کد خبر: ۷۳۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۲۹۶
قاضی‌پور:‌
نماینده ارومیه در تذکری مدعی شد: اخیرا چند نفر از استادان مجرب از دانشگاه‌های معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.
کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در برنامه بودجه سالانه تصویب کردیم درآمدهای شوراهای حل اختلاف و هزینه‌هایشان به طور کامل بازگردد تا برادران و خواهران تحصیلکرده در شوراهای حل اختلاف حداقل حقوق کارگری خود را دریافت کنند.

او خطاب به رئیس مجلس شرای اسلامی اظهار داشت: از شما می‌خواهیم این موضوع را ابلاغ کرده و از وزیر آینده اقتصاد آقای کرباسیان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند چراکه ۱۲ درصد پول آنها پرداخت شده و ۸۸ درصد باقی مانده در دیگر جاها هزینه می‌شود.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر تصریح کرد: اخیرا چند نفر از استادان مجرب از دانشگاه‌های معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.

قاضی‌پور از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد موضوع را پیگری کند و خاطرنشان کرد: دستور بفرمایید مغزها را نگه دارند. ما کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم که این به ضرر دانشگاه‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نگهبان رسمی بازنشسته سال 95 شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
بنده کارمند رسمی پرسنل نگهبانی یکی از مراکزتلفن ثابت بوده ام هرماه که ماهیانه 240 ساعت کامل مشغول بکاربوه ام که کلآ ازتعطیلات رسمی، حتی روزهای پنجشنبه وجمعه محروم بوده. آیا شرکت مخابرات منطقه تهران چنینی حق را دارد؟ به جای حق وحقوق 240 ساعت پرداخت کند ، حقوق 176 ساعت به بنده پرداخت کرده است.آیا این عدالت است؟
ازطریق اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ودیوان عدالت اداری شکایت داده بوده ام رد کرده است. و به خاطراداره مخابرات مربوطه ماهیانه تائیده 240 ساعت بنده را خود داری می کند.
نه شرکت مخابرات مخابرات تهران، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران، دیوان عدالت اداری و... پاسخگو نیستند
این نه مشکل من که مشکل افراد بسیاراست تقاضای رسیدگی داریم.
نگهبان رسمی بازنشسته سال 95 شرکت مخابرات منطقه تهران
نگهبان رسمی شرکت مخابرات
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
چرا هیچکس پاسخگونیست؟!
این درحالی است که بارها به صورت کتبی به مسئولین امر یاد آوری شده که رسانه های کردن ولی تا به حال ازپرداخت اضافه کاری، شبکاری و... خبری نیست چرا؟! هشت سال است که منتظرطلب خود هسیم... ازمسولین امردرخواست رسیدگی داریم.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
درود و رضوان خداوند، ملائکههای مقرب، پیامبر و ائمه اطهار و مومنین بر شهید سر از تن جدا محسن حججی که انقلابی در دلهای اهل دنیا ایجاد کرد و محرم را به جلو انداخت.

شایسته است که نمایندگان مجلس برای ادای احترام به خون شهدای مدافع حرم اهل بیت در انتخاب وزیر دقت لازم را داشته باشند. این لازمه ادامه یافتن راه این شهدای گرانقدر است.

خداوند بر درجات امثال شهید حججیها بیفزاید که با خون پاک خود، سنگینی بار بیمسئولیتی قاعدین از خواص را در پشتیبانی از نایب امام زمان(عج) بر دوش کشیدند. به یاری حق و با وجود چنین مومنانی باصلابت و یقین، تردیدی نیست که به زودی، منطقه از لوث وجود شجره خبیثه تکفیریها پاکسازی شده و مسیر برای گامهای بعدی برای نیل به اهداف راهبردی در نقشه راه امام راحل(ره) هموار خواهد گردید. ما متاسفانه در تهرانی زندگی میکنیم که کسانی با سوء مدیریت و میدان دادن به قتلعام فرهنگی دشمن نهاد خانوادهها را در معرض متلاشی شدن قرار دادهاند.

نمایندگان مجلس باید در انتخاب چهرههای دولت قبل محتاطتر عمل کنند زیرا مردم در 4 سال گذشته عملکرد بعضا خسارتزای آنان را دیدهاند.

آقای جهانگیری معاون اول رئیسجمهوری در مجلس در دفاع از کابینه معرفی شده برای کسب رای اعتماد گفته است در تشکیل کابینه به جوانگرایی رو آوردهایم. تو را به قرآن در کجای دنیا کابینه 17 نفرهای را که یک وزیر آن جوان باشد کابینه جوان گفته میشود؟!

سخنان مدرسگونه نماینده خمینیشهر اصفهان در نقد عملکرد ضعیف دولت و وزیر خارجه کشورمان در برجام را از رادیو گوش دادم و لذت بردم. کره شمالی با اینکه سنخیتی با عقاید و مکتب ما ندارد ولی در مقابل زیادهگویی آمریکا ایستاده است. برعکس در ایران با اینکه پرچم امام حسین(ع) بر دوش داریم عملکرد وزارت خارجه به گونهای است که آمریکاییها هر روز گستاختر میشوند.

واقعیت این است که آمریکا در قضیه برجام موفق شده دولت ایران را بر سر یک دوراهی خسارتبار یا تسلیم محض و یا قبول نقض برجام قرار بدهد و این حاصل همان مذاکراتی است که برد-برد نامیده میشد!

آقای روحانی! دیگر توصیف برجام به نهال و باغ و نوجوان و خورشید تابان، کافی است. مردم عادی سوالی ساده دارند و آن سوال اینکه چرا ثمرات برجام در سفرههای ما مشاهده نمیشود اما جیب نوکیسهها و اشرافیها هر روز پرتر و فاصله طبقاتی هر روز بیشتر میشود.

شاید بتوان گفت آمریکاییها تا وقتی که بعضی از افراد در داخل نظام نگاه به غرب دارند و به دشمنان چشم دوختهاند چندان روی منافقین خارج از کشور سرمایهگذاری نکنند برای آمریکا فرق نمیکند این افراد روزنامهنگار، فعال سیاسی یا ورزشکار جدید یا قدیمی باشند، فقط باید بتوانند حرفهای دشمن را در داخل بزنند.

به حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم به ویژه شهید محسن حججی مسئولان برای مقابله با این ولنگاری فرهنگی تدبیری بنمایند.

آقای روحانی بعد از 4 سال و علیرغم تاکید دلسوزان نظام بر غیرقابل اعتماد بودن شیطان بزرگ، در مجلس میگوید؛ آمریکا نه شریک خوبی است و نه طرف قابل اعتمادی! آقای روحانی؟! چرا در 4 سال پیش چیز دیگری میگفتید و به کسانی که همین سخن امروز شما را بیان میکردند توهین میکردید؟

آقای روحانی جهت اطلاع شما عرض میکنم که ساخت مسکن در مناطق بافت فرسوده با مسکن مهر تفاوتهای بسیاری دارد که بنده تنها به یک مورد اشاره میکنم و آن اینکه بافتهای فرسوده صاحب یا مالک دارند اما مسکن مهر چشم انتظارانی دارد که در حسرت خانهدار شدن هستند و این امکان با رایگان بودن زمین میتوانست برایشان فراهم شود که مسکنی با توان مالی خودشان داشته باشند.

در طول این یک ماه قیمت هر کیلو میلگرد 1000 تومان گران شده و مسئولان هم سکوت اختیار کردهاند درحالیکه قیمت جهانی فقط 10 درصد افزایش داشته است.

بنده یک سربازم، سرباز فدایی رهبر، سرباز تحت امر فرماندهی معظم کل قوا که افتخار بر تن داشتن لباس مقدس سربازی در طول شانزده سال در مناطق مختلف مرزی کشور را دارم و در انتظار موافقت با درخواستم برای پیوستن به صفوف رزمندگان مدافع حرم هستم. خون حججیها از قلم آن قلم به مزدهایی میچکد که به آمریکا برای تحریم سپاه چراغ سبز نشان میدهند!


سخنگوی دولت در جواب خبرنگاری که سؤال از عدم پرداخت پول گندم کشاورزان کرده گفته مگر خزانه کشور لبالب از پول است که بتوانیم پول کشاورزان را بپردازیم. عرض میکنیم پس چرا پول به حد وفور برای برگزاری مراسم پرهزینه تحلیف برای چند ساعت وجود داشت؟ مشکل بزرگ این دولت با مردم عدم صداقت است.

آقای جهانگیری در مجلس و در دفاع از دولت و وزرای معرفی شده برای رأی اعتماد گفتند؛ که دولت حتی به یک مورد از خواستههای رهبر معظم انقلاب در طی 4 سال گذشته بیتوجهی نکرده و همه فرمایشات ایشان را عملی ساخته است! عرض میکنم دست کم اگر به توصیههای حضرت آقا در برجام عمل کرده بودید دستاورد آن تقریباً «هیچ» امروز نبود!

پ اگر بنابر ادعای آقای رئیسجمهور در برجام موفق بودهایم و ایران به خواستههای خود رسیده است، پس این نکته که کمکاری وزیران را به حساب کمبود بودجه گذاشته شده چیست؟ آن چیزی که بیش از هر چیز این مردم را رنج میدهد عدم صداقت مسئولین است.

پیشنهاد میکنم وزیر خارجه کشورمان بین دیپلماسی- ضعیف و منفعلانه خود و دیپلماسی قاطعانه و نتیجهبخش کره شمالی در ارتباط با زورگوییها و گستاخیهای آمریکا مقایسهای داشته باشند و حضرت عباسی اعتراف کنند که آمریکاییها با کدام دیپلماسی عقبنشینی میکنند.

یلتسین رئیسجمهور وقت شوروی به خاطر نتیجه نگرفتن از سیاست اعتماد به آمریکا از مردم کشورش عذرخواهی کرد و از مسئولیت کنار رفت. در کشور ما مسئولان تا کی میخواهند روی اشتباه خود پافشاری کنند و هزینه نظام را بالا ببرند؟
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
چرا رئیس جمهور سکوت کرد؟
روحانی، نمایند گان مجلس و مسئولان دیگروعده الکی ندهند.
جای شعار، اضافه کاری، شبکاری و... نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران را پرداخت کنند.
اعتراض می کنند درمدت 8 سال است رسیدگی نمی شود. چرا
هیچ مدیریتی درشرکت مخابرات منطقه تهران وشرکت مخایرات ایران درمدت 8 سال است پاسخ پاسخگونیست.
نه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ودیوان عدالت اداری هیچ یک پاسخگو نیست.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
0
0
شرم آور است که دولتمردان، نمایند گان مجلس شورای اسلامی و مسئولان درمدت 8 سال است نتوانسته مشکلات نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران را حل کند. وبه هر جای هم شکایت واعتراض کرده ایم و رسیدگی نکرده است سکوت اختیارکرده است.
آیا برای گرفتن حق قانونی خود را درمدت 8 سال است باید ازطریق رسانه های این همه اعتراض کنیم.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته به شرکت مخابرات منطقه تهران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: