کد خبر: ۷۳۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۹
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به همه تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا احترام می‌گذاریم، ولی ما برای گرفتن سومین جام و پیروزی اینجا هستیم.
هدف جدید باشگاه پرسپولیس قهرمانی در آسیاستبه گزارش خبرداغ ، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین ماهینی که به‌عنوان کاپیتان سرخپوشان در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر الاهلی عربستان حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: بعد از بازی‌هایی که انجام شد، در حال حاضر بهترین تیم‌ها در این مرحله از رقابت‌ها حضور دارند و بازی‌ها سخت و سنگین است.

 

وی ادامه داد: با این وجود هدف‌گذاری باشگاه پرسپولیس قهرمانی سه‌گانه در لیگ برتر، سوپر جام و لیگ قهرمانان آسیا بود. ما به دو قهرمانی قبلی رسیدیم و اکنون برای سومین قهرمانی در این جا حضور پیدا کرده‌ایم.

 

ماهینی خاطر نشان کرد: ما با تمام قدرت خودمان در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم. ضمن احترام به حریف پیش‌رو و تمام رقیبانی که داریم، برای رسیدن به هدفی که داریم و برای پیروزی به اینجا آمده‌ایم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: