کد خبر: ۷۳۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۱۶۱
سنایی در جمع خبرنگاران:
سفیر ایران در روسیه تاکید کرد: پیام آقای روحانی درباره روابط دوجانبه، برجام و منطقه بود. در مورد صحبت‌های آقای آمانو بحثی نشد اما پوتین تاکید کرد پایندی ایران به برجام تا به حال ثابت شده و روسیه مخالف خروج از برجام است.
ملاقات ظریف و پوتین یک ساعت و نیم طول کشید/ پیام روحانی درباره روابط دوجانبه، برجام و منطقه بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، مهدی سنایی در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار محمدجواد ظریف با ولادیمیر پوتین گفت: ملاقات آقای ظریف یک ساعت و نیم طول کشید. یک ملاقات کاری صمیمانه دوستانه بود.

وی درباره موضوعات مورد رایزنی در این دیدار اظهار داشت: درباره روابط دوجانبه بحث و نظرات آقای روحانی در این دیدار طرح شد. همچنین مسائل منطقه در شرایط فعلی و آینده خاورمیانه و سوریه مورد بررسی قرار گرفت.

سفیر ایران در روسیه درخصوص پیام روحانی به پوتین نیز تصریح کرد: پیام آقای روحانی درباره روابط دوجانبه، برجام و منطقه بود. در مورد صحبت‌های آقای آمانو بحثی نشد اما پوتین تاکید کرد پایندی ایران به برجام تا به حال ثابت شده و روسیه مخالف خروج از برجام است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: