کد خبر: ۷۳۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۵۶
باشگاه بارسلونا بعد از نیمار خودش را برای وداع با یکی دیگر از مهره‌های هجومی‌اش آماده می‌کند.
هافبک بارسلونا به دنبال ترک نیوکمپ/ چراغ سبز برای میلانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،، رافینینا برای ترک نوکمپ و پیوستن به میلان اعلام آمادگی کرده و حالا مشتری ایتالیایی او باید تصمیم نهایی را درباره عقد قرارداد با بازیکن برزیلی بگیرد.

 

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه میلان با هافبک 24 ساله بارسلونا مذاکراتی داشته و اکنون طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت، رافینیا به میلانی‌ها گفته که می‌خواهد به صورت قرضی به سن‌سیرو برود و با روسونری قراردادی منعقد کند که در پایان فصل امکان قطعی شدن آن وجود داشته باشد.

 

از قرار معلوم پروژه مالکان چینی باشگاه میلان که تابستان امسال رقمی بالغ بر 200 میلیون یورو صرف خرید 11 بازیکن جدید کرده‌اند، توانسته رافینیا را برای ترک بارسلونا وسوسه کند اما این باشگاه هنوز در مورد عقد قرارداد با او به نتیجه نهایی نرسیده که دلیل آن بیم تکرار شدن مصدومیت‌هایی بوده که از سال 2015 (زمان پارگی رباط صلیبی‌اش) گریبان او را گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: