کد خبر: ۷۳۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۵۳۱
رئیس بیمارستان کیش :
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به دستاوردهای مثبت حوزه بهداشت و درمان در طی چهار سال اخیر در جزیره اشاره کرد و گفت : ریل گذاری های خوبی در توسعه حوزه بهداشت ، درمان و سلامت کیش صورت گرفته است.
ریل گذاری مناسبی در حوزه سلامت در جزیره کیش انجام شده است

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از ایرنا ، محمد خلخالی پنجشنبه در آئین تجلیل از پزشکان جزیره کیش با تبریک زاد روز ابوعلی سینا حکیم نامدار ایرانی و روز پزشک به دستاوردهای مثبت انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان جزیره کیش در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود : در طرح تحول سلامت گامهای ارزشمندی برداشته شده ، ممکن است کاستی هایی هم وجود داشته باشد اما تمام تلاش مسئولان برای رفع مشکلات است .

وی گفت : اگر می خواهیم در رونق گردشگری سلامت در منطقه خلیج فارس به عنوان الگو باشیم و خدمت ارائه کنیم باید برای از بین رفتن دغدغه های مردم تلاش کنیم .
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تحصصی کیش در ادامه به ارائه آماری از مراجعان به بیمارستان و همچنین کلینک امام علی(ع) پرداخت و گفت : ارائه خدمات به مردم در بخش های مختلف درمانی از رشد خوبی برخوردار است .
دکتر خلخالی راه اندازی بخش VIP شماره دو، پاتولوژی آزمایشگاه بیمارستان و بخش زنان در داخل بیمارستان و همچنین ارائه کارت هوشمند سلامت توسط شرکت توسعه و سرمایه گذاری از برنامه های آینده حوزه بهداشت و درمان در جزیره کیش عنوان کرد.
امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت از تلاش های مسئولان منطقه آزاد کیش ،مدیر و کادر بیمارستان که برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان کیش زحمت کشیدند قدردانی کرد.
حجت الاسلام حسن علیدادی به شخصیت ابن سینا در علم طب اشاره کرد و افزود: ابن سینا شخصیتی استثنایی بود و طبع آدمی نیز به دنبال مدینه فاضله است که یکی از ارکان مهم آن بهداشت در محورهای مختلف است .
وی با بیان اینکه مدینه فاضله دارای سه رکن است اظهار کرد: بهداشت روان ، حکومت عادل و طبیب آگاه از ارکان مدینه فاضله است .
*حکیم اسم الله است
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تبریک روز پزشک گفت : حکیم اسم الله است و باید حکیمانه به خلق خداوند خدمت کند.
ابراهیم رضوانی با تاکید بر اینکه شفا دهنده خداوند است اظهار داشت : حکیم کسی است که کاهنده آلام بشری است.
وی تصریح کرد: پزشکی که به کار خود مومن و عاشق نباشد نمی تواند انگونه که باید به مردم خدمت رسانی کند.
در پایان مراسم از سه تن از پزشکان جزیره کیش با اهدا لوح قدردانی شد .
مراسم گرامیداشت روز پزشک با حضور امام جمعه اهل سنت ، پزشکان ، کادر درمانی و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش در سالن اجتماعات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش برگزار شد.
یکم شهریور ماه زادروز ابوعلی سینا حکیم نامدار ایرانی ، به پاس تالیفات و خدمات وی به علوم پزشکی و فعالیت در این رشته این روز به عنوان روز پزشک نامگذاری شده ‌است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: