کد خبر: ۷۳۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۳۵۴
پسر مدونا خواننده مشهور آمریکایی به تیم بنفیکا پیوسته است.
سوژه شدن خواننده مشهور به خاطر فرزند فوتباليستشبه گزارش خبرداغ ، اينكه نام مدونا خواننده، شاعر و بازيگر آمريكايي در رأس اخبار ورزشي رسانه‌هاي دنيا قرار بگيرد خودش جاي سؤال دارد. با اين حال اين خواننده 59 ساله نه به خاطر خودش بلكه براي فرزندخوانده‌‌اش سوژه شده است.

 

پس از اينكه مدونا در چند ماه اخير عكس‌هاي زيادي از خود در ليسبون پرتغال منتشر كرده بود حالا خبر مي‌رسد حضور او در اين كشور ديگر از حالت توريست بودن خارج شده است. ظاهراً پس از اينكه ديويد باندا فرزندخوانده 11 ساله مدونا كه اهل مالاوي است به عضويت تيم نوجوانان بنفيكا درآمده، مدونا خانه‌اي در ليسبون خريداري كرده تا هم خودش بيشتر به آنجا سفر كند و هم پسرش جاي راحتي داشته باشد.

 

مدونا قبل از اينكه اين خانه را در منطقه سينترا كه 27 كيلومتر با شمال شرق پايتخت فاصله دارد خريداري كند در هتل اقامت داشت. سرپرستي ديويد در سال 2006 به مدونا سپرده شد و او يكي از 4 بچه‌اي است كه تحت حمايت اين خواننده سرشناس قرار دارند. مدونا با خريد خانه در ليسبون به جمع چهره‌هاي مطرحي همچون مونيكا بلوچي، مايكل فاسبندر و جان مالكوويچ پيوست كه در اين شهر داراي خانه هستند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: