کد خبر: ۷۳۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
تعداد بازدید: ۶۶۹
«حمید فرخ‌نژاد» و «پژمان جمشیدی» این روزها راهی برزیل شده اند.
دو بازیگر سرشناس ایرانی در برزیل چه می کنند؟به گزارش خبرداغ،فیلمبرداری فیلم سینمایی «من اینجا چی می‌خوام» به کارگردانی مسعود اطیابی ادامه دارد و «فرخ‌نژاد» و «جمشیدی» هم به تازگی راهی برزیل شدند.

فیلم سینمایی «من اینجا چی می‌خوام» به کارگردانی مسعود اطیابی در سائوپائولو جلوی دوربین رفت و همچنان فیلمبرداری فیلم ادامه دارد. سام درخشانی مدتی است که جلوی دوربین اطیابی رفته و به تازگی حمید فرخ‌نژاد و پژمان جمشیدی به گروه سازنده فیلم پیوستند.

بنابراین گزارش، در این فیلم از حضور حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی برای ایفای نقش‌های اصلی بهره می‌گیرند و بازیگران خارجی به گروه بازیگران ایرانی اضافه می‌شوند. با پیش‌بینی‌های انجام شده فیلم ظرف 2 ماه در برزیل جلوی دوربین می‌رود و هیچ صحنه ای در ایران فیلمبرداری نمی‌شود.

«من اینجا چی می خوام» نام موقت است که برای دریافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد انتخاب شده است و نام فیلم تغییر می‌کند. این فیلم داستانی کمدی-اجتماعی را به تصویر می کشد.

منبع: فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فری
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
به شما چ حق ندارن جایی برن حالا اگر برگرده بگه شما چیز میخوری میگی این بازیگر کجا رفته بیشعور نمیدونی چحوری متن در بیاری
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: