کد خبر: ۷۳۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
با اعلام وزیر ورزش و جوانان به زودی ورود بانوان به استادیوم ها آزاد خواهد شد.
رایزنی های وزیر ورزش برای حضور بانوان در ورزشگاه هابه گزارش خبرداغ ، مسعود سلطانی فر در این باره گفت: تلاش می‌کنیم با همفکری و هماهنگی شرایط حضور خانواده‌ها را در ورزشگاه‌ها را فراهم کنیم. مطمئنم مردم ما به درجه‌ای از فهم، شعور و آگاهی رسیده‌اند که ملاحظات فرهنگی را رعایت کنند.

 

او در پایان گفت: در گذشته خانواده‌ها به ورزشگاه می‌رفتند و ما مشکلی نداشتیم. فکر می‌کنم هواداران و تماشاگران حتما حریم‌هایی را که باید رعایت کنند، رعایت خواهند کرد. به مرور تلاش می‌کنیم با زمینه‌سازی، توجیه‌کردن و هماهنگی بین همه عناصر شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه باشیم.

 

با توجه به تلاش های جدی فدراسیون فوتبال و صحبت های امیدوار کننده وزیر ورزش و جوانان به نظر می رسد در آینده نزدیک شاهد حضور بانوان در استادیوم ها باشیم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: