کد خبر: ۷۳۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۵
صبح امروز صورت گرفت؛
جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش برای برگزاری یک تجمع مقابل ساختمان مجلس اقدام کردند.
تقاضای برگزاری نخستین تجمع نزدیک به ۱۰۰ روز پس از حمله تروریستی داعش

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، همزمان با آغاز نشست علنی مجلس شورای اسلامی و در حالی که پس از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۷ خردادماه امسال تا کنون هیچ تجمعی مقابل مجلس برگزار نشده بود، صبح امروز جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش برای تجمع مقابل مجلس خود را به محوطه مقابل ساختمان پارلمان رساندند.

با این حال باتوجه به تدابیر امنیتی جدیدی که در این مدت اعمال شده، امروز هم تا زمان تهیه این گزارش، اجازه ورود تجمع‌کنندگان به محوطه تجمع مقابل مجلس داده نشد اما تجمع‌کنندگان کمی دورتر از این محوطه و در آرامش کامل گرد هم آمدند.

یکی از این متقاضیان برگزاری تجمع مقابل مجلس ضمن معرفی خود به عنوان یک معلم بازنشسته به خبرنگار ایلنا گفت که سعی می‌کنیم امروز برای نخستین بار در سال ۹۶ تجمعی در اعتراض به وضعیت معیشتی فرهنگیان بازنشسته برگزار کنیم.

به گزارش ایلنا، نزدیک به ۱۰۰ روز است که در روزهای برگزاری صحن علنی مجلس هیچ تجمعی مقابل ساختمان پارلمان انجام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: