کد خبر: ۷۳۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۱۹۲
مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: می توانستیم در این دیدار به یک امتیاز دست پیدا کنیم و مستحق شکست نباشیم.
مستحق شکست برابر پرسپولیس نبودیم/ هنوز به شرایط ایده آل نرسیدیمبه گزارش خبرداغ،احمد آل نعمه پس از شکست سه بر صفر برابر پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران گفت: در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حتی می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم. ما در نیمه اول کاملا بازی را بسته بودیم و پرسپولیس هیچ موقعیتی برای گلزنی نداشت اما متاسفانه در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم ما هنوز به شرایط ایده آل دست پیدا نکرده است گل زودهنگامی دریافت کردیم و پس از آن شیرازه تیم ما از هم پاشید و بر اثر یک غفلت پرسپولیسی ها گل دوم را وارد دروازه ما کردند و در لحظات پایانی گل سوم را دریافت کردیم.

 

وی تاکید کرد: برای اینکه به شرایط آرمانی برسیم نیازمند زمان هستیم و فکر می کنم در تعطیلاتی که به خاطر تیم ملی پیش خواهد آمد می توانیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی به فرم ایده آل رسیده و آماده شروع دوباره لیگ شویم.

 

آل نعمه در پایان خاطرنشان کرد: مستحق شکست نبودیم اما به آینده امیدوار هستیم و مطمئنم نفت روزهای بهتری خواهد داشت.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: