کد خبر: ۷۳۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۵۰۹
پزشکی قانونی نظر خود درباره علت مرگ پدرخوانده حمید صفت را اعلام کرد.
اعلام علت مرگ «پدرخوانده حمید صفت»به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم؛ پزشکی قانونی نظریه خود درباره «علت مرگ پدرخوانده حمید صفت» (خواننده رپر) را به سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس این پرونده اعلام کرد.

بنابر اعلام کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ پدرخوانده حمید صفت «خونریزی و آسیب مغزی در اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، حمیدصفت خواننده‌ای است که 28 مرداد ماه سال جاری به‌اتهام قتل همسر مادرش بازداشت شد.

وی در اظهارات اولیه با قبول درگیری و رد هرگونه ضربه به سر متوفی به سید سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس گفته بود که من به‌‌هیچ‌وجه ضربه به سر هوشنگ نزدم و اصلاً قصد کشتن وی را نداشتم فقط می‌خواستم وی را بترسانم که مادرم را مورد ضرب‌وشتم قرار ندهد، احتمال می‌دهم سر هوشنگ حین کِشمکش با من به دیوار یا کمد کنار مبل خورده باشد، چون در آن لحظات هوشنگ تقلا می‌کرد که مادرم را کنار بزند و با من درگیر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: