کد خبر: ۷۳۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
بیزینس تایمز با اشاره به قرارداد مشترک کمپانی مرسدس بنز و ایران خودرو برای احداث یک کمپانی تامین خدمات فروش و پس از فروش به تاثیر لغو تحریم های بین المللی در اثر برجام بر ورود شرکت های خودرو سازی به ایران اشاره کرد.
امضای قرارداد ایران و بنز در پی برداشته شدن تحریم‌ها

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، کمپانی مرسدس بنز و ایران خودرو قرارداد جدیدی امضا کرده اند. 

شرکت دایملر به رویترز خبر داد: کمپانی آلمانی مرسدس بنز تراکس روز سه شنبه قراردادی با شرکت خودرو سازی ایران خودرو  امضا کرده است. 

بر اساس این گزارش توافق بین ایران خودرو و مرسدس بنز شامل ساخت یک کمپانی مشترک برای تامین خدمات فروش و پس از فروش محصولات در ایران است. توافق دیگری در ماه آینده برای ساخت وسائل نقلیه سنگین با ایران به امضا خواهد رسید. 

به گزارش بیزینس تایمز شرکت فرانسوی پژو سیتروئن و شرکت رقیب این کمپانی یعنی رنو نیز با برداشته شدن تحریم های بین المللی به واسطه برجام وارد بازار ایران شده و قراردادهایی را با این کشور به امضا رسانده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: