کد خبر: ۷۳۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۳
هفته هفتم ليگ هفدهم، پنج‌شنبه 30 شهريور96، ساعت 20:00، ورزشگاه نصف جهان اصفهان داور: اشكان خورشيدي، كمك‌ها: سجاد طوري و رحيم شاهين
سپاهان اصفهان - پرسپوليس/ دوئل «كروات‌های زخم خورده» در نقش جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،يكي از حساس‌ترين مصاف‌هاي ليگ برتر ايران رويارويي سپاهان با پرسپوليس است، جدالي كه در اين سال‌ها بر حسب حساسيت‌هاي رقم خورده به ال‌كلاسيكوي ايران شهرت پيدا كرده با سابقه هدايت پرسپوليس! و اين بار پاي دوئل دو مربي كروات و سرشناس شاغل در ايران نيز در ميان است. سپاهان با زلاتكو كرانچار به هيچ عنوان شرايط مساعدي ندارد و نتايج نااميد‌كننده اين تيم رفته، رفته كاسه صبر طرفداران پرشمار اصفهاني را لبريز كرده تا آنها در انتظار ورود شوك به تيم محبوب‌شان باشند گرچه باشگاه مقاومت كرد تا با حمايت از سرمربي سرشناس كروات، شايد تيم به روزهاي طلايي بازگردد. در اين شرايط كرانچار چاره‌اي ندارد مگر آنكه در مصاف امروز بهترين تركيب و چيدمان ممكن را به ميدان بفرستد، به اين اميد كه با تحميل دومين شكست متوالي به مدافع عنوان قهرماني هم خودش و هم تيمش را از بحران‌هاي بيشتر نجات دهد. سپاهاني كه با ضعف‌هاي زياد چه در ساختار تدافعي چه در ساختار تهاجمي روبه‌رو است، امروز در نقش جهان كار بسيار دشواري براي رقم زدن بازگشتي رؤيايي پيش‌رو دارد. در آن سوي ميدان اما پرسپوليسي قرار دارد كه در آستانه بازي نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان و بعد از زخمي كه در مصاف با پيكان خورد گام به نصف جهان گذاشته تا دوباره با نشان دادن توانايي‌هاي خود نمايشي در قامت مدعي قهرماني ارائه دهد. برانكو خوب مي‌داند بازي امروز جزو مهمترين جدال‌هاي اين فصل است كه مي‌تواند سرنوشتي متفاوت براي او در ليگ برتر، همين‌طور ليگ قهرمانان رقم بزند از همين‌رو در فاصله پنج روز تا بازي رفت نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان با الهلال، برانكو قطعاً امشب در اصفهان با تركيب اصلي به ميدان مي‌رود تا هم جلوي عادت شاگردانش به باخت را بگيرد هم براي سفر دوباره به آسيا روحيه بگيرد و با لقب صدرنشين ايران مقابل حريف سعودي صف‌آرايي كند.

 

چهره‌ها

ساسان انصاري را مي‌توان چهره اصلي سپاهاني‌ها در مصاف امروز نقش جهان لقب داد. بازيكني كه انگيزه‌هاي زيادي در تقابل دوباره با سرخپوشان پايتخت دارد و به دنبال روشن كردن دوباره موتور گلزني‌هاي خود مقابل تيمي است كه قدر توانايي‌هاي او را ندانست. ساسان كه خوب مي‌داند هنوز نتوانسته انتظارات در سپاهان را برآورده كند امروز با دو برابر توان هميشگي گام به ميدان خواهد گذاشت.

 

مرد اول پرسپوليس هم محسن مسلمان است كه به عنوان مهندس ميانه ميدان، نيمكت‌نشيني‌‌اش در مصاف با پيكان كاملاً به چشم آمد امروز همه نگاه‌ها به اوست. بازيكني كه هر وقت اراده مي‌كند با پاس‌هاي طلايي يك موقعيت گل خلق می‌کند و زمينه برتري تيمش را فراهم مي‌آورد. او امروز در بازگشت دوباره به نصف جهان بايد طرح و نقشه برد پرسپوليس را بكشد.

سپاهان (4-3-1-2)

ساسان انصاري

مروان حسين

شاهين ثاقبي

جلال‌الدين علي‌محمدي

علي كريمي

رسول نويدكيا

حسن جعفري

عزت پورقاز

سياوش يزداني

سعيد آقايي

لي اوليويرا

پرسپوليس (4-4-2)

علي عليپور

مهدي طارمي

فرشاد احمدزاده

كمال كاميابي‌نيا

محسن مسلمان

وحيد اميري

حسين ماهيني

شجاع خليل‌‌زاده

محمد انصاري

محسن ربيع‌خواه

عليرضا بيرانوند

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: