های تروریستی درسوریه،عراق،افغانستات ومنطقه هستند.

تحرکات مضحک عربستان و اسرائیل بعنوان بزرگترین ناقضان حقوق بشر در ارتباط با قطعنامه های حقوق بشری. با انتقاد از استفاده ابزاری از مسئله حقوق بشر و برخوردهای چندگانه با این موضوع، تحرکات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی که بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند. : بیش از دو میلیون فلسطینی در نوار غزه در محاصره اسرائیل و در سخت ترین شرایط زندگی می کنند و رژیم صهیونیستی که موجودیتش بر نقض موجودیت یک ملت دیگر بنا شده است، در چند دهه گذشته مستمرا از تروریسم دولتی استفاده کرده و حقوق بنیادین ملت فلسطین را نقض کرده است. در یمن نیز بیش از یک سال و نیم است مردم با کشتار جمعی و یک فاجعه انسانی خاموش در اثر تهاجم نظامی عربستان مواجه اند و علیرغم این واقعیت های روشن، عربستان و رژیم صهیونیستی از حقوق بشر سخن می گویند.

شهروندان کشورهای اروپایی درمدت 6 سال است برای پیوستن به گروه تروریستی داعش درسوریه از راه ترکیه وارد خاک سوریه وعراق می شوند. مزدوران اجاره ای سران ترکیه درحلب روزانه ازترکیه سلاح دریافت می کنند.


کشورهای مدعی حقوق بشرفروش سلاح به عربستان سعودی را متوقف کنند. دریمن کشتارمی شوند درحالی سازمان ملل وغرب سکوت مشکوکی را دربیش گرفته اند. عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درمدت 2 سال است با حمایت رژیم صهیونیستی، امارات،انگلیس با رهبری آمریکا جنایتکارشماره یک دریمن جنایت می کند.

سگ یمنی ها با شرفتر از این سعودی ها هستن. ملک مسلمان صهیونیستی شرمت باد! عربستان سعودی ازدایره دین اسلام خارج است. داعش والقاعده سگ نشانده عربستان سعودی است. عربستان سعودی را باید برای جنایات جنگی دردادگاه لاهه محاکمه کرد. عربستان سعودی صادرکننده اصلی تروریسم به خاورمیانه است. عربستان سعودی خطرواقعی درخاورمیانه است. آه مظلومان دید می گیرد ولی بد می گیرد. که ظلم پایدارنمی ماند وحق همیشه پیروزاست. وپاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است. سازمان بین المللی نسل کشی سعودی ها دریمن کوتاهی کرده است. سعودی ها دریمن با همدستی آمریکا و اسرائیل مرتکب جنایت علیه بشرشده است. اقدامات آمریکایی ها و سعودی ها وصهیونیست ها دریمن جنایت جنگی است. تمام تروریست های کشورهای خارجی ازترکیه وعربستان سعودی واردن به سوریه وعراق میروند. آمریکا، آمریکا است چه درسوریه ، چه درعراق و چه دریمن. ارتش امریکا از 28 حمله هوایی در عراق و سوریه علیه غیر نظامیان انجام داده است. (8865)

جنایت های آمریکا در جنایت روی اسرائیل را سفیدکرد کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل در مدت 5 سال در جنگ سوریه وعراق ولبنان وغزه بیش از 800 هزار نفر انسان ها بی گناه با رهبری آمریکا قتل عام شده است کجا هستند و چه غلطی می کنند کمیساریای بی عالی حقوق بی بشر در سازمان بی ملل در مدت 5 سال در جنگ سوریه وعراق ولبنان وغزه بیش از800 هزار نفر انسان ها بی گناه با رهبری آمریکا قتل عام شده است کجا هستند و چه غلطی می کنند آمریکا جنایتکارمقصراصلی جنایت های تروریست درخاورمیانه است. آمریکا رئیس تمام تروریست های جهان وبه یژه خاورمیانه است. آمریکا جنایتکارهمدست آل سعود است. آمریکا جنایتکار همدست داعش است. آمریکا جنایتکارهمدست القاعده است. آمریکا جنایتکارهمدست مخالفان است. آمریکا جنایتکارهمدست رژیم کودکش و آدم کش و مسلمان کش صهیونیست ها است. آمریکا جنایتکارهمدست تمام تروریست ها خاورمیانه است. درهرکشوری و هر جنایت و خیانت و تجاوز می شود ازسوی آمریکا جنایتکارمورد حمایت گیرد می گیرد.

حمایت ترکیه درمدت 6 سال ازتروریست ها، تجاوز به کشورهای اسلامی است.

حمایت ترکیه درمدت 6 سال ازتروریست ها، تجاوز به کشورهای اسلامی است.

کمیساریای بی عالی حقوق بی بشر در سازمان بی ملل بی توجهی ترین و بی نظم ترین و بی عدالت ترین سازمان در نهاد های بین المللی در جنگ سوریه عراق ولبنان و نوارغزه و... لال شده اند و سکوت اختیار کردند تظاهرات مردم انگلیس علیه سیاست های دولت کامرون شمار زیادی از مردم انگلیس در اعتراض به سیاست های ریاضتی دولت محافظه کار دیوید کامرون در شهرهای شفیلد و کاردیف تظاهرات کردند. تظاهرات در شهر شفیلد توسط گروه های مدنی و اتحادیههای کارگری برنامه ریزی شده بود. ناتالی بنت رهبر حزب سبزهای انگلیس از جمله شخصیت هایی بود که در تظاهرات گسترده مردم شفیلد علیه سیاست های اقتصادی محافظه کاران حضور داشت. راهپیمایی هزاران نفری در اوکیناوای ژاپن علیه پایگاه آمریکا هزاران تن از مردم اوکیناوا علیه پایگاه مناقشه برانگیز نیروی هوایی آمریکا در این جزیره دست به راهپیمایی اعتراضی زدند. وجود این پایگاه در جزیره اوکیناوا در جنوب ژاپن باعث بروز مناقشاتی میان توکیو و واشنگتن شده که دو دهه است به طول انجامیده است.
آلسعود دهها بمب خوشهای بر سر مردم صعده و صنعا ریخت جنگندههای آلسعود صبح روز گذشته نیز دو استان صنعا و صعده را در چندین نوبت با بمبهای خوشهای بمباران کردند و دهها غیرنظامی را به شهادت رساندند. جنگندههای متجاوز سعودی این بار با حمله به شهرک «باقم» استان صعده، 22 شهروند بیگناه یمنی را به شهادت رساندند . در میان شهدا تمامی اهالی یک خانواده به چشم میخوردند که در این شهرک زندگی میکردند. جنگندههای ائتلاف سعودی همچنین، در ادامه اقدامات وحشیانه خود دهها بمب خوشهای خود را در سه نوبت به سمت استان صنعا نشانه رفتند که در پی آن 9 غیرنظامی به شهادت رسیدند.

در سکوت سازمانهای مدعی حقوق بشر صورت گرفت شهادت مظلومانه راهپیمایان اربعین در حمله وحشیانه ارتش نیجریه به دنبال حمله وحشیانه روز دوشنبه پلیس نیجریه به راهپیمایی نمادین شیعیان این کشور به مناسبت ایام اربعین منابع خبری از شهادت دستکم 100 محب اهل بیت(ع) خبر دادهاند. بنابر اعلام منابع خبری در نیجریه و شاهدان عینی، در جریان حمله روز دوشنبه نیروهای پلیس این کشور به شیعیان در راهپیمایی نمادین اربعین در شهر کانو، دستکم 100 تن به شهادت رسیدهاند. پیشتر تعداد کشتهها 10 تن اعلام شده بود. در همین رابطه ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشته به گفته شاهدان عینی پلیس نیجریه به سمت راهپیمایان در شهر کانو، بزرگترین شهر شمال این کشور تیراندازی کردند و در پی این تیراندازی شماری از شیعیان به شهادت رسیدند و 15 جسد به کامیون پلیس منتقل شد. یکی از شاهدان عینی نیز گفته «من اجساد را پیش از آن که پلیس آنها را از محل منتقل کند، روی زمین دیدم و تعدادشان بسیار زیاد بود.»گفتنی است این راهپیمایی هر ساله به مدت چند روز از سوی شیعیان نیجریه در شهر کانو انجام میشود.

بشار جعفری:
عربستان حامی تروریسم است

چهار شنبه 26 آبان 1395 - 8:15:30
نماینده سوریه در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از عربستان، بار دیگر نظام سعودی را به حمایت از گروه های تروریستی فعال در سوریه و عراق متهم کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه العالم، بشار جعفری روز سه شنبه هنگام بررسی پیشنویس قطعنامه "وضعیت حقوق بشر در سوریه" در کمیته سوم (حقوق بشر) مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آیا نظام سعودی آماده اجرای بندهای پیشنویس قطعنامۀ ضد سوریه است، در حالی که همچنان حقوق بشر را در خود کشور عربستان نقض می کند؟
جعفری افزود: حمایت آل سعود و آل ثانی از گروه های تروریستی برای همگان روشن و مبرهن است، و مدارک ویکیلیکس، گفته های هیلاری کلینتون نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری و جو بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا و گزارش شرکت تویوتا بیانگر حمایت نظام سعودی و قطر از تروریست های فعال در سوریه است.
بشار جعفری اظهار داشت: هیلاری کلینتون و جو بایدن اذعان کرده اند که نظام سعودی و قطر از تروریست های فعال در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند.
وی افزود: دولت سوریه و روسیه هزاران تصویر ماهواره ای مربوط به خودروهای داعش در سوریه و عراق برای شرکت تویوتا فرستاد، که این شرکت با صدور گزارشی فروش این خودروها به عربستان و قطر را تأیید کرد.
نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد : گزارش شرکت تویوتا حاکیست که این شرکت 60 هزار خودرو به عربستان ، قطر ، امارات و اردن فروخته است، که این خودروها هم اکنون در اختیار داعش است.
214

ترکیه به مخالفان سوریه سلاح شیمیایی داده است. مخالفان سوریه ازسلاح شیمیایی استفاده کردند. ترکیه به گروههای مسلح سلاح شیمایی داده است و عناصر این گروهها از این سلاح استفاده کردهاند. ترکیه استفاده از سلاح شیمیایی را به تروریست ها آموزش داده. رد پای دو افسر قطری در حمله شیمیایی به سوریه. دستگیری تروریستهای النصره در ترکیه با مواد شیمیایی. ترکیه و غرب مسئول حمله شیمیایی هستند. چراغ سبز آمریکا برای تسلیح تروریستها در سوریه. سلاح شیمیایی که قطر می خواست وارد سوریه کند. قطر از شورشیان مالی حمایت می کند. به دنبال كشف مواد شيمیايي از عناصر جبهه النصره؛ سوريه از تركيه درباره محموله گاز سارین توضیح خواست. ترکیه در مورد گاز سارین توضیح دهد.
آل سعود فقط یک عروسک خیمه شببازی است و از خود اختیاری ندارد
حوادث یمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند. جنایتکاران آمریکا وهم پیمانانش باید به میزمحاکمه کشیده شوند. دادگاه بین المللی باید با جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش برخورد کند.اقدامات آمریکا وهم پیمانانش جنایت جنگی است. مدعیان دروغین حقوق بشراز رژیم صهیونیستی حمایت کرده. وبه آنها جایزه 250 میلیون دلاری می دهند.باید به حامیان تروریسم رسیدگی شود.کشورهای که دم ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی داعش و جبهه النصره و مخالفان سوری وارتش آزاد و القاعده سکوت کرده ند. کشورهای غربی به اسم اسلام درحق مسلمانان جنایت می کنند. اسرائیل درغزه ازگازفسفراستفاده کرد. با سکوت سایه نهاد های بین المللی و دستورآمریکا جنایتکارصورت می گیرد. داعش 300 اسیر عراقی را اعدام کرد/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. داعش جسد دختران کرد را به تمایش کذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.


عربستان سعودی، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
ترکیه، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
امارات، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
امارات دشمن درجه یک ایران است/ جنایات رژیم آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
امارات دشمن تاریخی مردم ایران است.
امارات شریک جنایات عربستان است.
احتمال محاکمه درسربازان اماراتی به جرم جنایت جنگی دریمن.

ترکیه جنایتکاردرمدت 6 سال است به همراه عربستان سعودی، امارات وقطرازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش ودیگرگروه های تروریستی درعراق وسوریه بوده است.
اگرسران بی شخصیت ترکیه می خواهند به مردم سوریه کمک کنند باید ازحمایت تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی دست بردارند.

با عربستان جنایتکارشماره یک روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود وازجنایت، ظلم وستم کردن دست بردارد.

بزرگترین گناه دروغ است ولی سران بی شخصیت عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.

با گزینه نظامی نمی توان به بحران در یمن پایان داد ولی سعودی ها نمی فهمند.
با گزینه نظامی نمی توان به بحران در یمن پایان داد ولی آمریکایی ها نمی فهمند.
کشورهای غربی توجهی به اوضاع یمن ندارند.
که از طریق نظامی نمی توان بحران را در یمن حل و فصل کرد.
آنچه امروزدریمن دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم آل سعود با حمایت رژیم جعلی صهیونیستی، انگلیس و با رهبری آمریکا جنایتکاراست.
حوادث یمن برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا وانگلیس، فرانسه، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است. سازمان های بین المللی عروسک خیمه شب بازی آمریکا وهم پیمانانش است. سازمان های بین المللی توانایی مقابله با جنایات آمریکا وهم پیمانانش را ندارند. جنایتکاران آمریکا وهم پیمانانش باید به میزمحاکمه کشیده شوند. دادگاه بین المللی باید با جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش برخورد کند.اقدامات آمریکا وهم پیمانانش جنایت جنگی است. مدعیان دروغین حقوق بشراز رژیم صهیونیستی حمایت کرده. وبه آنها جایزه 250 میلیون دلاری می دهند.باید به حامیان تروریسم رسیدگی شود.کشورهای که دم ازحقوق بشرمی زنند چرا درمقابل این جنایات آل سعود و رژیم صهیونیستی داعش و جبهه النصره و مخالفان سوری وارتش آزاد و القاعده سکوت کرده ند. کشورهای غربی به اسم اسلام درحق مسلمانان جنایت می کنند. اسرائیل درغزه ازگازفسفراستفاده کرد. با سکوت سایه نهاد های بین المللی و دستورآمریکا جنایتکارصورت می گیرد. داعش 300 اسیر عراقی را اعدام کرد/ مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند. داعش جسد دختران کرد را به تمایش کذاشت / مدعیان مبارزه با داعش کجا هستند.


عربستان سعودی، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
ترکیه، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
امارات، چهره اسلام را لکه دارکرده است.
امارات دشمن درجه یک ایران است/ جنایات رژیم آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها را می رساند.
امارات دشمن تاریخی مردم ایران است.
امارات شریک جنایات عربستان است.
احتمال محاکمه درسربازان اماراتی به جرم جنایت جنگی دریمن.

ترکیه جنایتکاردرمدت 6 سال است به همراه عربستان سعودی، امارات وقطرازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی داعش ودیگرگروه های تروریستی درعراق وسوریه بوده است.
اگرسران بی شخصیت ترکیه می خواهند به مردم سوریه کمک کنند باید ازحمایت تروریسم، تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی دست بردارند.

با عربستان جنایتکارشماره یک روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود وازجنایت، ظلم وستم کردن دست بردارد.

بزرگترین گناه دروغ است ولی سران بی شخصیت عربستان سعودی تاکنون نمی فهمند.

با گزینه نظامی نمی توان به بحران در یمن پایان داد ولی سعودی ها نمی فهمند.
با گزینه نظامی نمی توان به بحران در یمن پایان داد ولی آمریکایی ها نمی فهمند.
کشورهای غربی توجهی به اوضاع یمن ندارند.
که از طریق نظامی نمی توان بحران را در یمن حل و فصل کرد.
آنچه امروزدریمن دیده می شود منعکس کننده جنایات رژیم آل سعود با حمایت رژیم جعلی صهیونیستی، انگلیس و با رهبری آمریکا جنایتکاراست.
کشورهای مدعی حقوق بشر و به ویژه آمریکایی ها باید نگاه کنند وشرم کنند.
جنگ دریمن یکی ازاقدامات بی شرمانه مدعیان حقوق بشراست.
ملت نجس وحشی عربستان سعودی وبه ویژه سران بی شخصیت غلط می کنند ادعای مسلمانی می کنند.

کشورهای مدعی حقوق بشر و به ویژه آمریکایی ها باید نگاه کنند وشرم کنند.
جنگ دریمن یکی ازاقدامات بی شرمانه مدعیان حقوق بشراست.
ملت نجس وحشی عربستان سعودی وبه ویژه سران بی شخصیت غلط می کنند ادعای مسلمانی می کنند.


کشورهای مدعی حقوق بشر و به ویژه آمریکایی ها باید نگاه کنند وشرم کنند.
جنگ دریمن یکی ازاقدامات بی شرمانه مدعیان حقوق بشراست.
ملت نجس وحشی عربستان سعودی وبه ویژه سران بی شخصیت عربستان سعودی غلط می کنند ادعای مسلمانی می کنند.
آمریکا جنایتکاردرجنایت های سعودی ها شریک است.
رژیم صهیونیستی جنایتکاردرجنایت های سعودی ها شریک است.
امارات جنایتکاردرجنایت های سعودی ها شریک است.
ملت نجس وحشی امارات وبه ویژه سران بی شخصیت امارات غلط می کنند ادعای مسلمانی می کنند.


سازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
سازمان های مدعی حقوق بشردرجنایت های سعودی ها شریک هستند.


آمریکا جنایتکاربه عنوان ناقض حقوق بشرنمی تواند مدافع آن درجهان باشد.
آمریکا جنایتکارنمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد که آمریکا جنایتکارچشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
آمریکا جنایتکارصلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکارصلاحیت مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان وداعش و... ندارد.


عربستان سعودی با حمایت صهیونیست ها وآمریکا دریمن کشتارمی کند.
رژیم آل سعود با حمایت آمریکا وبا سکوت سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل ودیگرنهاد های به اصطلاح بین المللی دریمن جنایت می کند.
آل سعود وحشی با چراغ سبزآمریکا، سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل وسازمان های مدعی حقوق بشربرسرمردم مظلوم یمن بمب خوشه ای می ریزد.
عربستان سعودی دریمن با حمایت مدعیان حقوق بشرازبمب های خوشه های ممنوعه استفاده می کند.
عربستان مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
عربستان فرقی با رژیم جعلی صهیونیستی ندارد.
عربستان فرقی با داعش ندارد.
عربستان فرقی با القاعده ندارد.


هم سفیربی شخصیت مالدیو غلط می کند هم سران بی شخصیت عربستان سعودی!

هم سفیربی شخصیت مالدیو غلط می کند هم سران بی شخصیت عربستان سعودی!


پول کشورهای به اصطلاح اسلامی وبه ویژه پول مکه ومدمینه عامل اصلی جنگ دریمن، سوریه، عراق، نوارغزه، لیبی، افغانستان و... است.

پول کشورهای به اصطلاح اسلامی وبه ویژه پول مکه ومدینه عامل اصلی جنگ دریمن، سوریه، عراق، نوارغزه، لیبی، افغانستان و... است.


پول کشورهای به اصطلاح اسلامی وبه ویژه پول مکه ومدینه عامل اصلی جنگ دریمن، سوریه، عراق، نوارغزه، لیبی، افغانستان و... است.

پول کشورهای به اصطلاح اسلامی وبه ویژه پول مکه ومدینه عامل اصلی ورود بیش از999 هزارتروریست درمدت 6 سال است ازطریق ترکیه به سوریه، عراق ومنطقه است.

پول کشورهای به اصطلاح اسلامی وبه ویژه پول مکه ومدینه عامل اصلی تجاوز تمام تروریست ها به زنان ودختران عراقی وسوری است.

جنگ عراق، یمن وسوریه با پول عربستان تامین می شود.


عربستان سعودی جنایتکارشماره یک درجنگ سوریه، عراق، لبنان، نوارغزه، افغانستان و یمن ثابت کرد که دشمن واقعی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.

عربستان جنایتکارالقاعده وداعش را وارد یمن کرده است.
ترکیه جنایتکاربا کمک مالی عربستان سعودی، امارات وقطرتروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی را درمدت 6 سال است وارد عراق وسوریه کرده است.
ادعای سفیرنجس وحشی مالدیو در عربستان علیه ایران بی شرمانه است.
حرف سخنگوی ائتلاف سعودی دیگرچه اعتباری دارد؟
دولت وحشی عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
دولت وحشی عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
دولت وحشی عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازطالبان کرد.
دولت وحشی عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
دولت وحشی عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازگروه های تروریستی کرد.
دولت وحشی عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازتروریست ها کرد.
در مقابل دشمنان احساس ضعف نکنیم.
در مقابل دشمنان احساس ضعف نکنیم.

حرف های نماینده آمریکا درسازمان ملل، مصرف داخلی آمریکا است.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
ترکیه باید مانع حمایت مالی از تروریست ها شود
آیا درسازمان های بین المللی کسی نیست که نماینده وحشی بی فرهنگ بی شخصیت آمریکا جنایتکاردرسازمان ملل متحد بگوید اگر دخالت نظامی ایران در سوریه مورد پسند شما نیست وپس چرا مشابه همین اقدام را بدون هیچگونه مجوز قانونی بارها در دیگرکشورهای جهان مرتکب شدهدید

نماینده آمریکا درسازمان ملل مورد اعتماد ما نیست.حرف نماینده آمریکا درسازمان ملل دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی کند نماینده آمریکا درسازمان ملل نگران حقوق بشردرسوریه، افغانستان، عراق، یمن، نوارغزه، فلسطین، بحرین وعربستان است؟

واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد.
ناتوانی آمریکا وترکیه درمدت 6 سال درحل بحران سوریه!

نتانیاهو نجس وحشی بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی ازترس به پای روسیه افتاد.
امروزخطر رژیم کودک کش صهیونیستی همه کشورها را تهدید می کند.
حرف های نماینده آمریکا درسازمان ملل، مصرف داخلی آمریکا است.
القاعده سگ دست نشانده آمریکا درمنطقه است.
القاعده سگ دست نشانده عربستان سعودی درمنطقه است.
القاعده سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی درمنطقه است.
القاعده سگ دست نشانده ترکیه درمنطقه است.

داعش سگ دست نشانده آمریکا درمنطقه است.
داعش سگ دست نشانده عربستان سعودی درمنطقه است.
داعش سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی درمنطقه است.
داعش سگ دست نشانده ترکیه درمنطقه است.
آمریکا واسرائیل وعربستان وترکیه درمدت 6 سال عاملان اصلی قتل عام مردم مظلوم وبی گناه سوریه وعراق ویمن ولبنان ونوارغزه ومصرولیبی وافغانستان ومنطقه وجهان هستند. دادگاه های بین المللی تاکنون چه غلطی می کنند. سازمان های بین المللی تاکنون چه غلطی می کنند. سازمان های مدعی حقوق بشرتاکنون چه غلطی می کنند. کشورهای به اصطلاح اسلامی و کشورهای به اصطلاح مسلمان تاکنون چه می کنند.
عربستان جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکاردرسایه سکوت شورای امنیت سازمان ملل در پی ساخت سلاح هسته ای
عربستان جنایتکاربا حمایت آمریکا جنایتکارمنطقه ای را به روش پنهانی ایجاد کرده است که در آنجا در حال ساخت موتورهای اتمی و تحقیقات بر روی قابلیت های اتمی است.

عربستان جنایتکاربا حمایت آمریکا جنایتکار به دنبال دستیابی به سلاح هستهای برای مقابله با ایران است.
عربستان جنایتکارمرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
پشتیبانی نظامی رژیم صهیونیستی، امارات وانگلیس به سرکردگی آمریکا دریمن درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت سازمان ملل ودیگرنهاد های بین الملللی درمدت 2 سال!
آمریکا جنایتکارمقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن است.
امروزعامل اصلی مسلمان کشی دریمن، مدعیان حقوق بشراست.
برخی کشورها درمنطقه مثل رژیم کودک کش صهیونیستی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
حملات عربستان سعودی با حمایت آمریکا دریمن تاکنون نتیجه نداشته است.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
اوضاع یمن بسیارنگران کننده است بمب ساخت آمریکا، انگلیس، اسرائیل و... برسرمردم یمن!
بمب های ساخت کشورهای مدعی حقوق بشرتوسط عربستان جنایتکاردریمن استفاده می شوند.
عربستان جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
عربستان با حمایت آمریکا مراکزغیرنظامی یمن را هدف قرارمی دهد.



دست عربستان به خون ملت های منطقه آلوده است
دست امارات به خون ملت های منطقه آلوده است.


دستان امارات، عربستان و قطر به خون آلوده است.


چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون خفه خون گرفتن.
چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک تاکنون خفه خون گرفته اند..


مسئول مالی سابق طالبان:
عربستان به طالبان کمک مالی می کند
17 آذر 1395 ساعت 14:43
مسئول مالی سابق طالبان اعلام کرد که این گروه از عربستان سعودی کمک های مالی دریافت می کند.
مهر به نقل از «نیویورک تایمز» نوشت: درحالی که فعالیت های تروریستی گروه طالبان وارد پانزدهمین سال خود می شود، مسئول مالی سابق این گروه در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد که عربستان به طالبان کمک مالی می کند.

این مقام سابق طالبان همچنین گفت که سالهای متمادی به بهانه سفر زیارتی به عربستان، از سعودی ها پول دریافت می کرده است.

در همین حال «ولید نثار» یکی از مشاوران وزارت خارجه آمریکا نیز گفت که دولت سعودی به طالبان اجازه می دهد که از شهروندان افغانستانی که قومیت پشتون دارند و در عربستان کار می کنند به زور و تهدید مالیات بگیرد.

این گفته ها از سوی این مقام ارشد طالبان در حالی مطرح می شود که عربستان پیشتر اعلام کرده بود که در نظر دارد تا طالبان را برای شرکت در گفتگوهای صلح با دولت افغانستان متقاعد کند.


امارات دشمن درجه ایران است/ جنایات رژیم آل سعود درکشتارحجاج بی کفایتی وسوء مدیریت آنها می رساند که ثابت کرد که دشمن واقعی مسلمانان است.

راه حل بحران های سوریه، یمن وبحربن دست کشیدن سعودی هاست
تنها راه حل بحران های سوریه، یمن وبحربن دست کشیدن سعودی ها از حمایت ازگروههای تروریستی است.

امارات جنایتکارشماره یک درمدت 2 سال درجنگ یمن درجنایت های س
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
وزیر دفاع انگلیس: عربستان در یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است
لندن - ایرنا -' مایکل فالون' وزیر دفاع انگلیس عصر روز دوشنبه تایید کرد که ارتش عربستان سعودی، در جریان جنگ یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.

به گزارش ایرنا، وزیر دفاع انگلیس در گزارشی به نمایندگان مجلس عوام بیان داشت که مقامات سعودی پذیرفته اند که در جنگ یمن، از بمب های خوشه ای خریداری شده از انگلیس در دهه 1980 میلادی، استفاده کرده اند.
وی با بیان اینکه انگلیس از سال 1989 میلادی به بعد فروش چنین بمب هایی را به عربستان متوقف کرده است، اضافه کرد: دولت سعودی عنوان داشته است که در آینده از این بمب ها استفاده نخواهد کرد.
اظهارات مایکل فالون پس از آن صورت گرفت که روزنامه گاردین روز دوشنبه فاش کرد که نتایج بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط دولت انگلیس حاکی از استفاده عربستان و متحدانش از بمبهای خوشهای انگلیسی در جریان حملات هوایی در یمن است.
گاردین نوشت: یک منبع مطلع گفت 'مایکل فالون' وزیر دفاع انگلیس تجزیه و تحلیلهای صورت گرفته توسط منابع دولتی که حاکی از استفاده عربستان و سایر متحدانش از بمبهای خوشهای در جریان درگیریها در یمن است، را دیده است.
این روزنامه افزود: این منبع عنوان کرد فالون از جمله وزرایی است که در حدود یک ماه پیش در جریان این تحقیق رسمی قرار گرفته است.
اعتراف وزیر دفاع انگلیس در حالی صورت می گیرد که سازمان عفو بین الملل اوایل خردادماه گذشته در بیانیه ای با افشای استفاده عربستان و متحدینش از بمب های خوشه ای در جنگ یمن هشدار داده بود وجود بمب های خوشه ای منفجره نشده، برخی از مناطق یمن را به «میدان های مین» تبدیل کرده است.
سازمان عفو بین الملل اعلام کرده بود در جریان ماموریت اخیرش در شمال یمن، به اسنادی درباره استفاده عربستان و سایر کشورهای متحدش از بمب های ممنوع شده خوشه ای ساخت آمریکا، انگلیس و برزیل در جنگ یمن دست یافته است.
این سازمان در بیانیه اش خواهان انجام تحقیقات مستقل در این مورد که آیا فروش این بمب های ممنوعه ناقض قوانین انگلیس بوده یا نه، شده بود.
کاربرد بمب های خوشه ای بر اساس کنوانسیون مهمات خوشه ای مصوب سال 2008 ممنوع بوده و تاکنون 108 کشور جهان این کنوانسیون را امضا کرده و در حدود 100 کشور آن را به تصویب رسانده اند.
انگلیس نیز در سال 2008 میلادی با تصویب کنوانسیون ممنوعیت استفاده از بمب های خوشه ای، اقدام به نابود کردن ذخایر این گونه بمب ها کرده است.
اما براساس گزارش های منتشر شده، انگلیس در دهه های 1980 و 1990 میلادی اقدام به فروش مقادیر زیادی از بمب های خوشه ای به عربستان سعودی و امارات متحده عربی کرده است و هر دو این کشور هم اینکه به رغم کنوانسیون یادشده هم اینک دارای ذخایری از این گونه بمب ها هستند.
علاوه بر گروههای مدنی و ضد جنگ، کمیتههای 'تجارت' و' توسعه بینالملل' مجلس عوام اخیرا درخواست کرده بودند تا زمان روشن شدن تحقیقات سازمان ملل در مورد اتهام وارده شده به عربستان سعودی در مورد اعمال جنایت جنگی در یمن، فروش سلاح به این کشور به حالت تعلیق درآید.
دولت انگلیس در پاسخ رسمی به درخواست کمیتههای مجلس عوام گفته بود: 'ما با این توصیه مخالف هستم. دولت انگلیس به سیستم ارزیابیاش در مورد صدور مجوز فروش سلاح به عربستان که مبتنی بر معیارهای مجوز صادرات هست، کاملا مطمئن است. '
انگلیس هماکنون دومین فروشنده بزرگ سلاح در سطح جهان است و از سال 2010 میلادی تاکنون، دوسوم تسلیحات فروختهشده لندن روانه کشورهای منطقه خاورمیانه شده است.
گزارشهای منتشرشده حاکی از آن است که انگلیس از زمان آغاز حملات عربستان سعودی به یمن در فروردین 1394، حدود 3 میلیارد پوند مجوز فروش سلاح به عربستان سعودی صادر کرده است.
براساس آمار رسمی کارزار تبلیغاتی مبارزه با تجارت سلاح، عربستان سعودی بزرگترین خریدار تسلیحات از انگلیس است و از سال 2010 تجهیزاتی به ارزش 6 میلیارد و 700 میلیون پوند از این کشور دریافت کرده است.
عربستان همراه با چند کشور دیگر عرب از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.


درپاسخ به نخست وزیرنجس وحشی انگلیس سگ هارآل سعود درمنطقه!
رژیم آل سعود روی اسرائیل را سفید کرده است.
عربستان متهم به حمایت ازتروریسم، داعش ودیگرگروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.
عربستان سعودی با بمباران وحشیانه مردم یمن روی اسرائیل را سفید کرد.
دست رژیم آل سعود وآمریکا دریک کاسه است.
القاعده یکی ازدسگاه های دولتی عربستان سعودی است.
طالبان یکی ازدستگاه های دولتی عربستان سعودی است.
داعش یکی ازدستگاه های دولتی عربستان سعودی است.
عربستان که یک رژیم کودک کش است.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
عربستان حامی تروریسم است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان وامارات همچنان حامی تروریسم هستند.
مردم ایران جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند.
امارات با همکاری عربستان درصدد ایجاد چالش درمنطقه است.
عربستان مقصراست، حق با یمن است.
خدمت بزرگ آل به شیطان بزرگ.
وهابیت منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
ارتباط عربستان با داعش آشکاراست.
حمایت عربستان ازداعش ادامه دارد.
خدف نام عربستان ازفهرست ناقضان حقوق کودک، بزرگترین ظلم به حقوق کودک است.
عربستان داعش را وارد یمن ومصرکرده است.
سیاست های عربستان درمنطقه وجهان خسارت زیادی به مسلمانان وغیرمسلمانان زده است.
آنچه امروزدریمن، سوریه وعراق، افغانستان،پاکستان، منطقه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات آل سعود وحشی است.
عربستان درباره کمک به داعش توضیح دهد.
علنی شدن همراهی القاعده با عربستان دریمن + فیلم
فیلم همراهی القاعده با عربستان درتجاوز به یمن.
چرا عربستان کاری به القاعده وداعش ندارد؟
عربستان برای القاعده دریمن سلاح می فرستاد.
عربستان مراکزغیرنظامی یمن را هدف قرارمی دهد.
عربستان جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
بمب های ساخت آمریکا و انگلیس دریمن استفاده می شوند.
بمب ساخت آمریکا برسرمردم یمن!
آمریکا، انگلیس وسازمان ملل ازتجاوزآل سعود وحشی حمایت می کنند.
عربستان فرقی با رژیم کودک کش صهیونیستی ندارد.
عربستان فرقی با داعش ندارد.
حملات عربستان سعودی دریمن تاکنون نتیجه ای نداشته است.
عربستان مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.

بمب های ساخت انگلیس دریمن استفاده می شوند.
بمب ساخت انگلیس برسرمردم یمن یمن!
انگلیس ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
سخنان ترامپ نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت درعربستان واسرائیل شرم آوربود.
دولت نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشرو... دردیگرکشورها را ارزیایی کند.
چه کسانی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، تکفیرها و دیگرگروه های تروریستی را به وجود آوردند ؟! آمریکا وهم پیمانانش جنایتکار درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکار!
حضورآمریکا جنایتکاربیش از15 سال است درافغانستان موجب افزایش کشت تریاک، فساد، تروریسم وداعش دراین کشورشده است.
آمریکا بزرگترین تهدید برای خاورمیانه وجهان است.
ترامپ یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
آمریکا جنایتکار باید نیروهای خود را از افغانستان، سوریه، عراق ویمن خارج کند!
جنگ عراق، یمن وسوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود.
حمایت عربستان سعودی ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
حمایت آمریکا ازگروهای تروریستی صدای عفوبین الملل را درآورد.
عربستان تروریست پروراست!
آتش داعش عربستان وترکیه را خواهد گرفت.
عضو داعش : سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد.
افشاگری عضوداعش : مرزهای ترکیه برای ما بازاست.
داعش های ترکیه درسوریه چه می کنند؟
مهرهای ترکیه درگذرنامه های اعضای داعش+ ویدئو

داعش را شما ایجاد کردید.
داعش را شما به وجود آوردید.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کند.
آمریکا عامل اصلی رنج کودکان غزه، فلسطین، عراق، سوریه وافغانستان است.
مجروجان داعش درترکیه با کمک مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا درمان می شوند+ عکس
خودروهای سعودی درموصل چه می کنند؟+ عکس
آمریکا جنایتکارازکمک عربستان سعودی وقطربه داعش آگاه است.



سخنان ترامپ نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت درعربستان واسرائیل شرم آوربود.
دولت نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت آمریکا درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشرو... دردیگرکشورها را ارزیایی کند.
چه کسانی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، تکفیرها و دیگرگروه های تروریستی را به وجود آوردند ؟! آمریکا وهم پیمانانش جنایتکار درسایه سکوت تمام سازمان های بین المللی خیانتکار!
حضورآمریکا جنایتکاربیش از15 سال است درافغانستان موجب افزایش کشت تریاک، فساد، تروریسم وداعش دراین کشورشده است.
آمریکا بزرگترین تهدید برای خاورمیانه وجهان است.
ترامپ یک دروغگوست و دروغ های زیادی گفته است.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
آمریکا جنایتکار باید نیروهای خود را از افغانستان، سوریه، عراق ویمن خارج کند!
جنگ عراق، یمن وسوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود.
حمایت عربستان سعودی ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
حمایت آمریکا ازگروهای تروریستی صدای عفوبین الملل را درآورد.
عربستان تروریست پروراست!
آتش داعش عربستان وترکیه را خواهد گرفت.
عضو داعش : سازمان اطلاعات ترکیه ما را درارسال سلاح به سوریه همراهی می کرد.
افشاگری عضوداعش : مرزهای ترکیه برای ما بازاست.
داعش های ترکیه درسوریه چه می کنند؟
مهرهای ترکیه درگذرنامه های اعضای داعش+ ویدئو

داعش را شما ایجاد کردید.
داعش را شما به وجود آوردید.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم تعیین دولت های منطقه استفاده می کند.
آمریکا عامل اصلی رنج کودکان غزه، فلسطین، عراق، سوریه وافغانستان است.
مجروجان داعش درترکیه با کمک مالی کشورهای عربی به سرکردگی آمریکا درمان می شوند+ عکس
خودروهای سعودی درموصل چه می کنند؟+ عکس
آمریکا جنایتکارازکمک عربستان سعودی وقطربه داعش آگاه است.

سیاست حمایت انگلیس ازعربستان تغییر نکرده است

جنایتکاردرجه یک، حمایت ازجنایتکارشماره یک!
انگلیس وخودش شرکت جنایت های سعودی ها است.
عربستان با حمایت انگلیس دریمن جنایت می کند.
عربستان دریمن ازبمب های خوشهای ممنوعه ساخته انگلیس استفاده می کند.
عربستان با چراغ سبزانگلیس دریمن جنایت می کند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
خاک برسراین سران نجس وحشی انگلیس وعربستان باز هم آدم نمی شوند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد درست انگلیس درکاراست.
حرف وزیردفاع انگلیس دیگرچه اعتباری دارد؟
چه کسی باورمی کند حمله عربستان به یمن ازخود است.
عربستان یکی ازحامی اصلی تروریست های منطقه وجهان است.
آل سعود سگ هارانگلیس درمنطقه است.
انگلیس ازحمایت سعودی ها دست بردارد.

دفاع انگلیس: حمله عربستان به یمن، دفاع از خود است

وزیر دفاع انگلیس در واکنش به حملات عربستان به یمن و مبادلات تسلیحاتی میان لندن و ریاض گفت عربستان تنها از خودش دفاع میکند و متحد تجاری مهمی برای انگلیس است.
به گزارش قدس آنلاین، «مایکل فالن» وزیر دفاع انگلیس در گفت وگو با رادیو «بیبیسی» گفت عربستان با بمباران یمن «تنها دارد از خودش دفاع میکند.»
به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، فالن در پاسخ به انتقاد درباره فروش تسلیحات انگلیسی به عربستان سعودی گفت که پادشاهی سعودی کاملا در دفاع از خود در مقابله با حوثیها به یمن حمله میکند.
وی نه تنها از عربستان سعودی در بمباران یمن انتقاد نکرد بلکه عربستان را یکی از مهمترین شرکای تجاری لندن نامید.
در پاسخ به سوال دیگری پیرامون ادامه یا توقف فروش تسلیحات به عربستان در صورت روی کار آمدن دوباره محافظهکاران بعد از انتخابات پیشرو، فالن گفت عربستان از تسلیحات برای دفاع از خود در مقابل یمن استفاده میکند.
فالن همچنین با تایید مرامنامه حزب محافظهکار گفت در صورت روی کار آمدن دوباره این حزب، بودجه دفاعی سالیانه بیشتر از تورم این کشور افزایش خواهد داشت.
وی در ادامه گفتوگو با بیبیسی افزود، عربستان سعودی یک شریک کلیدی برای انگلیس است و نه تنها شریکی تجاری بلکه متحدی برای لندن در مسایل دفاعی است.
وزیر دفاع انگلیس در ادامه گفت لندن با عربستان سعودی تبادل اطاعاتی و امنیتی دارد و از این رابطه سود میبرد.
انگلیس بزرگترین فروشنده تسلیحات به عربستان سعودی است که همواره مورد انتقاد حامیان حقوق بشر و سازمانهای مخالف جنگ قرار گرفته است، اما مقامات انگلیس نه تنها از این مساله ابراز پیشمانی نکرده، بلکه مدافع فروش تسلیحات به پادشاهی سعودی هستند.


هشدار رزمنده درباره خطرات سلاح های هسته ای رژیم صهیونیستی.
رژیم صهیونیستی ۱۱۵ سلاح هسته ای دارد.
کوتاهی وسکوت مذاکره کنندگان با آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
چرا کنگره آمریکا جنایتکارشماره یک درمورد، تسلیحات هسته ای رژیم صهیونیستی نگران کننده است خفه خون گرفتن.
رژیم صهیونیستی و برنامه مخفیانه تسلیحات هسته ای این رژیم؛ تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.



درپاسخ به ترامپ سگ هارمدمیان حقوق درمنطقه وجهان!
کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مانند کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.

کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مثل کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.

کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مثل کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.

کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مثل کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.



آمریکا جنایتکارجرات رویارویی مستقیم با کره شمالی را ندارد.
هیچ کشوری جرات درگیرشدن با کره شمالی ندارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون پشتیبانی بیش از149 کشوردرجهان و با کمک مالی کشورهای عربی تحت مدیریت رژیم جنایتکارآل سعود مسلمان کش وکودک کش و با همدستی تمام تروریست های دنیا درمنطقه خاورمیانه جنایت می کند وشورای امنیت سازمان ملل بی شرمانه ازاین جنایتکارشماره یک حمایت می کند و امروز درجنگ سوریه،عراق، یمن، افغانستان ومنطقه شاهد جنایت ها، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش هستیم.
غرب وکشورهای عربی به سرکردگی آمریکا جنایتکار حامی تروریست ها درمنطقه خاورمیانه ومسئول جنایت های آنان هستند.


کشورهای اروپایی حمایت از تروریستها را متوقف کنند/ائتلاف واشنگتن هیچگاه در مبارزه با داعش جدی نبوده است
مسئولان کشورهای اروپایی باید حمایت از گروههای تروریستی را متوقف کنند.

حیوان واقعی کسی است که بدون مجوز واجازه شورای منیت سازمان ملل متحد، حمله نظامی به عراق، لیبی، افغانستان، یمن و به ویژه سوریه کرده است.
حیوان واقعی کسی است که بدون مجوز واجازه شورای منیت سازمان ملل متحد، حمله نظامی به عراق، لیبی، افغانستان، یمن و به ویژه سوریه کرده است.


حیوان واقعی کسی است که ازتروریسم حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازطالبان حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازالقاعده حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازداعش حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازجبهه النصره حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازمخالفان سوریه حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازگروه های تروریستی حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازشورشیان سوریه حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازتروریست های سوریه حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازتکفیری ها حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازرژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازرژیم جعلی صهیونیستی حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
بابائی
|

|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
0
پاسخ
درپاسخ به مشعل السلمی نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت، رئیس پارلمان عربی
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درکاراست.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های آمریکایی ها وغربی ها شریک جرم است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های صهیونیست ها شریک جرم است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های تروریست های داعش شریک است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های تروریست های سوریه شریک است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، مخالفان سوریه، جبهه النصره، تکفیری ها ودیگرگروه های تروریستی شریک است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت سران عربستان سعودی، بحرین، امارات، اردون و ترکیه شریک است.
تمام تروریست های دنیا با کمک مالی کشورهای عربی نجس وحشی وارد کل منطقه خاورمیانه شده است.



درپاسخ به ترامپ سگ هارمدمیان حقوق درمنطقه وجهان!
کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مانند کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.

کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مثل کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.

کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مثل کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.

کشورهای که آمریکا وهم پیمانانش دشمن درجه یک خود می دانند باید مثل کره شمالی بمب اتمی داشته باشند.



آمریکا جنایتکارجرات رویارویی مستقیم با کره شمالی را ندارد.
هیچ کشوری جرات درگیرشدن با کره شمالی ندارد.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون پشتیبانی بیش از149 کشوردرجهان و با کمک مالی کشورهای عربی تحت مدیریت رژیم جنایتکارآل سعود مسلمان کش وکودک کش و با همدستی تمام تروریست های دنیا درمنطقه خاورمیانه جنایت می کند وشورای امنیت سازمان ملل بی شرمانه ازاین جنایتکارشماره یک حمایت می کند و امروز درجنگ سوریه،عراق، یمن، افغانستان ومنطقه شاهد جنایت ها، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش هستیم.
غرب وکشورهای عربی به سرکردگی آمریکا جنایتکار حامی تروریست ها درمنطقه خاورمیانه ومسئول جنایت های آنان هستند.


کشورهای اروپایی حمایت از تروریستها را متوقف کنند/ائتلاف واشنگتن هیچگاه در مبارزه با داعش جدی نبوده است
مسئولان کشورهای اروپایی باید حمایت از گروههای تروریستی را متوقف کنند.

حیوان واقعی کسی است که بدون مجوز واجازه شورای منیت سازمان ملل متحد، حمله نظامی به عراق، لیبی، افغانستان، یمن و به ویژه سوریه کرده است.
حیوان واقعی کسی است که بدون مجوز واجازه شورای منیت سازمان ملل متحد، حمله نظامی به عراق، لیبی، افغانستان، یمن و به ویژه سوریه کرده است.


حیوان واقعی کسی است که ازتروریسم حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازطالبان حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازالقاعده حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازداعش حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازجبهه النصره حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازمخالفان سوریه حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازگروه های تروریستی حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازشورشیان سوریه حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازتروریست های سوریه حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازتکفیری ها حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازرژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازرژیم جعلی صهیونیستی حمایت می کند.

حیوان واقعی کسی است که ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.


جنگنده های روسیه 80 تروریست داعش را در حال فرار از رقه به هلاکت رساندند/ ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا باید نگاه کند وشرم کند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با داعش درسوریه وعراق نداشته است.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا رسما کنارداعش ایستاد.
آمریکا به تروریست های سوریه سلاح می دهد.
آمریکا به تروریست های داعش سلاح می دهد.



نه نتها یک برجام، بلکه 100 برجام هم نمی تواند مشکلات کشور را حل کند.
توان موشکی ایران هیچ ارتباطی با برجام ندارد.


ترامپ باید ازملت ایران عذرخواهی کند.
آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه نداشته است.
رئیس جمهورآمریکا باید رفتارش را اصلاح کند.

آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم در منطقه نداشته است
هم آمریکای اوباما و هم آمریکای ترامپ تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم در منطقه نکرده اند.
آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم در منطقه نداشته
هم آمریکای اوباما و هم آمریکای ترامپ تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم در منطقه نکرده اند.


جنگنده های روسیه 80 تروریست داعش را در حال فرار از رقه به هلاکت رساندند
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا باید نگاه کنند وشرم کنند.
آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی، ترکیه وکشورهای عربی حامی تروریست ها درعراق وسوریه ومسئول جنایت های آنان هستند.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیا.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
آمریکا جنایتکارباید نیروهای خود را ازافغانستان، سوریه، عراق، یمن و... خارج کند!
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
آمریکا دیگرقدرت جهانی نیست.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
دولت آمریکا بیشترین حمایت را از داعش کرد.
آمریکا ناقض حقوق بشراست/ پروزش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
آمریکا سیاه ترین پرونده حقوق بشر را درمنطقه خاورمیانه وجهان دارد.
آمریکا ازتروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصر ودیگرگروه های تروریستی برای تغییرحکومت ها استفاده می کند.
عربستان به همراه آمریکا ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه بوده است.
نباید دربرابر جنایت های آمریکایی ها وسعودی ها سکوت کرد.
مدعیان حقوق بشربه تروریست ها درسوریه وعراق خدمت می کنند.
امروزخطرآمریکا همه کشورها را تهدید می کند.
که آمریکا چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.


سازمان ملل متحد برجنایات متجاوزان به عراق وسوریه سرپوش می گذارد.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاح به سوریه میروند.
زنان اروپایی برای ازدواج، به سوریه می روند.
بیشترزنان داعش دختران فرانسوی، انگلیسی وآلمانی هستند.
کشورهای اروپایی باید دست ازحمایت ازتروریست ها بردارند.

آمریکا جنایتکاربا عاملان بمباران بیمارسانی درافغانستان چه کرد؟
حمله جنگنده های آمریکایی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
آمریکا مراکزغیرنظامی سوریه وعراق را هدف قرارمی دهد.
آمریکا جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
آمریکا به بهایه های مبارزه تروریسم، القاعده وتروریست های داعش، مراکزغیرنظامی سوریه و عراق را هدف قرارمی دهد.
دولتمردان آمریکای با دستورحمله به عراق ولیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ ازسال 2003 تاکنون دنیا سکوت فقط سکوت کرد.
جنگ عراق اشتباه وحشتناک آمریکا بود.
بحران درعراق به علت دخالت آمریکا ایجاد شد.
وهابیت منبع اصلی تروریسم بین المللی است.
آمریکا تروریسم بین المللی را مدیریت می کند.
آمریکا داعش را مدیریت می کند.
آمریکا جنایتکاراگربه اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش را دارد باید سراغ عربستان سعودی برود.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن و... است.
آمریکا مرتکب جنایتکارجنگی درمنطقه شده است.
حمله جنگنده های آمریکایی به دیرالزورعمدی و با هماهنگی داعش بود.
برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد درپی نجات گروه های تروریستی هستند.
حمله آمریکا به ارتش سوریه موجب تقویت موضع تروریست های شده است.
رژیم صهیونیستی با کمک مالی رژیم جنایتکارآل سعود کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته اند.
ارتش آمریکا پیش ازحمله به ارتش سوریه با داعش گفتوگو کرده است.
آمریکا درسوریه ازتروریست ها حمایت می کند.
ادعای فرمانده تروریستذهای سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
آمریکا ازتروریسم و داعش تغیین دولت های منطقه استفاده می کند.
حضورآمریکا درسوریه وعراق درمبارزه با داعش غیرقانونی است وهم خلاف قوانین بین المللی است.
آمریکا اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش است.


آمریکا ازتروریست ها درافغانستان حمایت می کند.
آمریکا ازتروریست ها درلیبی حمایت می کند.
آمریکا ازتروریست ها درعراق حمایت می کند.
آمریکا ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
آمریکا ازتروریست ها دریمن حمایت می کند.
آمریکا ازتروریست های منطقه خاورمیانه حمایت می کند.
تمام تروریست های دردنیا تحت نظارت ومدیریت آمریکا است.
آمریکا تروریسم بین المللی مدیریت می کند.
آمریکا با کمک مالی کشورهای عربی تسلیحات تمام تروریست های منطقه را تامین می کند.
آمریکا با کمک مالی کشورهای عربی ازطریق ترکیه تمام تروریست های درجهان را وارد سوریه وعراق کرده است.


آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
با آمریکا جنایتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این که آدم بشود وازظلم کردن دست بردارد.
ظریف باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا اعتراف کند.
ناتوانی روحانی وظریف عامل اصلی تحریم جدید آمریکا علیه ایران است.
آمریکا نمی تواند برجام را نقض کند چون سخنگوی دنیا نیست.
مذاکره با آمریکا بی فایده است.
گفت وگو با آمریکا بی فایده است.
مذاکره با آمریکا اشتباه است.
آمریکا ازابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید داخل کشورجستجوکرد.
برخی کشورهایی به سرکردگی آمریکا که حقوق بشر را رعایت نمی کنند.
مذاکره با آمریکا نه نتها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.ش



درپاسخ به مشعل السلمی نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت، رئیس پارلمان عربی
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درکاراست.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های آمریکایی ها وغربی ها شریک جرم است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های صهیونیست ها شریک جرم است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های تروریست های داعش شریک است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های تروریست های سوریه شریک است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت های تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، مخالفان سوریه، جبهه النصره، تکفیری ها ودیگرگروه های تروریستی شریک است.
مشعل السلمی، رئیس پارلمان عربی درجنایت سران عربستان سعودی، بحرین، امارات، اردون و ترکیه شریک است.
تمام تروریست های دنیا با کمک مالی کشورهای عربی نجس وحشی وارد کل منطقه خاورمیانه شده است.
عربستان دشمن تاریخی دین اسلام ومسلمانان است.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
دربرابراشغالگرعربستان سکوت نمی کنیم.
خدمت بزرگ آل سعود به شیطان بزرگ.
حذف نام عربستان سعودی جنایتکارازفهرست ناقضان حقوق کودک، توسط بان کی مون دبیرکل سابق سازمان ملل متحد با دریافت رشوه بزرگترین ظلم به حقوق کودکان است.
عربستان جنایتکارباید پاسخگوی دخالت خود درامورکشورها باشد.
فقط مردم سوریه حق دارند درباره سرنوشت بشاراسد تصمیم بگیرند نه عادل الجبیرنجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت وزیرامورخارجه عربستان.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی درمنطقه خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
عربستان جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
عربستان سعودی مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
آمریکا مقصراصلی طولانی شدن جنگ دریمن است.
آنچه امروزدرسوریه، لبنان، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن ومنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات آل سعود است.
عربستان سعودی جنایتکاربه همراه آمریکا جنایتکارازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق، لبنان، افغانستان، مصر، لیبی، یمن ومنطقه بوده است.
دولت آمریکا جنایتکاربیشترین حمایت را ازتروریسم وداعش کرد.
پادشاه نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت عربستان سعودی جنایتکاربیشترین حمایت را ازتروریسم وداعش ودیگرگروه های تروریستی کرد.
اگربه اصطلاح مدعیان حقوق بشرمی خواهند به مردم سوریه، عراق ویمن کمک کنند ازحمایت ازسعودی ها وحشی دست بردارند.
عربستان سعودی بزرگترین ناقض حقوق بشراست.
آل سعود ابزار دست آمریکا واسرائیل است.
جنایات عربستان سعودی دریمن با چراغ سبزآمریکا صورت می گیرد.
عربستان سعودی، چهره اسلام را لگه دارکرده است.
آل سعود ازدایره اسلام خارج است.
افزایش نیروهای نظامی آمریکا درعراق حمایت ازتروریست های داعش است.

افزایش نیروهای نظامی آمریکا درسوریه حمایت ازتروریست های سوریه است.

افزایش نیروهای نظامی آمریکا درافغانستان حمایت ازتروریسم، طالبان وداعش است.

کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریستهای را هدف قرار دهد و نه نظامیان سوری را. کسی که ادعای مبارزه با داعش را دارد باید تروریستهای داعش را هدف قرار دهد و نه نظامیان عراقی را. شرم آوراست که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا مردم سوریه وعراق را بمباران میکند.
اقدام ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا دربمباران نظامیان سوری وعراقی شرم آوراست و بی شرمانه است.
اقدام آمریکا تجاوزی آشکارمحسوب میشود.
ائتلاف بین المللی ضد داعش به سرکردگی آمریکا غیرقانونی است، باید خاک عراق وسوریه را ترک کند.
افزایش نیزوهای نظامی آمریکا درسوریه وعراق به خاطرحمایت ازتروریستهای داعش است.
ارتش آمریکا یک گروه تروریسم بین المللی است.
حمله ائتلاف آمریکایی به ارتش سوریه درنزدیکی مرزعراق وسوریه به خاطرحمایت ازتروریستهای داعش بوده است.

درپاسخ به پنتاگون سگ وحشی رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد درسوریه، عراق، افغانستان، یمن ومنطقه!
حمله هوایی آمریکا جنایتکارتجاوزبه سوریه به خاطرحمایت تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی است.
پنتاگون نجس وحشی، بی فرهنگ وبی شخصیت بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
پنتاگون وحشی ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
داعش وآمریکا یکی هستند.
پنتاگون وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
درپاسخ به وزیر امور خارجه آمریکا جنایکار

درپاسخ به وزارت دفاع آمریکا جنایتکار

تروریسم را شما ایجاد کردید.
تروریسم را شما به وجود آوردید.
داعش را شما ایجاد کردید.
داعش را شما به وجود آوردید.
مبارزه با آمریکا، دفاع ازاسلام است.
مبارزه با عربستان سعودی، دفاع ازاسلام است.
مبارزه با رژیم صهیونیستی، دفاع ازاسلام است.
کاری می کنیم وزیرامورخارجه آمریکا جنایتکاراقدامتش پشیمان شود.
کاری می کنیم وزارت دفاع آمریکا جنایتکاراقدامتش پشیمان شود.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد آمریکا درکاراست.
هرجا ظلمی جنایت وستم رد پای آمریکا را می توان دید.
آمریکا درجنایت های صهیونیست ها شریک است.
آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
آمریکا درجنایت های تروریست های شریک است.
وزارت دفاع آمریکا شریک ریخته شدن خون مردم نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، مصر، لیبی ویمن است.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
جنایات تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، مخالفان سوریه، ارتش آزاد سوریه، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگرگروه های تروریستی ازسوی آمریکایی ها مورد حمایت قرارمی گیرد.
چرا آمریکا کودکان سوری، عراقی ویمنی را می کشد؟
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه، حقوق بشرکجاست؟
وزارت دفاع آمریکا وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
وزیرامورخارجه آمریکا وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
آمریکا جنایتکارعناصرداعش را دراردن آموزش داده است.
آمریکا جنایتکار درمدت 7 سال است ازداعش نفت می خرد.
داعش درمدت 7 سال است سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
کمک تسلیحاتی آمریکا به داعش دراستان دیاله
دست آمریکا وداعش درکاسه است.
سلاح های داعش درعراق، سوریه، افغانستان، یمن ولیبی ساخت آمریکایی ها است.
چه کسی باورمی کند آمریکا نگران داعش درسوریه، عراق، افغانستان ویمن است.
چه کسی باورمی کند آمریکا مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و داعش است.
آمریکا حامی تروریسم است.
آمریکا حامی القاعده است.
آمریکا حامی طالبان است.
آمریکا حامی داعش است.
آمریکا حامی جبهه النصره است.
آمریکا حامی مخالفان سوریه است.
آمریکا حامی ارتش آزاد سوریه است.
آمریکا حامی شوریشان سوریه است.
آمریکا حامی تکفیری ها است.
آمریکا حامی تروریست های سوریه است.
آمریکا حامی گروه های تروریستی است.
نظامیان آمریکا ازمنطقه خاورمیانه باید خارج شوند.
ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا برای تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی سلاح می فرستاد.
رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی، بی فرهگ وبی شخصیت با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردرسایه سکوت تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی درمدت 3 سال است برسرمردم مظلوم یمن بمب خوشه ای می ریزد.
آل سعود حیوان با حمایت آمریکا جنایتکاردریمن جنایت می کند.
نتانیاهو وحشی با حمایت آمریکا جنایتکاردرنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه ویمن جنایت می کند.
دست آمریکا به خون مردم دنیا آغشته است.
دست عربستان به خون مردم جهان آغشته است.
آمریکا جنایتکارقوانین بین المللی را زیرپا گذاشت
عربستان جنایتکارقوانین بین المللی را زیرپا گذاشت.
آمریکا و رژیم صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه نقش دارند.
آمریکا متهم اصلی به حمایت ازتروریست های منطقه است.
آمریکا درحال کمک به تروریسم است.
آمریکا نیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
آمریکا نیروی هوایی داعش شده است.
آمریکا داعش را درمنطقه وجهان مدیریت می کند.
رفتارآمریکا تغییرنکرده است.
داعش ساخته آمريكا و غرب است
فیلم کمکهای آمریکا به داعش در عراق
جزئیات جدید کمکهای آمریکا به داعش فاش شد
اولین بانک داعش در موصل افتتاح شد
نقش قصابی ها و سوپرمارکت های اروپا برای داعش
سیا : 150 آمریکایی به داعش پیوسته اند
انگلیسیهای داعشی در عراق و سوریه چه میکنند؟
عکسهایی از "محله داعشی ها" در انگلیس!
ائتلاف ضد تروریسم؛ با حضور حامیان داعش!
چه کشورهایی در ائتلاف عربستان نیستند!
"حمایت آمریکا از تروریسم وهابی و مقابله با ایران"
عربستان رهبری مبارزه با تروریسم را به عهده گرفت!
حزب الله: عربستان مجری دستورات آمریکا است
هشدار دبیرکل حزبالله به تکفیریها، آلسعود و آمریکا
دیده بان حقوق بشر:آمریکا به عربستان سلاح ندهد
جایزه آمریکا به عربستان به خاطر کشتار یمنیها
حمایت تسلیحاتی آمریکا از عربستان در تجاوز به یمن
اذعان آمریکا به پشتیبانی از عربستان در تجاوز به یمن
حمله عربستان به یمن با گاز سمی
آمریکا به عربستان موشکهای پیشرفته میفروشد؟
تجاوز به یمن با بمبهای خوشهای ممنوعه+فیلم
روسیه: آمریکا مسوول پیامدهای تجاوز به یمن است
کمک پهپادهای آمریکا به ائتلاف متجاوزان به یمن
سوخت رسانی هوایی آمریکا برای حمله به یمن
"عربستان - آمریکا - اسرائیل"، مثلثِ تجاوز به یمن
جنگندههای رژیم صهیونیستی در حمله به یمن شرکت دارند
مردم بحرین: "یمن هرگز شکست نمی خورد"
کمک جدید آمریکا به عربستان برای بمباران یمن
اعتراض تونسیها به تجاوز عربستان به یمن
نقش آمریکا در تجاوز عربستان به یمن
انتقاد بیسابقه تونس از همکاری ترکیه با تروریستها
افشای اسناد همکاری آمریکا با عربستان در تجاوز به یمن
شورای امنیت پیشنهاد روسیه درباره یمن را بررسی نکرد
عراق: مدارک موثق درباره حمایت آمریکا از داعش داریم
نماینده پارلمان عراق:
آمریکا از پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی نگران است
سند 12سال دروغگویی آمریکا درباره عراق فاش شد
افشای همکاری اسرائیل با عربستان در موضوع یمن
حضور جنگندههای اسرائیلی در تجاوز عربستان به یمن
حضور جنگندههای اسرائیلی در تجاوز عربستان به یمن
کره شمالی: اسرائیل تهدیدی برای جهان است

سوریه: اتحادیه عرب نقشی در حل بحران ندارد
حضور لورنس عربستان بین گروههای مسلح سوریه
مذاکره آمریکا با قطر وعربستان برای ارسال سلاح به سوریه
قاچاق سلاح نیمه سنگین از ترکیه به سوریه
زاگرب؛ گذرگاه آمریکا برای قاچاق سلاح به سوریه
درخواست ترکیه برای ارسال سلاح به سوریه
استقبال پلیس ترکیه از آوارگان سوری با گاز اشکآور
جلوگیری ترکیه از بازگشت تروریستها از سوریه
شورشیان 750 هزار بشکه نفت سوریه را دزدیدند
سلاح 10هزار دلاری در دست تروریستها در سوریه
تلاش غرب برای قانونی کردن قاچاق سلاح به سوریه
رئیس مخالفان سوریه در ترکیه تعیین می شود
سرقت آثار تاریخی در سوریه
پنتاگون: 1200 گروه مسلح علیه دولت سوریه می جنگند
پنتاگون: 1200 گروه مسلح علیه دولت سوریه می جنگند
ارتش آمریکا: دخالت نظامی در سوریه خطرناک است
ارتش آمریکا: دخالت نظامی در سوریه خطرناک است
پنتاگون: گزینه نظامی علیه سوریه آماده است
چرا ارتش سوریه به سلاح شیمیایی نیازی ندارد
اعترافات تکان دهنده سرکرده تروریستها در سوریه + فیلم
فیلم دیدار سرکرده مخالفان سوریه با صهیونیستها در ترکیه
بحث های داغ پارلمان ترکیه درباره حمایت اردوغان از تروریسم
مصادره محموله سلاح در مرز ترکیه با سوریه
فرار تروریست های سوریه به ترکیه
رسانههای ترکیه: داعش رانندهها را آزاد کرد
رسیدن عناصر داعش به مرزهای ترکیه
درمان تروریستهای داعش در بیمارستانهای ترکیه
افشای همکاری ترکیه با گروه تروریستی داعش
درمان تروریستهای داعش در بیمارستانهای ترکیه
افشای ابعاد تازه رسوایی ترکیه درحمایت از داعش
عضو مخالفان سوریه اذعان کرد:
فروش سلاحهای وارداتی از ترکیه به داعش
پشت پرده سکوت ترکیه درباره داعش
چرا زنان ترکیه از حضور مهاجران سوری نگرانند؟
کشف تسلیحات ساخت ترکیه در زرادخانه داعش
ترکیه در نبرد علیه داعش شرکت نمی کند
درمان معاونان بغدادی در ترکیه
دستگیری 4 تروریست ترکیهای در اندونزی
رؤیای مشترک داعش و ترکیه !
دردسر ترکیه در پی کشف محموله تسلیحاتی داعش
عضو ارشد حزب کمونیست ترکیه تأکید کرد:
دروغ ترکیه برای خودداری از جنگ با داعش
قاچاق آثار باستانی عراق از راه ترکیه و رژیم اسرائیل
سازمان ملل: اقدامات داعش در عراق جنایت جنگی است
امام مسجد قدس در صیدا:
حمایت عربستان از داعش از روز روشن تر است
روزنامه المنار: عربستان حامی داعش است
نقش عربستان در اشغال شمال عراق به دست داعش
ویدیو؛ اگر داعش به عربستان حمله کند
سوریه: مبارزه آمریکا با داعش جدی نیست...
"حملۀ داعش به عراق، در اردن برنامهریزی شده بود"
نشست حامیان تروریستهای داعش در اردن
کمکهای میلیونی غرب چگونه به دست داعش میرسد
داعش بدون ویزا به اردن می رود !
آمریکا عناصر داعش را در اردن آموزش داده است
شاه اردن: داعش سالی یک میلیارد دلار نفت میفروشد
ایندیپندنت : ترکیه با داعش همدست است
مردم ترکیه: دولت اردوغان، همدست داعش است!
اعتراض به سرقت ترکیه و داعش از نفت عراق
داعش شرکتهای اسلحه سازی آمریکا را زنده کرد
مسؤول کرد سوری: داعش روی دیگر سکه ترکیه است
مُهرهای ترکیه در گذرنامه های اعضای داعش+ویدئو
داعش های ترکیه در سوریه چه می کنند؟
افشاگری عضو داعش: مرزهای ترکیه برای تردد ما باز است.
دبیرکل سازمان ملل متحد مجری دستورات آمریکا است.

رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد مجری دستورات آمریکا است.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد مجری دستورات آمریکا است.

غرب مجری دستورات آمریکا است.

عربستان مجری دستورات آمریکا است.

قطر مجری دستورات آمریکا است.

امارات مجری دستورات آمریکا است.

اردن مجری دستورات آمریکا است.

بحرین مجری دستورات آمریکا است.

رژیم جعلی صهیونیستی مجری دستورات آمریکا است.

ترکیه مجری دستورات آمریکا است.

تروریسم مجری دستورات آمریکا است.

القاعده مجری دستورات آمریکا است.

طالبان مجری دستورات آمریکا است.

داعش مجری دستورات آمریکا است.

مخالفان سوریه مجری دستورات آمریکا است.

ارتش آزاد سوریه مجری دستورات آمریکا است.

تروریست های سوریه مجری دستورات آمریکا است.

تکفیری ها مجری دستورات آمریکا است.

گروهک تروریستی مجری دستورات آمریکا است.

تروریسم بین المللی مجری دستورات آمریکا است.

تروریست ها دردنیا مجری دستورات آمریکا است.

تروریست های منطقه خاورمیانه مجری دستورات آمریکا است.
آمریکایی ها دهان سگ هارشان را درعربستان ببندند.
ازآمریکا می خواند که دهان سگ هارشان را ریاض ببندند.
رژیم جنایتکارآل سعود به علت جنایات جنگی دریمن، عراق، سوریه ومنطقه باید محاکمه شود.
عربستان سعودی عامل اصلی رنج کودکان یمنی است.
سخنان وزیرسعودی شرم آوربود.
عربستان سعودی می خواهد جای داعش را درمنطقه بگیرد!
عربستان ژاندارم منطقه نیست که بخواهد برای دیگران تغیین تکلیف کند.
حامیان تروریسم، گرفتارتروریست های خود ساخته شده اند.
عربستان سعودی ازتکفیری های بدتراست.
عربستان سعودی ازداعشی های بدتراست.
عربستان سعودی ازصهیونیست ها بدتراست.
عربستان سعودی بسیارخطرناک ترازداعش است.
دوستان رژیم جنایتکارآل سعود حامی تروریسم، داعش وتروریست های سوریه هستند.
رزمنده ایرانی : آل سعود و آمریکا مسئول جنایت های، سوریه، عراق ومنطقه هستند.
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج طالبان می شود.
پول مکه خرج القاعده می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
عربستان جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
عربستان پدرواقعی تروریسم درمنطقه وجهان است.
عربستان یک تروریسم واقعی است.
آنچه امروزدرسوریه، لبنان، افغانستان، عراق، یمن، مصر، لیبی، منطقه وجهان دیده می شود منعکس جنایات آل سعود است.
سازمان های مدعی حقوق بشرو نهاد های بین المللی درباره فاجعه انسانی درسوریه، عراق ویمن هیچ توجیهی ندارند.
حذف نام عربستان سعودی جنایتکارازفهرست ناقضان حقوق کودک با دریافت رشوه توسط دبیرکل سابق سازمان ملل متحد، بزرگترین ظلم به حقوق کودکان است.
حملات عربستان به مدارس یمن عمدی است.
پشتیبانی نظامی اسرائیل ازعربستان دریمن.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان درجنگ یمن.
وخامت اوضاع انسانی دریمن نتیجه حملات عربسان با حمایت آمریکا درسایه سکوت وکوتاهی تمام سازمان های بین المللی است.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی درمنطقه وجهان خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
جنگ عراق، یمن وسوریه با پول مکه تامین می شود.
ارتباط عربستان سعودی با داعش آشکاراست.
ریاض ازداعش حمایت می کند.
ادعامی فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
عربستان سعودی درسوریه وعراق شکست خورد وحالا به یمن چشم دارد.
عربستان سعودی ازگروه های تروریستی حمایت می کند.
دلال عربستانی خرید سلاح انگلیسی برای داعش که بود؟
تجاوزسعودی ها به یمن واسلحه فروشی انگلیسی
وهابیت آبروی اسلام برده است.
دخترایزدی توسط داعش درعربستان به فروش گذاشته.
عربستان وآمریکا شریک جنایات دریمن، عراق وسوریه جنگی ش
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
عربستان در یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
که عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریکا، استفاده کرده است..
رفتارآمریکا دراین زمینه شرم ووراست.
رفتارانگلیس دراین زمینه شرم ووراست.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
ومدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.
آمریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
انگلیس شریک جنایات عربستان سعودی است.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درسازمان های بین المللی هیچ قانونی و عدالتی وجود ندارد.
اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل هیچگونه ارزشی قانونی ندارد و فقط به خاطرحمایت از رژیم جعلی صهیونیستی و دیگرجنایتکاران مانند آمریکا وهم پیمانانش درجهان است.جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشرة درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند فاجعه کشتار بی رحمانه بیش از999 هزارنفرازمردم سوریه، لبنان، عراق، یمن و...! واین درحالی که مدعیان حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به کشتار و جنایات نمی کنند و مجامع بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
نمی تواند درحمایت ازحقوق بشر به اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل امید داشت.

پیشنهاد می کنم همه مسلمانان دنیا از سلاح های هسته ای کره شمالی حمایت کنند.
کره شمالی بهترین دردنیا است به خاطر که زیر بار زورگویان، جنایتکاران وخیانتکاران نمی رود و قوانین غیرقانونی سازمان های بین المللی را قبول ندارد.
برای نابودی تروریسم باید با آمریکایی ها جنایتکار مقابله کرد.
آمریکا جنایتکار خیانتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند. شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوزآمریکا حمایت می کند. ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند هیچ کاری نمی کنند. و این درحالی که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به جنایات نمی کنند.
و نهاد های بین المللی سکوت اختیارکرده است.

آمریکا درمدت 7 سال است با کمک مالی کشورهای عربی، کشورهای اروپایی و با هماهنگی، همدستی، همکاری رژیم صهیونیستی وترکیه تروریست های داعش ودیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق ومنطقه خاورمیانه وجهان کمک، حمایت همه جانبه می کند وهمچنان نیرادامه می دهد واین درحالی که مدعیان حقوق بشر وسازمان های به اصطلاح بین المللی ومجامع حقوق بشری درمدت 7 سال است خفه خون گرفتند هیچ اعتراضی به جنایات آمریکا وهم پیمانانش کاری نمی کنند. سازمان های مدعی حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.






آمریکا باید نیروهای خود را ازافغانستان، سوریه، عراق، یمن ومنطقه خارج کند!
آمریکا به همراه رژیم جعلی صهیونیستی با کمک مالی کشورهای عربی ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات ونیازهای مالی تمام تروریست های سوریه، عراق، یمن، منطقه وجهان بوده است.
برای نابودی تروریسم بید با وهابیت مقابله کرد.
اعتراف اوباما به نقش آمریکا درپیدایش داعش.
اعتراف دیرهنگام جنایتکاردرجه یک حامی اصلی داعش مانند باراک اوباما رئیس جمهورسابق آمریکا جنایتکاراشتباه ما در تهاجم سال 2003 به عراق، داعش را به وجود آورد.
دیوان کیفری بین المللی به پرونده جنایات جنگی آمریکا وبا همدستی انگلیس حمله غیرقانون وبدون مجوز و بدون اجازه سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد به عراق درسال 2003 حمله کرده است خفه خون گرفتند وتاکنون کاری نمی کنند.
با آمریکا جنایتکار وخیانتکار روابط ایجاد نخواهیم کرد مگراین که آدم بشود وازجنایت، خیانت، ستم کردن و ازظلم کردن دست بردارد.
برجام هیچگونه تاثیردرزندگی مردم نخواهد داشت.
هیچ کشوری نمی تواند برای ملت ایران شرط وشروط تعیین کند.
آمریکا قابل اعتماد نیست باید روی پای خود بایستیم.
مردم ایران درخصوص برجام قانع نشدند/ دولت پاسخگو نیست چون خودش تخلف کرده است.
دولت تا 4 سال دیگرهم درخصوص برجام کاری نخواخد کرد/ مجلس باید پیگیری کند.
نتیجه رسیدگی به برجام برای مردم ایران روشن نشد.
دولت تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
قراربود با حل مسئله هسته ای تحریم ها برداشته شود اما دشمن جنایتکاردرجه یک وشیطان بزرگ تحریم ها را بیشترکرد مجلس نمایند گان آمریکا نمی داند ودرک نمی کند برجام یک توافق بین المللی است.
مجلس نمایند گان آمریکا نمی تواند برجام نقض کند چون سخنگوی دنیا نیست.
و اما آمریکا هیچ وقت مورد اعتماد ما نیست.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
مسئله را بررسی وپاسخ مناسی به اعمال تحریم های آمریکا خواهد داد.
پاسخ دندان شکنی به آمریکا می هیم.
آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
آمریکا، کشورهای عربی، کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی وترکیه حامی تروریست ها درسوریه، عراق،لبنان، منطقه خاورمیانه وجهان ومسئول جنایت های آنان هستند.

دبیرکل سازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد باید را اصلاح کند.

رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد باید رفتارش را اصلاح کند.

سیاست ترامپ تفاوتی با سیاست اوباما درمنطقه وجهان نخواهد داشت.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه ایران کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه روسیه کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه کره شمالی کاملآ بی اساس است.

تحریم های آمریکا جنایتکارعلیه سوریه کاملآ بی اساس است.

آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.

آمریکا شریک جنایات عربستان است.

آمریکا شریک جنایات امارات است.

آمریکا شریک جنایات بحرین است.

آمریکا شریک جنایات اردن است.

آمریکا شریک جنایات ترکیه است.

آمریکا شریک جنایات میانماراست.

آمریکا شریک جنایات تروریسم است.

آمریکا شریک جنایات القاعده است.
.
آمریکا شریک جنایات طالبان است.

آمریکا شریک جنایات گروهک تروریستی منافقین است.

آمریکا شریک جنایات داعش است.

آمریکا شریک جنایات جبهه النصره است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تروریست های داعش است.

آمریکا شریک جنایات مخالفان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات ارتش آزاد سوریه است.
.
آمریکا شریک جنایات شوریشان سوریه است.

آمریکا شریک جنایات تکفیری ها است.

آمریکا شریک جنایات گروه های تروریستی است.

آمریکا تاکنون اقدام موثری برای مبارزه با تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان نداشته است.
لشکرکشی نظامی آمریکا به منطقه خاورمیانه کمک حمایت همه جانبه ازتروریسم بوده است ونه مبارزه با تروریسم.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی اسد هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد سوریه می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 اردن است.
ورود شماره 3 اسرائیل است.
کشورهایی که درمدت 7 سال است پل نابودی حکومت عراق هستند، سلاح وافراد تروریست ازکجا وارد عراق می شوند؟!
ورود شماره 1 ترکیه است.
ورود شماره 2 مزرهای سوریه است.
ورود شماره 3 اردن است.
ورود شماره 4 عربستان سعودی است.
ورود شماره 5 کویت است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد باید بگوید دراین 7 سال چه کرده است. اما درهرحال این رفتار، سکوت، کوتاهی خلاف قانون بین المللی است.
مردم دنیا رفتاردوگانه شورای امنیت سازمان ملل متحد را فراموش نمی کنند
رفتارشورای امنیت سازمان ملل متحد را درمدت 7 سال است به دقت دنبال می کنیم.
شورای امنیت سازمان ملل متحد برجنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش به سوریه، عراق، یمن و... سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد اعتبارخود را ازدست داده است.
همه جنایتکاران جنگی درنوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن افغانستان و... باید محاکمه شوند.
داعش دست ساخته نظام استکباراست.
چرا زنان اروپایی برای ازدواج، به سوریه روند.
بیشترزنان زنان دختران فرانسوی، انگلیسی و آلمانی هستند.
دختران انگلیسی برای ازدواج نکاج به سوریه میروند.
چرا زنان غربی به داعش می پیوندند؟
دختران جوان آلمانی به سوریه می روند!
زنان اروپایی درمدت 7 سال است برای ازدواج به سوریه می روند!!
اسناد پشتیبانی آمریکا ازداعش را دراختیارداریم.
اسرائیل سازمان دهنده اصلی گروه های ترویستی درجهان است.
درحالی که این رژیم جنایتکارازابتدای تاسیس خود ترور یزم جزء سازمان دهندگان گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
و سازمان های بین المللی سکوت اختیارکرده اند.
و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند.






آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه همچنان حامی تروریسم هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم است.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ترکیه ثابت کرد که حامی تروریسم است.
ما اعتقادی به آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه نداریم.
داعش، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وترکیه برای ما یکی هستند.
ارتش آزاد هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ونیز و به آمریکا به ارتش آزاد سوریه سلاح می دهند وبه آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
مردم دنیا جنایات آمریکا را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
برای اثبات کمک آمریکا وهم پیمانانش به داعش اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش نمی کنند.
آمریکا وبا همکاری عربستان درصدد ایجاد چالش درمنطقه است.
ادعای آمریکا درباره استفاده سوریه ازسلاح شیمیایی دروغ است.
سازمان های بین المللی درباره پرونده جنایات جنگی آمریکا وهم پیمانانش کاری ازدستشان برنمآید.
دربرابراشغالگری آمریکا وهم پیمانانش سکوت نمی کنیم.
آمریکا به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
عربستان سعودی به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
ترکیه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
چرا کسی تجاوز نظامی آمریکا به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوارغزه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به سوریه را محکوم نکرد؟
چرا کسی تجاوز نظامی ترکیه به عراق را محکوم نکرد؟

داعش وحشی با همدایت آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی جنایتکار دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش وحشی منتب به آمریکا جنایتکار و اسرائیل جنایتکارو با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این دوکشور جنایتکاردست به اقدامات تروریستی می زند.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی درکاراست.
هرجا ظلمی، جنایت وستم است رد پای نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را می تواند.
نتانیاهو نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی برهم زدن برجام دست به هرجنایتی درمنطقه خاورمیانه وجهان زده است.
برهم زدن برجام برای آمریکا و رژیم صهیونیستی گران تمام نمی شود.

آمریکا جنایتکارشریک جنایات اسرائیل جنایتکاردرمنطقه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ نوازغره است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ لبنان است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ سوریه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ عراق است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی جنگ یمن است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات مردم فلسطین است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات منطقه است.
مقامات رژیم صهیونیستی عامل ناآرامی های منطقه وجهان است.
برخی کشورهای عربی و کشورهای غربی تحت امر آمریکا که حقوق بشر را تاکنون رعایت نمی کنند.
آمریکا وهم پیمانانش بسیارخطرناک تر از کره شمالی هستند.
رفتار و حشیانه داعش مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش با زنان و دختران زیبای اسیر درسوریه !+ ویدئو
آمریکا ازتکفیری ها بدتراست.
هرنظامی خارجی که وارد عراق، افغانستان وسوریه، یمن و... شود دشمن محسوب می شود.
آزمایش های موشکی کره شمالی ناقض قطعنامه های شورای امنیت نیست وهم محسوب نمی شود کاملآ قانونی بوده است.
برخی اعضای شورای درپی نجات آمریکا وگروه های تروریستی درمنطقه وجهان هستند.
حمایت آمریکا ازتکفیری ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
قدرت گرفتن القاعده وداعش دریمن با کمک آمریکا، انگلیس وعربستان سعودی!
قدرت گرفتن تروریسم، طالبان وداعش درافغانستان با کمک آمریکا وهم پیمانانش!
جنگ عراق،یمن سوریه با پول عربستان سعودی تامین می شود.
کشورهایی اروپایی لیاقت شورای امنیت ندارند.
شورای امنیت سازمان ملل تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه آمریکا وهم پیمانانش عمل نمی کند.
بمب های ساخت آمریکایی دریمن توسط ائتلاف سعودی به رهبری آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب های انگلیسی دریمن توسط ائتلاف سعودی به سرکردگی آمریکا جنایتکاراستفاده می شوند.
بمب ساخت آمریکا وانگلیس برسرمردم یمن!
عربستان سعودی، آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، سودان، امارات و بحرین مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
کمک تسلیحات آمریکا به داعش دراستان دیاله.
رژیم جنایتکارآل سعود با حمایت آمریکا دریمن جنایت می کند.
رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت آمریکا درفلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کند و هم دست به اقدام تروریستی می زند.
نتانیاهو وحشی با حمایت آمریکا درنوارغزه ازبمب های خوشه ای استفاده کرده است.
آمریکا جنایتکارخودش بمب های فسفری درسال 2003 علیه عراق استفاده کرده است.
رژیم جنایتکارآل سعود درمدت 3 سال است با چراغ سبزآمریکا جنایتکار برسرمردم بی دفاع و بی گناه ومظلوم و مسلمان یمن بمب خوشه ای می ریزد حقوق بشروحشی کجاست؟
عربستان سعودی درمدت 3 سال است دریمن ازبمب های خوشه های ممنوعه استفاده می کند پس مدعیان حقوق بشر جنایتکار وخیانتکارکجا هستند.
استفاده ازبمب های فسفری آمریکا دریمن!
مردم دنیا هم شاهد جنایت های، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه هستند.
کسی حق ندارد درباره حقوق بشربا شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد مذاکره و گفت گو کند.
چه کسی باورمی کند مدعیان حقوق بشر نگران حقوق بشر درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند؟
جنایات جنگی آمریکایی درافغانستان حقوق بشرکجاست؟
جنایات جنگی آمریکایی درسوریه، عراق، یمن و لیبی پس حقوق بشرکجاست؟
آمریکا جنایتکار داعش وحشی را زمان اشغال عراق بوجود آورد/ درسال 2003
عربستان با حمایت صهیونیست ها و آمریکا دریمن کشتارمی کند.
نظامیان وحشی آمریکا باید ازمنطقه خاورمیانه خارج شوند.
داعش سلاح های آمریکایی دراختیاردارد.
تروریسم سلاح های آمریکایی دراختیاردارد
آیا درشورای امنیت سازمان ملل کسی نیست نقض آشکار حقوق یشر درمنطقه خاورمیانه توسط آمریکا وهم پیمانانش را نمی بیند.
جنایت سازمان یافته علیه مسلمانان منطقه خاورمیانه وجهان، حقوق بشرکجاست؟
برهم زدن منطقه وجهان برای آمریکا وهم پیمانانش گران تمام می شود.
چرا رژیم صهیونیستی بیش از 60 سال است کودکان را می کشد؟ حقوق بشرکجاست؟
خاک برسر این سازمان های بین المللی ضد مظلومان، مسلمانان وبشریت هستند بازهم آدم نمی شوند.
جنایات رژیم جنایتکارآل سعود درفاجعه منا درکشتار حجاج حقوق بشرکجاست؟
اعتراف اوباما سگ وحشی شورای امنیت سازمان ملل درمنطقه وجهان به نقش آمریکا جنایتکاردر پیدایش داعش وحشی سگ وحشی مدعیان حقوق بشردرمنطقه خاورمیانه وجهان؟!
اعتراف دیرهنگام حامی اصلی داعش وحشی باراک اوباما اشتباه ما در درتهاجم سال 2003 به عراق داعش را به جود آورد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت مذاکره ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت گفته وگو سیاسی ندارد.
آمریکا جنایتکار حق صلاحیت مبارزه با تروریسم وداعش و دیگرگروه های تروریستی ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت تحریم کردن سایرکشورها ندارد.
آمریکا جنایتکارحق صلاحیت متهم کردن دیگر کشورهای ندارد.




رفتار نتانیاهو وحشی بدون پاسخ نخواهم گذاشت.
نتانیاهو وحشی پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
نتانیاهو وحشی سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
نتانیاهو با داعش مهربان است.
نتانیاهو اصلی ترین تامین کننده سلاح داعش و دیگرگروه های تروریستی است.
مبارزه با نتانیاهو وحشی، دفاع ازدین اسلام، مطلومان ومسلمانان است.
تمام سازمان های بین المللی ازکمک آمریکا واسرائیل به داعش آگاه هستند.
اسرائیل نیروی هوایی القاعده وداعش شده است.
رژیم صهیونیستی نیروی هوایی القاعده و داعش درسوریه ویمن است.
آتش داعش اسرائیل را خواهد گرفت.
اسرائیل حامی داعش است.
رژیم صهیونیستی درحال کمک به تروریسم درمنطقه وجهان است.
اسرائیل تروریست پروراست!
رژیم صهیونیستی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت.
آمریکا و رژیم صهیونیستی درتاسیس وحمایت ازتروریست ها درمنطقه وجهان نقش دارند.
سلاح های داعش درعراق ساخت صهیونیست ها است.
آمریکا درجنایت های صهیونیست ها شریک است.
دولت وحشی آمریکا شریک ریخته شدن خون مظلومان ومسلمانان است.
نتانیاهو وحشی تاکنون حتی یک حرف درست نزده است.
کشتار سوری ها جنایت جنگی است ولی سران وحشی اسرائیل نمی قهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سران وحشی اسرائیل نمی قهمند.
جنایت جنگی اسرائیل درمنطقه شرم آوراست.
نتانیاهو به همراه آمریکا درمدت 7 سال است ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه بوده است.
نتانیاهو وحشی بیشترین حمایت را ازداعش کرد.
نباید درابربر جنایت های صهیونیست ها سکوت کرد.
کاری می کنم نتانیاهو وحشی اقدامتش پشیمان شود.
نتانیاهو به علت جنایات جنگی درنوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.
نتانیاهو بسیار خطرناک ترازداعش است.
نتانیاهو ازتکقیری ها بدتراست.
پشتیبانی نظامی اسرائیل ازعربستان دریمن.
رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
نتانیاهو فرقی با داعش ندارد.
آمریکا از تجاوزنتانیاهو حمایت می کند.
شورای ضد امنیت سازمان بی ملل متحد خیانتکارتاکنون به مسئولیتش برای محاکمه نتانیاهو عمل نمی کند.
بمب ساخت آمریکا توسط رژیم صهیونیستی برسرمردم نوارغزه ویمن!
بمب های ساخت آمریکا درنوارغزه ویمن وسوریه توسط رژیم صهیونیستی استفاده شده است.
چرا داعش کاری به رژیم صهیونیستی ندارد؟
رژیم صهیونیستی برای داعش درسوریه، عراق، یمن و... سلاح فرستاد.
ارتباط رژیم صهیونیستی با داش آشکاراست.
نتانیاهو داعش درمنطقه را اداره می کند.
نتانیاهو یک جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
نتانیاهو وحشی باید درباره کمک به داعش توضیح دهد.
حمایت رژیم صهیونیستی ازداعش ادامه دارد.
اسرائیل یک تروریسم بین المللی واقعی است.
سران وحشی با دستورحمله به نوارغزه، لبنان وسوریه مرتکب جنایات جنگی شده اند.
آنچه امروزدرمنطقه خاورمیانه وجهان دیده منعکس کننده جنایات نتانیاهو وحشی است.
سیاست های نادرست وغلط رژیم صهیونیستی درمنطقه وجهان خسارت زیادی به مطلومان ومسلمانان زده است.
خدمت نتانیاهو وحشی به شیطان بزرگ است.
پل هوایی اسرائیل برای کمک به عربستان درجنگ یمن
رژیم جعلی صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی و حقوق بشر احترامی نمی گذارد.
رژیم صهیونیستی که یک رژیم کودک کش درجهان است ونه تنها درمنطقه
دربرابراشغالگری رژیم صهیونیستی سکوت نمی کنیم.
برای اثبات کمک رژیم صهیونیستی به داعش و دیگرگروه های تروریستی اسناد زیادی وجود دارد.
مردم دنیا جنایات رژیم صهیونیستی را فراموش نمی کنند.
داعش و رژیم صهیونیستی دشمن ادیان.
رژیم صهیونیستی ثابت کرد که حامی تروریسم است.
داعش و اسرائیل یکی هستند.
نتانیاهو وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
جنایات جنگی اسرائیلی درمنطقه.
رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریست پروراست.
نتانیاهو وحشی به دخالت درامور داخلی کشورهای منطقه وجهان ادامه می دهد.
داعش پروژه نتانیاهو وحشی است.
نتانیاهو حشی با داعش هماهنگ است.
رژیم صهیونیستی باید درمورد تجاوز هوایی به خاک سوریه را توضیح دهد.
سپاه برای هرسرباز اسرائیلی یک موشک کنارگذاشته است.
تحریم های آمریکا جنایتکارتاثیر درسیاست ما نخواهد داشت.
ازکسی برای قدرت دفاعی اجازه نمی گیریم.
حملات موشکی سپاه به داعش درسوریه 2 پیام برای حامیان تروریست ها داشت.
هشدار ما به متجاوزان/ پاسخ ایران کوبنده خواهد بود.
رژیم صهیونیستی تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
آمریکا واسرائیل می خواهند یک رژیم صهیونیستی دیگر درمنطقه درست کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود عربستان سعودی را به رژیم صهیونیستی دوم تبدیل کرده است.
رفتار رژیم صهیونیستی درمنطقه تهدید آمیزاست.
مداخله رژیم صهیونیستی درسوریه را پاسخ می دهیم.
ارتش اسرائیل وداعش، هر دو تروریست هستند.
نباید درقبال جنایات اسرائیل سکوت کرد.
رفتارنتانیاهو وحشی شرم آوراست.
ما دیگرنمی تواند درقبال رژیم صهیونیستی صبرکند.
تنها عامل رسیدن داعش به لبنان، حمایت های رژیم صهیونیستی است.
نتانیاهو وحشی درمنطقه با تروریسم همکاری همکاری می کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
درپاسخ به سخنرانی نجس وحشی، بی ادب ، فرهنگ و بی شخصیت عادل الجبیر در مجمع عمومی سازمان ملل سگ هارآمریکا در منطقه خاورمیانه شرم آوربود
هم عادل الجبیر غلط می کند هم ترامپ!
هم عادل الجبیر غلط می کند هم نتانیاهو!
عادل الجبیرسگ هارآمریکا درمنطقه است.
عربستان سعودی حامی تروریسم (ایران ضد تکفیری ها و صهیونیسم) است
امارات حامی تروریسم (ایران ضد تکفیری ها و صهیونیسم) است.
عربستان سعودی هم پدرواقعی تروریسم است وهم مادر واقعی تروریسم است.
عربستان سعودی از تروریسم حمایت مالی می کند و در گسترش آشوب و بی ثباتی در منطقه دخیل بوده است.
عربستان سعودی یک کشور حامی تروریسم است و از تروریست های سوریه، تروریست های داعش درسوریه، عراق، لبنان، یمن، افغانستان، پاکستان، لیبی، منطقه خاورمیانه وجهان حمایت مالی می کند.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم است.
عربستان ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وکل بشریت است.
عربستان و امارات همچنان حامی تروریسم درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
نه تنها مردم مردم ایران، بلکه مردم دنیا جنایات عربستان سعودی را فراموش نمی کنند.
دربرابر اشغالگری عربستان سعودی سکوت نمی کنیم.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
به دولتمردان، نمایند گان مجلس و مسئولان عرض می کنیم برجام هیچگونه ارزشی برای ملت ایران ندارد.
برجام یک بازی سیاسی شده است.


آقای ظریف چرا خفه خون گرفتن
مجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
و این درحالی که مدعیان حقوق بشر هیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.

تاریخ : ۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۴۷
ایندیپندنت اعلام کرد فروش 6 میلیارد پوندی سلاح انگلیس به عربستان از زمان حمله به یمن ایندیپندنت اعلام کرد از زمان آغاز حمله عربستان به یمن شرکتهای انگلیسی 6 میلیارد پوند به عربستان سلاح صادر کردهاند.
مؤسسه وارچایلد انگلیس اعلام کرد: بر اساس آخرین مطالعات صورت گرفته شرکتهای انگلیسی از زمان حمله عربستان به یمن 6 میلیارد پوند از صادرات به این کشور درآمد کسب کردهاند.
این مؤسسه اعلام کرد: تخمین سود ناشی از صادرات شرکتهای انگلیسی به عربستان نسبت به قبل دو برابر شده است.
این بنیاد خیریه، شرکتهای بزرگ انگلیسی نظیر BAE و ریتون را به کسب درآمد از کشتار کودکان بیگناه از طریق فروش موشک و تجهیزات نظامی به عربستان متهم کرده است.
رکوبلومه مشاور امور حقوق بشر مؤسسه وارچایلد انگلیس، گفت: انگلیس نه تنها برای فروش سلاح به عربستان ادامه میدهد بلکه بخش نگهداری و تعمیر پس از فروش آنها را نیز بر عهده گرفته است.
بلومه در مصاحبه با ایندیپندنت، گفت: ما همه دوست داریم شاهد تجارت بینالملل سازنده باشیم اما این نوع تجارت مخرب است.
وی تأکید کرد: در حال حاضر شفافیت کمی نسبت به دخالت شرکتهای انگلیسی در تجارت سلاح به عربستان که به کشته شدن کودکان یمنی، سوری و عراقی منجر میشود، وجود دارد.
شرکت BAE و ریتون از جمله شرکتهای فعال در حوزه تسلیحاتی انگلیس هستند که در نمایشگاه سلاح لندن در هفته گذشته حضور داشته و از سوی وزرای دولت و فرماندهان ارشد انگلیسی مورد حمایت قرار گرفتهاند.
این شرکتها به شدت در حال توسعه حضور خود در کشورهای خاورمیانه هستند به گونهای که BAE اخیراً قراردادی را به ارزش دهها میلیارد دلار برای فروش 24 فروند جت جنگنده یوروفایترتایفون به قطر بسته است.



آقای روحانی جهت اطلاع شما عرض می کنم همه جنایتکاران جنگی درمنطقه باید محاکمه شوند.
مقامات آمریکا جنایتکارباید پاسخگوی دخالت آشکارخود درامور کشورها باشند.
آقای روحانی شما، جنایت های، خیانت های، دخالت های وتجاوزهای قبلی آمریکا وغرب درمدت 38 سال علیه ملت انجام داده است رها کرده است فقط به دنبال اجرای برجام است.
آمریکا وغرب ازگروهک تروریستی منافقین و صدام جنایتکاردیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق همه جانبه کمک وحمایت کرده اند.
آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای ایران توسط نیروی دریای آمریکا جنایتکار درخلیج فارس توضیح دهد. اما درحال این اقدام تجاوزآمریکا جنایتکار خلاف قانون بین المللی بوده است.
تاکنون مقامات آمریکا خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
چرا آمریکا جنایتکاربه هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ به خاطر شکست آمریکایی ها درجنگ هشت ساله بوده است ازنظرحقوقی بین المللی جنایت علیه بشریت است ومجامع حقوق بشری از سال 1367 تاکنون خفون گرفتند و کاری نمی کنند.آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردر دنیاست.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا وانگلیس درکاراست.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
انگلیس دشمن تاریخی مردم ایران است.
دخالت های بی مورد مقامات آمریکا به خاطرسکوت ظریف بوده است.
ادهاهای بی مورد مقامات آمریکا به خاطرناتوانی ظریف بوده است.
خیانت های مقامات آمریکا به خاطرکوتاهی، نانوانی، خیانت های و سکوت ظریف بوده است.
ظریف درموقع مذاکره با آمریکا وغرب ازملت ایران دفاع نکرده است و به ملت خیانت کرده است.
آمریکا وغرب درمدت سال است ازگروهگ تروریستی منافقین همه جانه کمک وحمایت کرده است وهمچنان نیزادامه دارد.
آمریکا وغرب درمدت 8 سال همه جانبه ازصدام کمک وحمایت کردند ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون
رفتند وکاری نمی کنند.
و این درحالی است 38 سال که مدعیان حقوق بشرهیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
آمریکا عامل اصلی جنگ ایران وعراق بوده است.
غرب عامل اصلی جنگ ایران وعراق بوده است.
صدام نوکرآمریکا درمنطقه بود.
صدام نوکرغرب درمنطقه بود.
صدام با کمک وحمایت همه جانبه آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاح های شیمیایی استفاده کرده است ومسئولان سکوت اختیارکرده اند وظریف هم خفه خون گرفتن!
مذاکره با آمریکا نه تنها فایده ندارد، بلکه ضررهم دارد.
مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی کند، راه حل مشکلات را باید درداخل کشورجستجو کرد. ونه برجام
ظریف باید رسما به اشتباه اعتماد به آمریکا اعتراف کند.
آمریکا نمی تواند برجام را نقض چون سخنگوی دنیاست.
آمریکا جنایتکارازابتدا به دنبال اجرای برجام نبود.
مذاکره با آمریکا ازابتدا اشتباه بود.
برهم زدن برجام برای آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی گران تمام شود.
نباید دربرابرجنایت های، خیانت های، تجاوزهای ودخالت های، مداخله آمریکا جنایتکارسکوت کرد.
آمریکا جنایتکارازسال 2003 تاکنون ازتروریسم برای تغییرحکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
جنایت سازمان یافته علیه مظلومان ومسلمانان منطقه خاورمیانه وجهان، حقوق بشرکجاست؟
نباید درقبال جنایات آمریکا وهم پیمانان سکوت کرد.
ایران اجازه نخواهد داد آمریکایی ها ازمراکزنظامی بازدید کنند.
به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا آمریکایی ها درقالب برجام ازمراکز نظامی ما بازدید کنند.
ایران درجنگ تحمیلی بیش از 573 بار شیمیایی توسط صدام جنایتکار شد بر اثرآن هزاران کودک و انسان های بی گناه ایرانی جان خود را ازدست دادند دنیا تاکنون فقط سکوت کرد؟، آمریکا وغرب حامی صدام درجنگ تحمیلی ومسئول جنایت های آنان هستند.





تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
خنده های ظریف و وزیر خارجه انگلیس در نیویورک +عکس
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
جنگنده های عربستان طی ساعات گذشته 57 بار خاک یمن رابمباران کردند
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۰:۴۰:۲۱ ارسال پرینت 14
جنگنده‎های سعودی طی ساعات گذشته ۵۷ بار به تعدادی از مناطق مختلف یمن حمله کردند.



جنگنده‎های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته سلسله حملاتی را علیه تعدادی از مناطق یمنی انجام داد که در پی آن خسارت‎های مالی سنگین عمومی و خصوصی به اهالی این مناطق وارد شده است.
جنگنده‎های سعودی طی 24 ساعت گذشته دو بار منطقه «الحفا» در صنعاء و پنج بار منطقه جربان در سنحان را هدف قرار دادند.
جنگنده‎های ارتش عربستان همچنین دو بار منطقه بنی حسن در منطقه عبس و دو بار نیز منطقه مستبا و کشر را هدف قرار دادند و بیش از 19 بار نیز دو منطقه حرض و میدی استان حجه را بمباران کردند.
یک منبع امنیتی دیگر یمن گفته که عربستان سه بار به منطقه «مندبه» در منطقه باقم استان صعده و یک بار نیز به یکی از مناطق منطقه الصلو در تعز حمله کرد. جنگنده های سعودی 23 بار نیز به شهر الربوعه در عسیر واقع در جنوب عربستان حمله کردند.

درپاسخ به ترامپ بی ادب رئیس جمهورآمریکا جنایتکار
درپاسخ به وزیر خارجه بی ادب انگلیس جنایتکار.
درپاسخ به وزیرخارجه بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت عربستان جنایتکار
درپاسخ به وزیر خارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات
چرا آمریکا وهم پیمانانش سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مقامات آمریکایی و مقامات انگلیسی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات عربستان سعودی وچند کشورجنایتکارنمی کنند و سران آمریکا وهم پیمانانش خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم جنایتکارآل سعود ازدایره اسلام خارج است.
عربستان سعودی دشمن تاریخی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی تاکنون با دریافت رشوه از عربستان سعودی سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
مدعیان دروغین حقوق بشرازتجاوز رژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارازتجاوز نتانیاهو و آل سعود حمایت می کند.
انگلیس جنایتکارازتجاوز نتانیاهو و آل سعود حمایت می کند.
جنگ، سوریه، لبنان، یمن و... با پول عربستان سعودی و امارات تامین می شود/ وهابیت آبروی اسلام برده است.
عربستان سعودی ازتکفیری ها بدتراست.
امارات ازتکفیری ها بدتراست.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
جنگنده های عربستان طی ساعات گذشته 57 بار خاک یمن رابمباران کردند
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ ۲۰:۴۰:۲۱ ارسال پرینت 14
جنگنده‎های سعودی طی ساعات گذشته ۵۷ بار به تعدادی از مناطق مختلف یمن حمله کردند.

جنگنده‎های ائتلاف سعودی طی ساعات گذشته سلسله حملاتی را علیه تعدادی از مناطق یمنی انجام داد که در پی آن خسارت‎های مالی سنگین عمومی و خصوصی به اهالی این مناطق وارد شده است.
جنگنده‎های سعودی طی 24 ساعت گذشته دو بار منطقه «الحفا» در صنعاء و پنج بار منطقه جربان در سنحان را هدف قرار دادند.
جنگنده‎های ارتش عربستان همچنین دو بار منطقه بنی حسن در منطقه عبس و دو بار نیز منطقه مستبا و کشر را هدف قرار دادند و بیش از 19 بار نیز دو منطقه حرض و میدی استان حجه را بمباران کردند.
یک منبع امنیتی دیگر یمن گفته که عربستان سه بار به منطقه «مندبه» در منطقه باقم استان صعده و یک بار نیز به یکی از مناطق منطقه الصلو در تعز حمله کرد. جنگنده های سعودی 23 بار نیز به شهر الربوعه در عسیر واقع در جنوب عربستان حمله کردند.

درپاسخ به ترامپ بی ادب رئیس جمهورآمریکا جنایتکار
درپاسخ به وزیر خارجه بی ادب انگلیس جنایتکار.
درپاسخ به وزیرخارجه بی ادب، فرهنگ و بی شخصیت عربستان جنایتکار
درپاسخ به وزیر خارجه بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت امارات
چرا آمریکا وهم پیمانانش سکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مقامات آمریکایی و مقامات انگلیسی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات عربستان سعودی وچند کشورجنایتکارنمی کنند و سران آمریکا وهم پیمانانش خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
رژیم جنایتکارآل سعود ازدایره اسلام خارج است.
عربستان سعودی دشمن تاریخی دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
و سازمان های به اصطلاح بین المللی تاکنون با دریافت رشوه از عربستان سعودی سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
مدعیان دروغین حقوق بشرازتجاوز رژیم جنایتکارآل سعود حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارازتجاوز نتانیاهو و آل سعود حمایت می کند.
انگلیس جنایتکارازتجاوز نتانیاهو و آل سعود حمایت می کند.
جنگ، سوریه، لبنان، یمن و... با پول عربستان سعودی و امارات تامین می شود/ وهابیت آبروی اسلام برده است.
عربستان سعودی ازتکفیری ها بدتراست.
امارات ازتکفیری ها بدتراست.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن توسط ائتلاف سعودی با حمایت چند کشور جنایتکار با سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت نهاد های بین المللی خیانتکارهمچنان نیز ادامه می دهند.
مدعیان دروغین حقوق بشر درمقابل این کشتارنه تنها ساکت تشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبز نیز نشان می دهند.
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات عربستان سعودی و متحدان ضد بشری یمن ومنطقه دست دارند.
مدعیان حقوق بشربه فجایغ یمن چراغ سبز نشان می دهند.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا برای زندگی بشری قائل نیست.
دربرابرحامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
رژیم جنایتکارآل سعود، عربستان سعودی را به رژیم صهیونیستی دوم تبدیل کرده است.
ایران حامی تروریسم نیست بلکه عربستان سعودی ازآن حمایت می کند.
ایران حامی تروریسم نیست بلکه امارات ازآن حمایت می کند.
ورود 80 هزارتروریست با کمک مالی عربستان سعودی و امارات به سرکردگی آمریکا ازمرزهای ترکیه واردن وارد سوریه شده اند.
آمریکا جنایتکارازمداخله گری فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
وزیر خارجه بی ادب عربستان سعودی اشتباه می کند و هم درک نمی کند چون ما درحال نبر با تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش هستیم.
که وزیرخارجه بی فرهنگ عربستان سعودی یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم عربستان سعودی هم ازتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کند.
وزیر خارجه بی ادب امارات اشتباه می کند و هم درک نمی کند چون ما درحال نبر با تروریست ها مورد حمایت آمریکا وهم پیمانانش هستیم.
که وزیرخارجه بی فرهنگ امارات یا اصل مسئله را درک نمی کند دروغ می گوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
مسئولان بی ادب و فرهنگ قبلی آمریکا داعش را بوجود آوردند.
ما به مظلومان، مسلمانان و دولت های کمک می کنیم امارات جنایتکارهم ازتروریست های منطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کند.
حمله عربستان سعودی به یمن، اجرای قانون جنگل مدعیان حقوق بشربود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: