کد خبر: ۷۳۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۸۶
گسترش‌فولاد در بازی هفته ششم نیز برابر نفت تهران متوقف شد تا با استقلال تهران هم‌امتیاز شود، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نتواند این تیم را پشت سر بگذارد.
تنها راه قعرنشین شدن استقلال/ پارس جنوبی در حکم پرسپولیس؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،گسترش‌فولاد در بازی هفته ششم نیز برابر نفت تهران متوقف شد تا با استقلال تهران هم‌امتیاز شود، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نتواند این تیم را پشت سر بگذارد. به این ترتیب گسترش با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی9 در قعر جدول باقی ماند.

 

تنها شرایطی که ممکن است استقلال فردا پایین‌تر از این تیم روی پله آخر قرار بگیرد این است که پارس جنوبی شش گل به این تیم بزند. تفاضل گل استقلال در حال حاضر منفی3 است و آنها اگر شش گل بخورند با توجه به گل زده کمتر پایین‌تر از گسترش در رده شانزدهم قرار می‌گیرند.

 

البته حتما تایید می‌کنید که احتمال وقوع چنین اتفاقی یک در میلیون است! تا به حال در تمام طول تاریخ فوتبال ایران فقط پرسپولیس توانسته شش گل به استقلال بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: