کد خبر: ۷۳۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
رهبر دوفاکتوی میانمار پس از سکوتی طولانی در اظهاراتی خشونت‌ها و اقدامات ناقض حقوق بشری در راخین را محکوم کرد و گفت، عاملان این خشونت‌ها طبق قانون مجازات می شوند.
سکوت سوچی شکست: عاملان خشونت‌ها در راخین مجازات می‌شوند/ روستاهای مسلمان‌نشین تحت تاثیر خشونت‌ها نبوده‌اند؛ دیپلمات‌ها بیایند و ببینند/ آماده بازگشت آوارگان هستیمرهبر دوفاکتوی میانمار امروز (سه‌شنبه) پس از سکوتی طولانی در اظهاراتی خشونت‌ها و اقدامات ناقض حقوق بشری در راخین را محکوم کرد و گفت، عاملان این خشونت‌ها طبق قانون مجازات می شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از خبرگزار رویترز، آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار در نخستین خطابه خود از زمان حملات در راخین و مهاجرت دسته جمعی مسلمانان روهینجایی به خارج از کشور گفت، میانمار از بررسی‌های دقیق جامعه بین‌الملل درباره رخدادهای صورت گرفته در راخین نمی‌ترسد و به دنبال راه حلی مناسب برای این درگیری‌هاست.

وی ادامه داد: روستاهای مسلمان نشین در راخین تحت تاثیر خشونت‌ها در میانمار قرار نگرفته‌اند. از دیپلمات‌ها دعوت می‌کنم بیایند و خودشان مشاهده کنند.

رهبر دوفاکتوی میانمار همچنین مراتب تاسف عمیق خود را بابت رنجی که غیرنظامیان در این درگیری‌ها می‌کشند، ابراز داشت و گفت که می‌خواهد هرچه سریعتر این خشونتها پایان یابند و ادامه داد:‌ ما نگران مهاجرت تعداد زیادی از مسلمانان به بنگلادش هستیم. من این خشونت‌های ضد بشری را به شدت محکوم می‌کنم و میانمار آماده بازگشت آوارگان است.

وی همچنین قول داد تا اقدامی مناسب علیه عاملان دخیل در این خشونت‌ها و نقض‌های گسترده حقوق بشری علیه مسلمانان روهینجایی در غرب کشورش انجام دهد و متعهد شد تا به مشورت‌هایی که از سوی کوفی عنان، دبیرکل پیشین سازمان ملل که در اوت سال جاری میلادی مطرح شد، گوش دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
سیاست های نادرست وغلط کشورهای عربی فاجعه ای برای ملت های اسلامی است.
سیاست های وتوطئه های کشورهای عربی درمنطقه وجهان شکست خورده است.
سیاست های نادرست وغلط سران کشورهای عربی برای ملت های عربی واسلامی فاجعه است.
کشورهای عربی به سرکردگی رژیم جنایتکارآل سعود با پشتیبانی آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی وکشورهای اروپایی عاملان اصلی قتل عام مسلمانان درمنطقه خاورمیانه وجهان هستند.
پول کشورهای مسلمان و مکه خرج جنایت نسل کشی مسلمانان سوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن ومیانمارمی شود.
عربستان سعودی بزرگ ترین تروریست پروراست.
عربستان سعودی با حمایت آمریکا وغرب درسایه سکوت تمام سازمان های به اصطلاح بین المللی به دخالت درامور داخلی کشورهای منطقه خاورمیانه وجهان ادامه می دهد.
عربستان سعودی با پشتیبانی مدعیان حقوق بشرجنگ علنی را با مسلمانان آغازکرده است.
قطرحمایت تروریسم نیست/ باید با عربستان جنایتکارمقابله کنیم.
عربستان سعودی بزرگترین حامی تروریسم درجهان است.
آمریکا جنایتکارازتروریسم حمایت می کند.
خسارات ائتلاف آمریکایی کمترداعش نیست.
آمریکا وهم پیمانانش با داعش هماهنگ هستند.
داعش پروژه آمریکایی، انگلیسی واسرائیلی است.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش درسوریه کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش درعراق کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش درلبنان کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش درافغانستان کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش درلیبی کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش درمصر کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
آمریکا وهم پیمانانش به داعش دریمن کمک وحمایت همه جانبه می کنند.
امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکباراست.
داعش پیاده نظام رژیم صهیونیستی است.
آمریکا داعش جهانی است.
آمریکا وهم پیمانانش درمنطقه خاورمیانه با تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی همکاری می کنند.


آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عرب منطقه در توطئه کشتار مسلمانان میانمار مشارکت دارند.
و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرهیچ اعتراضی به این جنایات نمی کنند.
دفاع از مسلمانان میانمار وظیفه شرعی و قانونی است که باید به آن پایبند باشیم.
دفاع از مظلومان برای ما یک وظیفه قانونی و شرعی است. لذا ما باید بر اساس این وظیفه مهم، از تمام ظرفیتها برای دفاع از مسلمانان میانمار استفاده کنیم..
امروز جهان اسلام باید از حق برادران دینی خود در میانمار دفاع کرده و مانع نسل مسلمانان در میانمار شود..
متاسفانه باید گفت که مجامع بینالمللی و نهادهای مدعی حقوق بشری با سکوتهای معنادار خود زمینه نسل کشی مسلمانان میانماری را فراهم کرده اند و طبیعی است اگر این نهادها اندکی به وظیفه خود در قبال مسلمانان میانمار عمل می کردند ما امروز شاهد چنین وضعیتی نبودیم.
دفاع از مظلومان برای ما یک وظیفه قانونی و شرعی است لذا ما باید بر اساس این وظیفه مهم، از تمام ظرفیتها برای دفاع از مسلمانان میانمار استفاده کنیم و به عنوان یک کشور اسلامی از دیگر کشورهای اسلامی بخواهیم که سکوت خود را در قبال این نسل کشی را بشکنند.
کشتار مردم میانمار و جنایات داعش به سبب تفرقه مسلمانان است.
سردمداران مجامع بینالمللی حقوق بشر از عوامل اصلی کشتار مردم مسلمان میانمار هستند.
اربابان و سردمداران مجامع بینالمللی حقوق بشر از عوامل و مسببان اصلی قتل و عام مردم مسلمان میانمار هستند.
سکوت سازمان ملل مراکز حقوق بشری و سران سرزمینهای اسلامی در قتل و عام مردم مسلمان میانمار نشان میدهد که اربابان و سرمداران مجامع بینالمللی حقوق بشر از مسببان و عوامل اصلی این جنایات هستند.
این کشتار فجیعانه نه بار نخست است که رخ داده و نه برای آخرین بار است که اتفاق میافتد.
در این چند سال اخیر کشتار وسیع مسلمانان عراقی، سوریه و یمن از سوی رژیم آلسعود و نیروهای تکفیری داعش نشان میدهد که همه این جنایتها در قالب یک محتوا و از سوی امریکاییها و با پول و سرمایه آنها در مناطق اسلامی انجام میشود.
اما اگر در اروپا و آمریکا یک نفر کشته شود جنجالی از سوی نهادهای حقوق بشر صورت میگیرد و جان صدها و دهها هزار نفر انسان بیگناه را در ازای آن یک نفر شهروند اروپایی میگیرند.
البته باید گفت که این رسانههای غربی و نهادهای حقوق بشری خود این جریانات و جنایات را پدید میآورند لذا نمیتوانند خود به جنایاتی که دست دارند واکنش نشان دهند یا آن را به دنیا مخابره کنند.
که در رسانههای کشور ایران در رابطه با جنایتهای مستکبران در سرکوب مسلمانان میانمار به تصویر کشیده میشود در بسیاری از کشورهای دیگر دنیا که رسانههای آنها وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است وجود ندارد
مردمدنیا در جریان قصه میانمار قرار نمیگیرند و این مسلمانان با این وضعیت مظلومانه هر روز قتلعام میشوند.
مردم مسلمان میانمار که مظلوم واقع شدهاند و سالها مورد تعرض جنایتکاران قرار دارند سازمان ملل، مراکز حقوق بشری و سران سرزمینهای اسلامی و مستکبران جهان آنها را از یاد بردهاند.
در آخرین جنایت صدها هزار نفر از مسلمانان میانمار قتل و عام شدند که سکوت سازمان ملل، مراکز حقوق بشری و سران سرزمینهای اسلامی نشان میدهد که اربابان حقوق بشر از جمله آمریکا، انگلیس رژیم صهیونیستی پشت صحنه این جنایات حضور دارند.
بوداییان بدترین ظلمها را نسبت به مسلمانان روا میدارند و بنابراین مسلمانان باید علیه جبهه ظالم میانمار قیام و اقدام کنند.
فاجعهای که در رسانههای جهان استکبار نادیده گرفته شده در حالی که مدعیان حقوق بشر سخن از انسانیت میزنند.
سکوت نهادهای بینالمللی چون سازمان ملل متحد، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل در قبال این نسلکشی بیانگر سیاست و رویکرد دوگانه نسبت به موضوع حقوق بشر در عرصه جهانی و مایه تأسف بشریت است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
نباید ظلم وستم ۷۰ ساله توسط صهیونیست ها با حمایت آمریکا، غرب و برخی کشورهای عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی به فلسطینیان در میانمار تکرار شود. ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند. و نهاد های بین المللی سکوت اختیارکرده اند. و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرهیچ اعتراضی به این جنایات رژیم صهیونیستی نمی کنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: