کد خبر: ۷۳۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۲
پایگاه خبری تحلیلی ESPN در گزارشی به تمجید از عملکرد کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخته است.
تمجید سايت ESPN‌ از كی‌روش؛ او لياقت كسب جايزه مربی سال فيفا را داردبه گزارش خبرداغ ، سایت تحلیلی ESPN در آستانه بازی تیم ملی ایران برابر تیم کره جنوبی در گزارشی به از عملکرد و دستاوردهای کی روش تمجید کرده است.

 

در این گزارش آمده است: سرمربیانی امثال مورینیو و گوادیولا در منچستر یونایتد و منچستر سیتی صدها میلیون پوند برای خرید بازیکنان نامطمئن در لیگ برتر انگلیس هزینه کردند اما دستاوردهای کی روش تحسین برانگیز است و او می تواند برنده جایزه بهترین مربی سال فیفا باشد.

 

کی روش مرد موزامبیکی تیم ملی ایران را به تیمی تبدیل کرده است که نه تنها در آسیا بهترین است که در جام جهانی 2018 هم شانس زیادی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد.

 

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون 4 بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده که نه تنها شکست خورده بلکه در 720 دقیقه بازی اش در این تورنمت نگذاشته توپی از خط دروازه اش عبور کند. نتایج  درخشان تیم ملی ایران در رده بندی فیفا بازتاب داشته است و ایران در 4 سال اخیر همواره در بالاترین تیم آسیایی در رنکینگ فیفا بوده و با اقتدار جایگاه خود را در جهان افزایش داده است که 20 پله از دومین تیم آسیایی یعنی ژاپن بالاتر قرار گرفته است.

 

کی روش تیمی ساخته که در ارائه بازی های خوب ثبات دارد و می تواند فشارحریفان خود را تحمل کند و همین موضوع باعث شده که کره ای ها حسرت این فاکتور مثبت تیم ملی ایران را بخورند.

 

در این دوره از مرحله انتخابی جام جهانی، تیم ملی کره جنوبی هر زمان که کارش برابر حریفان خود گره می خورد در نهایت نمی توانست بهترین راه حل را برای رفع مشکل خود پیدا کند.

 

کی روش تیم ملی ایران را به یک ماشین تمرین کرده است و این موضوع هیجان انگیز است که تیم ملی ایران لژیونرهای تاثیر گذاری دارد. سردار آزمون مهاجم تیم ملی با 19 گل در 26 بازی ملی توانسته نظر تیم های مطرح از جمله لاتزیو را به خود جلب کند. این ازیکن در تابستان در آستانه پیوستن به تیم لاتزیو بود.

 

کریم انصاری فر مهاجم دیگر تیم ملی ایران هم در المپیاکوس بازی های تحسین برانگیزی انجام داده است. مهدی طارمی هم گل های حساسی برای تیم ملی ایران زده است.  سعید عزت اللهی هم با 20 سال سن در حال تبدیل شدن به یک ستاره است.

 

سایت تحلیلی ESPN در پایان گزارش خود یادآور شده است که کی روش لیاقت این را دارد جزء مربیان سال فیفا قرار بگیرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: