کد خبر: ۷۳۴۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
شرکت‌های آمریکایی لاکهید مارتین و ریتون قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری برای ساخت موشک‌های کروز جدید با کلاهک هسته‌ای برای نیروی هوایی آمریکا امضا کردند.
آمریکا موشک کروز با کلاهک هسته ای می‌سازدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: شرکت‌های آمریکایی لاکهید مارتین و ریتون قرارداد ۹۰۰ میلیون دلاری برای ساخت موشک‌های کروز جدید با کلاهک هسته‌ای برای نیروی هوایی آمریکا امضا کردند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرویس خبری نیروی هوایی ‌آمریکا اعلام کرد که این دو شرکت قصد دارند برای تجهیز  بمب افکن‌های دوربرد این ارتش موشک‌های جدید کروز با کلاهک هسته‌ای بسازند.

به گفته این سرویس خبری، قراردادهای اولیه به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار برای مدت ۵۴ ماه به امضا رسیده‌اند و پس از پایان این مدت نیروی هوایی آمریکا می‌بایست یکی از این دو شرکت را برای ساخت ۱۰۰۰ موشک که بخشی از آن کلاهک هسته‌ای ندارند، انتخاب کند.

هدر ویلسون، دبیر نیروی هوایی آمریکا بیان کرد: این سلاح به ما اجازه خواهد داد تا بخش هوایی یگان هسته‌ای را به‌ روزرسانی کنیم و این موشک‌ها پتانسیل ارتش هوایی ‌آمریکا را افزایش خواهند داد و مخارج صرف شده برای به روزرسانی را مناسب‌سازی خواهند کرد.

به گزارش آژانس بلومبرگ، شرکت هواپیمایی بویینگ که بیشتر موشک‌های آنالوگ را ساخته است و ارتش آمریکا را در حال حاضر تجهیز می‌کند برای حضور در لیست نهایی شرکت‌هایی که برای ساخت این موشک‌ها دعوت شده بودند حضور ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
پس چرا کسی این جنایتکران را محکوم نمیکنند ! هر غلطی دوست داشتند انجام میدهند ولی برای دیگران ممنوعیت و تحریم و ...
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: