کد خبر: ۷۳۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۱۱۴۶
یک گروه مستندساز ادعا کرده است که افرادی که تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری را منتشر کردند وابسته به صهیونیسم فارسی زبان هستند.
4 عامل پخش کننده فیلم و تصاویر آزاده نامداری در سوئیس شناسایی شدند / مجید کیست؟!به گزارش خبرداغ،یک گروه مستندساز ادعا کرده است که افرادی که تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری را منتشر کردند وابسته به صهیونیسم فارسی زبان هستند.

یک گروه مستندساز اصولگرا علام کرده است که به زودی ارتباط میان صهیونیسم فارسی زبان و پخش تصاویر بی حجاب آزاده نامداری را افشا خواهد کرد.

این رسانه از دام پهن شده توسط یک گروه چهار نفره سخن گفته است. این رسانه ادعا کرده است که یک تیم عملیاتی چهارنفره وظیفه انجام این ماموریت را داشتند.

سردسته این گروه فردی به نام مجید که وابسته به صهیونیسم فارسی زبان است.
منبع: رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
بابا کم فیلم بازی کنید حالا این زن رفته بی حجاب هم که بوده حالا برای چی میخواهید تطهیرش کنید اره صهیونیسم جهانی چندین سال است دها تیم خبری را برای این شخصیت والا تجهیز کرده این مسخره بازی ها را کنار بگذارید حتما فرد ا نیز با دسته گل به استقبال اون یکی می روید (گ و ه ش ف) ازاده باید مجازات بشود زیرا با این کارش به شرافت و اعتقادات مردم توهین کرده و باید ممنوع التصویر شود و ترد شود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: