کد خبر: ۷۳۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۷
مهندس آذری جهرمی در نشست شورای مدیران وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات که به مناسبت هفته دولت در یاسوج و در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد گفت: توسعه کمی و کیفی خدمات پست بانک ایران در روستاهای کشور از مهمترین برنامه های این وزارتخانه است.
مهندس آذری جهرمی: توسعه کمی و کیفی خدمات پست بانک ایران در روستاها از برنامه های مهم وزارت ارتباطات استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران:وی در نشست فوق ضمن بیان این مهم اظهار داشت:نقش حضور این بانک در روستاها بیش از گذشته گسترش خواهد یافت و حضور آن در روستاها و نقاط غیربرخوردار کشور بسیار موثر بوده و باید تلاش کنیم رضایت عمومی حاصل شود.
آذری جهرمی تاکید کرد:پست بانک ایران آمادگی دارد از طرح ها و پروژه های دانش بنیان و همچنین طرح های روستایی و توسعه دولت الکترونیک حمایت نماید.
وی با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک پست بانک ایران درسطح کشور افزود: امروز تعداد 7 دستگاه خودپرداز این بانک در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد که انتظار داریم این تعداد به 50 دستگاه افزایش یابد تا دسترسی عمومی بیشتری فراهم شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست بر انسجام هرچه بیشتر مدیران ادارات زیرمجموعه وزارتخانه در استانها و برگزاری این جلسه ها برای رفع مشکلات و فراهم نمودن رضایت هرچه بیشتر مردم تاکید کرد.
وی تصریح کرد: پست بانک ایران باید تلاش کند از سرمایه گذاران به ویژه طرح تکاپو حمایت کند چون ظرفیت های خوبی برای حمایت مالی از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری و اشتغالزایی دارد.
همچنین در این نشست دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران و تنی چند از مدیران این بانک نیز حضور داشتند که فرحی اظهار داشت: این بانک ظرفیت های بسیار خوبی دارد و از طرح های حوزه های it و تولیدات روستایی و دانش بنیان ها با تامین مالی لازم حمایت می کنیم.

بهره برداری همزمان از 20 دستگاه خودپرداز پست بانک ایران در استان بوشهر
با حضور دکتر صباغی عضو هیات مدیره و تنی چند از مدیران ستادی پست بانک ایران و مسولان مدیریت شعب استان بوشهر و دکتر دهدشتی فرماندار تنگستان و مهندس غلام زاد بخشدار تنگستان، همزمان با هفته دولت 20 دستگاه خودپرداز روستایی این بانک مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر صباغی در مراسم بهره برداری از دستگاه خودپرداز روستای کاکلی شهرستان تنگستان ضمن دیدار با اهالی به تشریح خدمات این بانک در کشور در بخش حوزه it و تامین منابع طرحهای توسعه روستایی پرداخت و حضور مردم و مشارکت آنها در حمایت باجه های بانکی را تضمین آبادانی و افزایش ظرفیت اشتغال در روستاهای استان عنوان کرد.
همچنین بهرام ضایی عرب مدیر شعب پست بانک استان ضمن خیرمقدم به مدعوین و مسئولین، آمادگی بانک را در تامین مالی طرح های توسعه روستایی اعلام نمود.
دکتر دهدشتی نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین پست بانک در شهرستان،خدمات این بانک را موجب رضایتمندی مردم وگسترش خدمات الکترونیکی دانست و آمادگی مجموعه فرمانداری و دهیاران را در معرفی خدمات پست بانک اعلام کرد.
گفتنی است: در پایان با حضور پدر شهید از خودپرداز باجه کاکلی به صورت نمادین همزمان با 19 دستگاه نصب شده در سطح روستاهای استان رونمایی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: