کد خبر: ۷۳۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۳۲۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: ۶ مدیر کانال‌های تلگرامی به اتهام ترویج همجنس‌بازی و مسائل غیراخلاقی با همکاری و هماهنگی دادستانی و پلیس فتا در اردبیل دستگیر شدند.
بازداشت مدیران کانال های تلگرامی غیر اخلاقیبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: ناصر عتباتی؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: 6 مدیر کانال‌های تلگرامی به اتهام ترویج همجنس‌بازی و مسائل غیراخلاقی با همکاری و هماهنگی دادستانی و پلیس فتا در اردبیل دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های افراد در فضای مجازی با دقت رصد می‌شود، افزود: تمامی افراد که در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج مسائل غیراخلاقی و منافی عفت کنند شناسایی و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از تشدید برخورد با افرادی که اقدام به ترویج مسائل غیراخلاقی کنند در استان خبر داد و گفت: دستگاه قضا همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ای با دستگاه‌های مربوطه در این حوزه داشته و نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از چنین حرکت‌هایی انجام می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: