کد خبر: ۷۳۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۲
اولین جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی روستا با هدف رشد اقتصادی کشور در مناطق روستائی با محوریت ورزش، فرهنگ و هنر روستاهای ایران توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و با مشارکت پست بانک ایران، وزارت وزرش و جوانان و فدراسیون ورزش روستائی بومی و محلی در شهرستان شاهین‌شهر طی روزهای دوم و سوم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.
برگزاری اولین جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی روستا با مشارکت پست بانک ایران در اصفهانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: در این جشنواره که با هدف توسعه و رونق اقتصادی مناطق روستائی، مهاجرت‌زدائی و اشتغالزائی برگزار می‌شود، این بانک بعنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT و بانک عامل صندوق توسعه ملی در حوزه‌های بانکداری خرد با حضور در جشنواره مذکور، اقدام به معرفی خدمات مالی و بانکی خود درسطح کشور بویژه مناطق روستائی و محروم نموده است.
گفتنی است: پست بانک با استقرار غرفه ویژه و نصب بنرهای تبلیغاتی در فضاهای محل برگزاری این جشنواره به معرفی خدمات خود اقدام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: