کد خبر: ۷۳۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۹
رییس دانشگاه علم و هنر شرایط تحصیل رایگان پذیرفته‎‎شدگان کنکور سراسری در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.
تحصیل رایگان در دانشگاه علم و هنربه گزارش  خبرداغ به نقل از  ایسنا؛ دکتر «سید حبیب الله میرغفوری» در این باره اعلام کرد: دانشجویانی که رتبه برتر سهیمه منطقه آنها در گروه‎‎های تجربی و ریاضی کمتر از 5000 و آنهایی که که در گروه علوم انسانی کمتر از 3000 باشد و همچنین در گروه هنر و زبانهای انگلیسی در صورت کسب سهمیه کمتر از 500،  می‎‎توانند در تمام دوره تحصیل از امکانات و تحصیلات رایگان این دانشگاه بهره‎‎مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شش هزار دانشجو در 75 کد رشته این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

 رییس دانشگاه علم و هنر به آغاز مشاوره رایگان انتخاب رشته پذیرفته شدگان کنکور سراسری در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این مشاوره با حضور مشاوران طراز اول استان و با همکاری روابط عمومی دانشگاه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

به گفته دکتر میرغفوری، پذیرفته شدگان کنکور سراسری می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی SAU.AC.IR ‌ یا ربات تلگرام SAUBOT@ اقدام به ثبت‌نام و دریافت مکانیزه نوبت مشاوره کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: