کد خبر: ۷۳۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۱
رحمانی فضلی:
وزیر کشور با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای برای استانداران امری ضروری و مهم است، تاکید کرد: تمامی استانداران باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.
استانداران باید برنامه های دولت را قبول داشته و پیگیری کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه شهر بیرجند با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما برای انتخاب استانداران چیست؟ گفت: بر اساس ارزیابی‌هایی که داریم و تقاضایی که از سوی برخی از استانداران وجود دارد، دست به جابجایی‌هایی زده‌ایم، برخی نیز چهار سال تجربه مدیریت در مقام استانداری دارند که جابجایی آنها برایشان باعث کسب تجارب جدید خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه معیارهای ما برای انتخاب استانداران همان معیارهای مدنظر در دولت یازدهم است، اظهار داشت: استانداران باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشند و پیگیری کنند.

وزیر کشور افزود: استانداران باید اهل تعامل و همکاری و پتانسیل ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها را داشته باشند .

رحمانی فضلی با بیان اینکه وجود نگاه توسعه‌ای در میان استانداران بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: امیدواریم با تغییراتی که در استان‌ها صورت می‌گیرد تجارب جدیدی هم به دست آورند تا بتوانند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: