کد خبر: ۷۳۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۳۱۸
علی قربانی بعد از بازي گل‌گهر سيرجان به دليل شادي بعد از گلي كه هنگام به ثمر رسيدن گل خسرو حيدري انجام داد سوژه شد.
پارس جنوبی حریف سختی است اما ما هم استقلال هستیمبه گزارش خبرداغ،علی قربانی در آن صحنه مانند كسي كه گل را به ثمر رسانده شادي كرد و به آغوش سرمربي پريد. خودش گفت: «راستش را بخواهيد چون قبل از به ثمر رسيدن گل با دروازه‌بان حريف برخورد كردم تصور كردم توپ به من خورده و وارد دروازه گل‌گهر شده است به اين دليل به آن شكل شادي كردم».

 

*چه زماني متوجه شدي گل را خسرو زده است؟

 وقتي به رختكن برگشتيم همه گفتند در صحنه آهسته پاي من به توپ نخورده و خودش وارد دروازه شده است. با اين همه تفاوتي نداشت و مهم گل بود. من در آن لحظه خوشحال بودم كه بازي را مي‌بريم. از اين بابت كه در اين مدت خيلي تحت فشار بوديم خيلي حس خوبي داشتم.

 

* هر سه گلي كه در اين فصل زديد را هافبك‌ها و مدافعان زدند. چرا مهاجمان استقلال گل نمي‌زنند؟

هيچ جوابي جز بدشانسي براي اين سؤال ندارم. به يكي ديگر از همكاران‌‌تان هم اين را گفتم. متأسفانه وقتي در تيم بزرگي مانند استقلال بازي مي‌كنيد اگر يكي، دو بازي گل نزنيد فشار زيادي به تيم و به ويژه مهاجمان مي‌‌آيد.

 

* تو در بازي دوستانه قبل فصل به اين تيم گل زدي. باز هم مي‌زني؟

 همه تلاشم را مي‌كنم گل بزنم. بقيه‌‌اش با خداست.

 

* در جام‌حذفي هم با همان روند قبلي باز مهاجمان استقلال گل نزدند؟

 ان‌شاءا... كه از اين بازي پاي مهاجمان‌مان به گلزني باز مي‌شود.

 

* بازي با پارس جنوبي جم را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟

 قطعاً بازي خيلي سختي خواهيم داشت. گرچه ما هم استقلاليم و با توجه به تمريناتي كه در اين چند روز داشتيم تلاش داريم تا از بحران بي‌دليلي كه در آن افتاديم خلاص شويم.

 

* فكر مي‌كني شكست اين تيم در خانه‌‌اش آسان باشد؟

 اصلاً اين‌گونه فكر نمي‌كنيم. شكر خدا تيم ما متشكل از بازيكنان جوان و باتجربه است كه هر دو اين گروه از تجربيات بالايي براي بازي‌هاي اينچنيني برخوردارند. به اميد خدا مي‌رويم كه با دست پر به تهران برگرديم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: