کد خبر: ۷۳۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۹۱
روزنامه ورزشی همشهری در گزارشی ادعا کرد که عدم تمایل به تبعیت از قوانین حجاب در ورزشگاه باعث شد تا فدراسیون فوتبال همکاری خود با سوریه را قطع کند.
قطع همکاری فوتبال سوریه با ایران به خاطر حجاب؟به گزارش  خبرداغ به نقل از انتخاب، این روزنامه در تیتری با عنوان «سوریه با ایران به هم زد» نوشت که عمان امتیاز میزبانی بازی حساس سوریه و استرالیا را بدست آورده است

این روزنامه در خبر دیگری گفت که وکلای ازبکستان که مدعی تبانی در به ثمر رسیدن گل دوم سوریه هستند همچنان به پیگیری شکایت در مقر کنفدراسیون آسیا ادامه می‌دهند. ازبکها خوشبین هستند که با کسر امتیاز ایران و سوریه بتوانند جواز صعود به پلی آف جام جهانی را بدست آورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین سرافرازی ازابوزیدآباد کاشان
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
سلام .هیچ دلیلی برای حضوربانوان درورزشگاه مردانه وجودندارد.اگربحث ورزش است خوب خودشان بروند ورزش کنند ، اگه دیدن مسابقات است ، ماهم می خواهیم ورزش بانوان راببینیم.آخه اینا خواهران ماهستند .پس چون مفسده آفرین است ، مسوولین جرمزه داشته وگوش به حرف علمای دین وورود خانم ها حتی برای داوری مسابقات آقایان ممنوع ، مگه می خواهند عمل قلب باز را یاد بگیرند.یا آسمان به زمین خواهدآمداگه نیایند.
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
ایران کثیف ترین معامله ورزشی خودش را عملی ساخت و اون مساوی تاکتیکی با سوریه در پیتی . بعد بازی ایرانیان را طبق شنیده ها سگ خطاب کردند . آقایون خط دهنده ها کلاتونو بکشین بالا .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: