کد خبر: ۷۳۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۵
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: شوک باخت استقلال مقابل سایپا کار ما را به عنوان حریف بعدی این تیم سخت می‌کند.
شوک باخت استقلال مقابل سایپا کار ما را سخت می‌کند/ برای بردن استقلال برنامه داریم/ خلعتبری و قاضی کار خود را خوب انجام می‌دهندبه گزارش خبرداغ،رضا مهاجری در گفت‌و‌گو با میزان، درباره بازی تیمش مقابل استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ اظهار داشت: کار سختی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داریم. استقلالی‌ها در 4 بازی اخیر خود نتایج خوبی نگرفته‌اند ضمن اینکه شوک باخت مقابل سایپا کار ما را به عنوان حریف بعدی این تیم سخت می‌کند. بازیکنان استقلال با استرس و فشار روانی بیشتری نسبت به بازیکنان ما پا به میدان می‌گذارند که بازیکنان ما اگر باهوش عمل کرده و با آرامش بازی کنند می‌توانند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند.

وی افزود: ما هم برای این بازی استراتژی و برنامه خاص خود را داشته و برای برد به میدان می‌رویم تا موقعیت خود را در جدول ارتقا دهیم. خوشبختانه برای این بازی بازیکن محروم و مصدوم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: ما به جای 5 امتیاز تا اینجا باید حداقل 7 امتیاز داشته و حتی مقابل پیکان و استقلال خوزستان مستحق برد بودیم که اشتباهات داوری و خودمان در این 2 بازی مانع از رسیدن به هدف‌مان شد.

مهاجری درباره انتقاداتی که از محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی درباره ضعف آنها در گلزنی می‌شود به طوریکه خلعتبری هنوز گلی نزده و قاضی هم یک گل زده گفت: این موضوع را از 2 بعد می‌توان در نظر گرفت. این 2 بازیکن شرح وظایف خود را به خوبی در زمین انجام می‌دهند اما آمار گلزنی آنها پایین است که این موضوع نیاز به گذشت زمان و هماهنگی بیشتر بین آنها و سایر بازیکنان تیم دارد. تیم ما تغییرات زیادی داشته و وقفه‌ رقابت‌های لیگ برتر فرصت خوبی است که هماهنگی بیشتری بین بازیکنان ایجاد شود.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: