کد خبر: ۷۳۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۵۲۹
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آستان قدس رضوی باید به رأی مردم احترام بگذارد و به مدیریت شهری جدید کمک کند.
وزیر بهداشت: آستان قدس رضوی باید به رأی مردم احترام بگذارد و به مدیریت شهری جدید کمک کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، حسن هاشمی امروز، دوم شهریورماه، در آیین گشایش و آغاز به کار شورای پنجم شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که آستان قدس رضوی تنها خود را مسئول بقعه متبرکه می‌داند. آستان قدس در قبال کل زائران مسئولیت دارد.

وی افزود: همچنین آستان قدس می‌تواند در بخش سلامت کمک‌های زیادی انجام دهد. اداره شهر خرج دارد و ارائه خدمات هم بخشی از حق مردم است.

وزیر بهداشت گفت: هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها باید بین دستگاه‌ها بیشتر شود و این تعامل است که می‌تواند در اداره شهر کمک کند.

هاشمی با بیان اینکه «بعد از خدا، روحانی حامی شماست»، عنوان کرد: ارادتی که روحانی به امام رضا (ع) دارد را من تا حالا در هیچ فرد دیگری ندیده‌ام. او موفقیت خود را مدیون امام رضا می‌داند.

وی افزود: شهرداری جدید نیز باید کار و تلاش شبانه‌روزی کند و هیچ‌وقت در دام حاشیه‌ها نیفتد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه «شهرداری‌ها زیر ذره‌بین هستند»، گفت: معمولاً شهردارها آخرین سِمَت خود را می‌گیرند، چون شهرداری‌ها خیلی زیر ذره‌بین هستند.

وی بیان کرد: مدیریت شهری جدید باید طوری عمل کند که چهار سال بعد اقبال مردم نسبت به زمان انتخابات بیشتر باشد، چون مشهد علاوه‌ بر اینکه ظرفیت بالایی دارد، عقب‌افتادگی‌ها و گرفتاری‌های زیادی نیز دارد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارتون خواب
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
اقای بهداشت ازخانه ی پنجاه میلیاردی خانمت چه خبر
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: