کد خبر: ۷۳۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
تعداد بازدید: ۳۳۷
ربیعی در دیدار با رئیس صداوسیما:
رییس رسانه ملی بر تعامل حداکثری سازمان صداوسیما و دولت تأکید کرد و گفت: قطعاً دولت با همکاری و تعامل رسانه ملی از یک طرف و استقبال از نقدهای منصفانه و علمی می‌تواند با توان بیشتری به مردم خدمت کند.

مردم باید صدای خود را در رسانه بشنوند/ وزارت کار بیش‌ترین ارتباط را با مردم داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی‌عسکری در دیدار با وزیر و معاونان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تکریم کارآفرینان در قاب تلویزیون جای خود را باز کرده است و اگر در یک سال گذشته اینچنین در حوزه برنامه‌سازی، امیدآفرین عمل نکرده بودیم امروز فضای جامعه به‌گونه دیگری بود.

وی با بیان اینکه صداوسیما به‌ عنوان یک رسانه توسعه‌محور و پیشرفت‌مدار در زمینه رشد کارآفرینی و اشتغال، برنامه‌های امیدآفرینی دارد و این رویکرد مستمر خواهد بود، اظهار داشت: رسانه ملی همراه با دولت حمایت، از کارآفرینی و ایجاد اشتغال را در دستورکار خود قرار داده است و با پخش قصه زندگی نمونه‌های کارآفرینی، موجب ایجاد انگیزه برای شروع کسب‌وکارهای جدید می‌شود.

رییس صداوسیما با بیان اینکه دستیابی به توسعه از طریق افزایش اشتغال یکی از راهبردهای مطلوب است، تصریح کرد: رسانه ملی رصد دقیق، علمی و باورپذیر میزان تولید شغل در سال‌جاری را از وظایف ذاتی خود می‌داند. 

علی عسکری انتقاد درست، بجا، علمی و منصفانه رسانه را موجب بالا رفتن تحرک در کشور و افزایش بهره‌وری دانست و خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده ما باعث می‌شود که مقام مسئول بتواند از زیرمجموعه‌اش مطالبه‌گری و ضعف‌ها را برطرف کند و در نهایت تحرک کشور بالا رود.

وی با بیان اینکه سال تولید و اشتغال یک مأموریت بزرگ برای مدیران و کارآفرینان در تمامی عرصه‌های کشور ایجاد کرده است، ابراز داشت: با تشکیل کمیته‌ای مشترک میان سازمان صداوسیما و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌توان برای معرفی مشاغل مختلف با محور آموزش فنی و حرفه‌ای، تقویت فرهنگ کار و وجدان کاری، برنامه‌ریزی و برای برنامه‌سازان جهت‌گیری‌های ویژه مشخص کرد.

رئیس صداوسیما توجه به عدالت اجتماعی را یکی از مهم‌ترین اهداف نظام اسلامی خواند و بیان کرد: انفاق جزء ذات اقتصاد اسلامی است و رسانه ملی آمادگی دارد در کنار وزارت تعاون و رفاه اجتماعی نهضت خیر جمعی را شکل دهد.

علی عسکری خواستار توجه به حوزه تعاون و معرفی فعالیت‌های آن در رسانه ملی شد.

علی ربیعی وزیر در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های رسانه ملی از فعالیت‌های مهم این وزارتخانه یادآور شد: قبول دارم که باید از فرهنگ نقد منصفانه و علمی حمایت و زمینه آن را فراهم کنیم چراکه قطعاً مردم باید صدای خود را در رسانه بشنوند و به آن اعتماد کنند.

وی نقش صداوسیما در فرهنگ‌سازی را برجسته دانست و عنوان کرد: ساختار صندوق‌های بازنشستگی، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و معیشت و فقر مردم سه مشکل عمده حوزه کاری این وزارتخانه است که قطعاً با همکاری صداوسیما می‌توانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: گفتمان‌سازی و راه‌حل‌سازی، حول هر کدام از این مشکلات به گونه‌ای که هم آرامش جامعه حفظ شود و هم سیاستگزاران را به‌سمت تصمیم‌گیری درست رهنمون کند با کمک رسانه ملی ممکن می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این وزارتخانه بیش‌ترین ارتباط را با مردم دارد، گفت: امیدوارم با همکاری مشترک با رسانه ملی این ارتباط به بهترین شکل تقویت شود.

در این جلسه همچنین برخی معاونان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونان رسانه ملی به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود برای تقویت همکاری‌ها پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
0
0
وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی و... خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند. درحق ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران کوتاهی کرده اند.
چرا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مسئولان ومدیران شرکت مخابرات درمدت هشت سال است پاسخگوی ما نیستند.
چرا حتی وزیر ارتباطات وفناوری طلاعات درمدت هشت سال است دراین زمینه سکوت اختیارکرده و واکنشی از او دیده نمی شود.
چرا سازمان بازرسی کل کشور درمدت هشت سال است به این موضوع رسیدگی نمی کند.
علمکرد مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران درمراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران تاکنون نتیجه ای نداشته است. مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران درحق ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تاکنون کوتاهی کرد. مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران مقصراصلی طولانی شدن مشکلات نگهبانان رسمی درمدت 8 سال درمراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق 7 گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات استان تهران است.
چرا مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران پاسخگوی ما نیست؟
دولتمردان، نمایند گان مجلس ومسئولان به این خواسته نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران توجه کنند.
نگهبانان رسمی درمراکزتلفن ثابت زحمات بسیاری کشید.
رفتار بی شرمانه مسئولین مراکزتلفن ثابت ومدیران ادارات کل مناطق هفت گانه تهران و مسئولان و مدیران شرکت مخابرات استان تهران با نگهبانان رسمی در مراکزتلفن ثابت درمدت هشت سال است ولی تا به حال ازپرداخت پاداش جبران خدماتی خبری نیست. چرا هشت سال است که منتظر پاداش جبران خدماتی خود هستیم همچنین کیله پاداش وجبران خدماتی به کلیه قسمتها پرداخت می نمایند ولی به قسمت نگهبانی تاکنون پرداخت ننمودند!؟
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
یکی ازبازشسته شرکت مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
. اکنون کارگران انتظارات بسیاری از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند.
انتظار دارند که بهتر عمل کند..
بنده علیه شرکت مخابرات استان تهران ازطریق اداره کارجنوبغرب تهران شکایت کردند.
متأسفانه هیات شعبه چهارم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و شعبه 101 حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران جوابگوی ما نیست شکایت بنده را رد کرده است.
از وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی می خواهیم بازرسی به اینجا بفرستد و موضوع را بررسی کند.
یکی ازبازشسته شرکت مخابرات استان تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: