کد خبر: ۷۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۱
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران صبح امروز از بخش هاي مختلف خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) بازديد نمود.
بازدید مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از خبرگزاری جمهوري اسلاميبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در جریان این بازديد، وي با مديرعامل و خبرنگاران خبرگزاري ايرنا در مورد مسائل مختلف بانکي به گفت‌وگو پرداخت.
مرتضی اکبری در این بازدید از تحريريه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و سرويس هاي بين الملل و امور استان هاي اين خبرگزاري ديدن کرد و در نشست با خبرنگاران اين رسانه به سوالات آنان پاسخ داد.
محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامي (ايرنا) نيز در اين بازديد در رابطه با نحوه فعاليت اين مجموعه و زمينه هاي همکاري با بانک قرض الحسنه مهر ايران، مطالبي را مطرح کرد.
شایان ذکر است، در بازدید از خبرگزاری ایرنا، وکيل مشاور مديرعامل و رييس اداره حوزه مديريت، روشن مشاور مديرعامل، اقدامي رييس اداره سازمان و برنامه ريزي و صمدي سرپرست اداره روابط عمومي و بازاريابي، مديرعامل بانک را همراهي نمودند.
مشروح این بازدید، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: