کد خبر: ۷۳۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۱۹۹
علی ناصری فرماندار شهرستان بیرجند در مراسم افتتاح طرح‌های پست‌بانک استان خراسان جنوبی در هفته دولت اظهارداشت: این بانک درمناطقی که دارای توجیه اقتصادی نیست وارد شده و توانسته‌است با ارائه خدمات بانکی و رونق اقتصادی و اشتغال‌زائی، نقش مؤثری را در محرومیت‌زدائی و مهاجرت‌زدائی این مناطق ایفاء نماید.
به گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: وی در مراسم افتتاح باجه‌های مستقل خدمات بانکی روستاهای شاخن و اوجان از توابع بخش مرکزی بیرجند و 21 دستگاه خودپرداز(ATM)پست‌بانک در روستاهای استان ضمن بیان مطلب فوق از این بانک خدمتگزار در حوزه ICT قدردانی نمود.
حمیدرضا احمدپور شهری مدیرشعب پست بانک استان خراسان جنوبی نیز در مراسم مذکور ضمن قدردانی از حمایت‌های استانداری و فرمانداری به ارائه عملکرد استان پرداخت و خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان دستگاه های اجرائی برای تقویت هرچه بیشتر خدمات‌رسانی به روستائیان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: