کد خبر: ۷۳۷۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
تعداد بازدید: ۱۷۷
آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیرامورحراست پست‌بانک‌ایران در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حراست مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقاء و رضایت‌مندی عمومی از بانک مهمترین برنامه‌ این امور است.
مدیرامورحراست پست‌بانک‌ایران: ارتقاء و رضایت‌مندی عمومی از بانک مهمترین برنامه‌ این امور استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در ادامه ضمن ابراز رضایت از عملکرد محمدعلی قهقائی رئیس پیشین دایره حراست مدیریت شعب استان اظهارداشت: جابجائی در هر سازمانی امری طبیعی و جهت پویائی و رشد بیشتر مجموعه صورت می‌گیرد.
شهرکی‌کیا تصریح کرد: امیدواریم غلامرضا مودی نیز به‌عنوان سرپرست حراست استان تلاش کند تا با لحاظ قراردادن شعار؛ اخلاق‌گرائی، تصمیم‌سازی، پاسخگوئی و تاثیرگذاری بیش از گذشته موجبات ارتقاء و رضایت‌مندی از مجموعه را فراهم سازد.
علی‌اصغر فروزان‌خواه مدیرشعب پست‌بانک استان نیز ضمن تقدیر از خدمات قهقائی و تبریک به مودی به تشریح جایگاه حراست در امر پیشگیرانه و پیش‌بینی کننده در مجموعه بانک و جلوگیری از تخلفات پرداخت و سپس گزارشی از عمکرد استان را ارائه کرد.
گفتنی است: در این مراسم معاونان و نمایندگان ادارات اطلاعات و حراست کل استان نیز حضور داشتند که درپایان با اهداء لوح و هدایائی از تلاش‌های قهقایی تقدیر و ابلاغ انتصاب مودی به وی اعطاء شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: