کد خبر: ۷۳۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۰
دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در مراسم تودیع مدیرپیشین و معارفه مدیرجدید شعب استان البرز گفت: این بانک به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT و با توجه به ظرفیت‌های مناسب برای توسعه ارتباطات و رونق اقتصادی در کشور بویژه در مناطق روستائی و کم برخوردار می‌تواند بعنوان متولی و تسهیل‌کننده کسب و کارهای خرد در روستاها باشد.
دکتر فرحی: پست بانک‌ایران تسهیل‌کننده کسب و‌کارهای خرد در مناطق روستائی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این مراسم ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به تأکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر نقش حمایتی و سرمایه‌گذاری این بانک در روستاها و مناطق کم‌برخوردار بعنوان بانک عامل وزارت متبوع اظهارداشت: پست بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی، نقش حمایتی و اثرگذاری جهت تأمین مالی حوزه های IT و ICT دارد.
وی افزود: پست بانک ایران دارای ظرفیت‌های مناسبی است که باید با هم افزائی و بصیرت افزائی، دانش تخصصی خود را در زمینه‌های مذکور ارتقا داده و عامل مؤثری در اشتغالزائی و رونق اقتصادی مناطق محروم وروستائی باشد.
فرحی در ادامه افزود: پست‌بانک ایران در جایگاه خوبی قرار گرفته و باید در مسیر مسئولیت اجتماعی و عدالت اجتماعی بعنوان بانک توسعه‌ای و همچنین بازوی کمکی دولت در مناطق کم برخوردار،گام‌های اساسی بردارد.
همچنین درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های مسعود کمال‌آبادی تجلیل و سعید وحدت به‌عنوان مدیرجدید شعب استان معرفی شد.
گفتنی است: در این مراسم داود کریمی مدیر امور سازمان و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی، محمود شیردل مدیرامور شعب و توسعه بازار پست‌بانک‌ایران، مدیران‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پست، ارتباطات زیرساخت، رئیس صنف خدمات الکترونیک و مسئولان و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان البرز حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: