کد خبر: ۷۳۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران:
رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران با اشاره به سوابق مدیریتی علی‌ اصغر مونسان معاون رئیس‌ جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گفت: «آقای مونسان جزو مدیران خوش‌ نام و با سابقه است.
مونسان مدیر خوش‌ نامی است

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،محمد‌ جواد پیش‌بین رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران امروز سه‌ شنبه 24 مرداد 96 با بیان این مطلب افزود: در بررسی سوابق مدیریتی آقای مونسان نکته منفی مشاهده نمی‌شود و او یکی از مدیران خوش‌ نام است و امیدواریم حضور این فرد با تجربه مدیریتی در مراکزی مثل منطقه آزاد کیش بتواند در حوزه صنایع‌ دستی نیز مثمر‌ ثمر باشد.

او افزود: انتظار و توقعی که از رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری وجود دارد این است که به هر سه حوزه نگاه برابر وجود داشته باشد.

پیش‌ بین افزود: هر حوزه سازمان دارای ظرفیت‌ های بی‌ نظیری است که نیازمند توجه است. به‌ عنوان مثال در حوزه صنایع‌ دستی گوهر‌ سنگ‌ ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توصیه می‌شود گوهر‌ سنگ‌ ها به‌ طور ویژه مورد توجه رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی قرار گیرد.

رئیس کانون جواهرات و سنگ‌ های قیمتی ایران ادامه داد: «صنایع‌ دستی در اشتغال‌ زایی و ایجاد در آمد نقش مهمی دارد و در این میان گوهر سنگ‌ ها یک ظرفیت بی‌ نظیر است که توجه به این حوزه می‌تواند نقش مهمی در تولید و ارز آوری داشته باشد.

او خاطر نشان کرد: آماده همکاری کامل با رئیس جدید سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: