کد خبر: ۷۳۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۴
منشا شادی را برای ایرانی‌ها به ارمغان آورد؛
پیروزی خیره‌کننده سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا در سایت‌های معتبر قاره کهن بازتاب داشت.
به گزارش خبرداغ ، تیم پرسپولیس در حالی که 10 نفره بود مقابل الاهلی کم نیاورد و در پایان مزد تلاش خود را با صعود به جمع 4 تیم برتر آسیا گرفت.


سایت فاکس اسپورت آسیا نوشت: پرسپولیس ایران با نمایش بی‌نظیر خود در ورزشگاه محمد بن زاید توانست به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. پرسپولیس که در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی با تساوی 2 بر 2 کار خود را به پایان برده بود شب گذشته با پیروزی 3 بر یک برابر الاهلی عربستان به مرحله نیمه نهایی رسید.

 


سرخپوشان ایران که در بازی رفت دو گل دریافت کرده بودند، در ابتدای بازی و در دقیقه 5 با گل علی علیپور از حریف عربستانی خود پیش افتادند اما تنها 6 دقیقه بعد، پرسپولیس با اخراج کمال کامیابی نیا مواجه شد و از دقیقه یازدهم بازی باید 10 نفره بازی را ادامه می داد. در حالی که پرسپولیس یک یار خود را از دست داده بود، این تیم ایرانی با نمایش خوب خود تیم بهتر میدان در نیمه اول این بازی لقب گرفت.


الاهلی سرانجام موفق شد در دقیقه 52 بازی با گل الامیری بازی را به تساوی بکشاند و با این نتیجه این تیم عربستانی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرده بود.

 


اما این پایان کار نبود و تیم پرسپولیس همچنان به دنبال تغییر در نتیجه بازی بود و سرانجام تلاش های این تیم ایرانی در دقیقه 81 بازی جواب داد و پرسپولیس به یک ضربه پنالتی دست یافت. منشا بازیکن نیجریه‌ای این تیم که دقایقی پیش به زمین بازی فرستاده شده بود، با زدن ضربه پنالتی، بار دیگر خوشحالی را برای ایرانی‌ها به ارمغان آورد.


در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان این بازی مانده بود، پرسپولیس صاحب یک پنالتی دیگر شد و این بار طارمی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا تیم پرسپولیس صعود خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: