کد خبر: ۷۳۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان بزرگ، رجايي و باهنر است.
بی شک تمام مسئولان و مدیران می بایست با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و زمينه هاي رشد و پيشرفت و توسعه و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را فراهم آورند.
اینجانب و اعضای هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران ضمن تبريک هفته دولت، فرصت را غنيمت شمرده و روز چهارم شهريور ماه که به پاس تجليل از زحمات کارمندان عزيز به نام روز «كارمند» نام گذاري شده را به تمامي كاركنان پرتلاش در تمامي عرصه هاي مختلف اداري و اجرايي به ويژه كاركنان شبكه بانكي كشور و خاص همكاران عزيز بانك قرض الحسنه مهر ايران تبريك عرض نموده و از زحمات صادقانه آنها تشكر و قدر داني مي نماييم. تلاش خالصانه شما آينه وظيفه شناسي و پژواك دانايي و تعهد است. نتيجه بذر تلاش و كوشش شما، درخت اميدي است كه به بار مي نشيند و نويد بخش آينده اي پرنشاط زيبا است. درود بر همت بلند‌تان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: