کد خبر: ۷۳۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: همان‌طور که در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله قهرمان کمر رژیم صهیونیستی را شکست، حججی‌های غیرتمند و قهرمان نیز آخرین بقایای تروریست‌ها را تحویل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و دست‌نشاندگان منطقه‌ای آنان می‌دهند.
شهادت حججی عیان کرد که جنگ امروز با تروریست‌هامصاف حسینیان و یزیدیان است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس در نطق پیش از دستور خود به حادثه شهادت شهید محسن حججی اشاره کرد و گفت: حادثه شهادت استوانه پایداری شهیدحججی در میدان مجاهدت، درس فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری به جهان امروز ارائه کرد.

او گفت:‌ شهیدحججی به‌راستی شاگرد راستین مکتب حسینی بود و هنگامه‌ای عاشورایی را نشان داد و عیان کرد مصاف امروز با تروریست‌ها، بار دیگر مصاف حسینیان و یزیدیان است.

رییس قوه مقننه همچنین به حادثه حمله تروریستی در افغانستان اشاره کرد و گفت:‌ همان تروریست‌های یزیدی که در سوریه با شنیع‌ترین روش‌ها حججی عزیز را به شهادت رساندند، در افغانستان این جنایت را رقم زدند و این‌ها نمونه‌هایی از دستاوردهای تفکر تکفیری است. آیا امروز روشن نیست ریشه این ماجراجویی‌ها توسط چه کسانی و چه کشورهایی سامان‌یافته است؟ آیا اعراب دست آمریکا و صهیونیست‌ها را در این ظلم و جنایت علیه امت اسلامی نمی‌بینند.

نماینده قم در مجلس خاطرنشان کرد: بعد از جنگ‌های رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و مخصوصاً جنگ ۳۳ روزه علیه مقاومت و حزب‌الله لبنان که به تعبیر خودشان کمر اسرائیل شکست، روش خود را دگرگون کرده و بجای مصاف رودررو، با نیرنگ و اختلاف‌افکنی در امت اسلامی، درگیری‌های گروه‌های تروریستی را دامن زدند.

او تاکید کرد: برخی کشورهای مسئله‌ساز در منطقه نیز دلالی آن‌ها را کرده و معرکه آتش‌افروزی داخلی به‌وجود آوردند. نوع جنایت‌های تروریست‌ها نشان می‌دهد چقدر از فرهنگ اسلامی فاصله دارند و هدفی جز تفرقه و بدنامی مسلمانان ندارند اما از لابه‌لای این جنایت عمق اضطراب آنان نیز نمایان است که پس از ضربه‌های متوالی و عمیق در موصل و سوریه به خط آخر رسیدند که دست به چنین حرکات وحشیانه زدند.

رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد:‌ همان‌طور که در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله قهرمان کمر رژیم صهیونیستی را شکست، حججی‌های غیرتمند و قهرمان نیز آخرین بقایای تروریست‌ها را تحویل آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و دست‌نشاندگان منطقه‌ای آنان می‌دهند.

لاریجانی در پایان بار دیگر یاد آن رادمرد مجاهد را گرامی دانسته و ضمن گرامیداشت شهدای حوادث اخیر افغانستان، به پارلمان این کشور تسلیت گفت و اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز شهادت شهید حججی این شهید فداکار را تسلیت گفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: