کد خبر: ۷۳۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۰۹
ژاپن، چین، ایران، عربستان و امارات با داشته‌ها و نمایندگان خود در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار برگشت را انجام می‌دهند.
بازی مهم پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در این میعادگاه تا به امروز مقامی نداشته است و اکنون بهترین فرصت است تا این افتخار را نیز به مقام‌های خود اضافه کند. این بازی به نوعی بازی ملی فوتبال است، به هزاران دلیل باید از این نبرد چندوجهی سربلند بیرون بیاییم. اگر حریف پرسپولیس نماینده‌ای از چین، کره، ژاپن، قطر و ازبکستان بود، حساسیت قضیه کمتر می‌شد اما یک طرف میدان عربستان است با گردنکشی‌ها و بلوف‌های رایج سیاسی و باد غرور در غبغب انداخته که می‌خواهد از طریق فوتبال هم عقده‌های خود را بگشاید.

 

پس حسابی تازه باید برای این بازی باز کرد و با حمایت و تمامیت قدرت به میدانش رفت. بازی رفت را به دلیل همین بندبازی‌های کودکانه عربستان در مسقط انجام دادیم و امروز باید در ابوظبی با تیم الاهلی روبه‌رو شویم، مکانی که کمتر تماشاگران عربستان به راحتی می‌توانند در آن حضور پیدا کنند. این اجحاف عربستان به دلیل ضعف رئیس بحرینی فوتبال آسیاست وگرنه در ورزشگاه آزادی با یکصدهزار تماشاگر بر افسانه توخالی الاهلی پایان می‌دادیم. پرسپولیس تیم آماده و باانگیزه‌ای است و به جوانان و گلزنان خود اطمینان لازم را دارد.

 

نسبت به بازی رفت چهار مدافع پرسپولیس باید جمع‌تر و متمرکزتر بازی کنند که عمل حمایت در خطوط عرضی دفاع دقیق انجام گیرد. سوما، مهاجم اهل سوریه گلزنی بی‌نظیر است که در بازی رفت خیلی زود دروازه پرسپولیس را باز کرد و در بازی تیم ملی مقابل سوریه نیز او یکی از دو گل سوریه را به ثمر رساند. توجه به حرکات او کاملاً نشان می‌دهد که سوما بازیکن زیرک و باهوشی است و دروازه را خوب می‌شناسد. خاصیت تیم الاهلی در حرکت هافبک‌های آن است که تماماً میل به هجوم دارند؛ کلودیو دوسوزا، لئوناردو دوسوزا، محسن المقهوی و صالح محمد الجمان. حفظ خط میانی برای الاهلی بسیار مهم است و روی این تئوری سرگئی ربروف مربی الاهلی نقطه آغاز حملات از حرکات این هافبک‌ها آغاز می‌شود و یورش آنان داخل درهای مدافعان پرسپولیس خطرساز است. پرسپولیس این میانه میدان را باید از الاهلی بسیار راحت با بازی‌های تخریبی منطقه‌ای ببرد. امروز برای فوتبال ما روز مهمی است که در ابوظبی رقم می‌خورد.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: