کد خبر: ۷۳۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۲۲۸
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد:
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم پاسخگویی و عمل‌گرایی مدیران کشور گفت: شفافیت، عمل به مشی اعتدالی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی از مهمترین اصول حاکم بر دولت دوازدهم است.
عمل‌گرایی و پاسخگویی مدیران کشور مهم ترین وظایف آنهاست/ اعتدال، شفافیت و خردجمعی اصول حاکم بر دولت دوازدهم

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد شریعتمداری در ادامه نخستین سفر استانی خود پس از استان فارس شب گذشته وارد استان کهگیلویه بویر احمد شد و امروز جمعه در نشست شورای اداری این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، تصریح کرد: دولت شهید رجایی پایه‌های ماندگاری را در نظام جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت و سه محور نظم، تقوا و برنامه‌ریزی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رجایی بود.

وی با تأکید بر لزوم عمل‌گرایی در میان مدیران کشور، افزود: هم‌افزایی، مشارکت، خرد جمعی و تعامل از مهمترین ویژگی‌هایی است که  باید سرلوحه کار مدیران کشور قرار بگیرد.

شریعتمداری با درخواست از مدیران دولتی برای پاسخگویی در برابر مطالبات مردم، گفت: هر مدیری نمی‌تواند پاسخگو باشد ، جای خود با را با یک مدیر پاسخگو عوض کند.

وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به رشد قابل توجه وضعیت کلی وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: هنوز جای کار بسیاری در این استان وجود دارد که در این راستا باید اولویت‌ها شناخته شود و به نتیجه برسد.

شریعتمداری ارایه برنامه دولت دوازدهم توسط رییس محترم جمهور در روزهای انتخابات را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: اصول حاکم بر فعالیت‌های دولت در آن برنامه توضیح داده شده است که عمل به مشی اعتدالی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی از جمله مهمترین آن اصول است.

وی شفافیت در فعالیت‌های دولتی را از دیگر اصول حاکم بر دولت دوازدهم دانست و افزود: کار باید با پیگیری و نظارت به جلو برود و مسئولان باید در اتاق شیشه ای زندگی کنند و باید با فساد قاطع برخورد شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی، تصریح کرد: جوانان و زنان به عنوان دو نیروی مؤثر برای کشور باید در بخش های مختلف بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: