کد خبر: ۷۳۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۶
براي اينكه كار به برنامه 90 نكشد و عضو هيئت‌مديره حرف‌هايي نزند كه قرار نبوده زده شود، بايد از قبل پيش‌بيني اين فاجعه را مي‌كردند.
سكوت قريب را جدی نگرفتندبه گزارش خبرداغ ، نشانه‌هايي از ناهماهنگي و گردش غلط كار در استقلال پيش از اين هم وجود داشت‌؛ درست از جايي كه دكتر قريب در جلسات هيئت‌مديره شركت نمي‌كرد و ما از هر كسي در اين باره سؤال مي‌كرديم، مي‌گفت خبر ندارد و نمي‌داند منشأ قضيه از كجاست؟

 

سكوت قريب نشانه بود و خبر استعفاي او كه به بيرون درز پيدا كرد، نشان داد در هسته مركزي استقلال خبرهايي است كه متأسفانه جدي گرفته نشده... 

 

اگر يك بار و فقط يك بار دستگاه ورزش كشور دكتر قريب را مي‌خواست و او را به چالش دعوت مي‌كرد شايد مسئله در همان جا حل‌و‌فصل مي‌شد اما اين اتفاق رخ نداد تا در انظار عمومي زخم چركين استقلال سر باز كند.

 

بابت اين اتفاق البته ما متأسف نيستيم‌ چون تصور مي‌كنيم بايد هميشه حرف زد و شفاف‌سازي كرد.

 

ما دانستن را حق مردم مي‌دانيم اما اگر زودتر از اينها سكوت قريب را مي‌شكستيم شايد از چند هفته قبل جلوي فاجعه گرفته مي‌شد. 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: