کد خبر: ۷۳۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۲
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به انتخاب مونسان به عنوان رييس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خوش بینم و امیدواريم او بتواند انقلابی در عرصه گردشگری ایجاد کند.
مونسان سوابق و تجارب خوبي داردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اصغر مسعودی با اعتقاد به اينكه تا كنون ظرفیت گردشگری برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی با بی توجهی‌های زیادی مغفول مانده است تاكيد كرد كه اگر می‌خواهیم درآمدی به غیر از نفت داشته باشیم و وابستگی به نفت را کاهش دهیم، باید گردشگری را توسعه دهیم.

وی افزود: رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی سابقه و تجربه خوبی در منطقه آزاد دارد، البته باید برنامه‌های ایشان در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با دقت بیشتر و نگاه کارشناسی‌تر مطالعه شود.

اين نماينده مجلس اظهار اميدواري كرد كه همه سازمان‌ها و نهادهای وابسته به این عرصه بتوانند برای رسیدن به اهداف این سازمان به وظایف خود بخوبي عمل كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: