کد خبر: ۷۳۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۷
آخرین تیر در ترکش منصوریان در آزادی
برتری در بازی بزرگ هفته هفتم مقابل حریف اصفهانی حکم مرگ و زندگی را برای سرمربی استقلال دارد.
استقلال با چهار تغییر به جنگ امیر و ذوب می رودبه گزارش خبرداغ ، اوضاع بحرانی استقلال بعد از ناکامی های سریالی در شش هفته گذشته لیگ برتر و قعرنشینی باعث شد تا بازی با ذوب آهن برای منصوریان و شاگردانش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد تا جایی که بسیاری این بازی را آخرین فرصت سرمربی استقلال برای حفظ جایگاهش بدانند.

 

در حالی که بحران های حاکم بر اردوی استقلال هر روز بیشتر از روز قبل می شود و افشاگری های اخیر پیرامون کنار گذاشتن کاپیتان های اول و دوم اوضاع را برای منصوریان سخت تر از همیشه کرد استقلال فرداشب با ترکیبی دگرگون شده نسبت به بازی های گذشته روانه مصاف با ذوب آهن خواهد شد.

 

تغییراتی که بیشتر در ساختار تهاجمی خواهد بود بلکه طلسم گلزنی های استقلالی ها شکسته شود. منصوریان در بازی فردا یک بار دیگر مجید حسینی را در کنار پادووانی قرار می دهند بلکه خط دفاع سروسامان بگیرد. به این ترتیب چشمی در کنار نورافکن هافبک دفاعی خواهد بود.

 

در ساختار تهاجمی علی قربانی نیمکت نشین می شود تا حسن بیت سعید مهاجم نوک باشد ضمن این که مهدی قائدی نیز به احتمال فراوان به عنوان وینگر چپ به میدان خواهد رفت. البته احتمال این که وریا غفوری هم در ترکیب اصلی باشد وجود دارد تا به این ترتیب خسرو حیدری یک پله جلوتر برود یا حتی این که نیمکت نشین شود.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: